50 -vuotiaallekin lihasta vaan rakentuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja frutta
  • Aloitettu Aloitettu
En nyt malta olla palaamatta taas tähän samaan aiheeseen, kun olen nyt 7:ttä kuuta itse 50v loppuvuodesta itsekin täyttäneenä
kovin treenannut 4kertaa viikossa ja oika oppista ruokaa 6kertaa
päivässä nauttineena saavuttanut selkeitä lisäsenttejä niille alueille
joihin harjoittelun olen kohdentanut, +15% lisä senttejä ja homma
jatkuu, usko kasvaa ja tavoitteet ovat asetetut siten, että 55v olis
todella mitä esitellä.
Eli kaikki vanhemmatkin henkilöt, älkää uskoko noihin lukuisiin masentaviin lausumiin eri foorumeilla kun jotkut omahyväiset ja
itse kenties laiskat ja tulosta saavuttamattomat ehkä nuoretkin
haaveilijat pullaa ja ranskalaisia pizzan ja cokiksen
ohessa ahmiessaan kirjoittelevat ko. aihealueesta siitä mitään itse ymmärtämättä.

frutta :hyvä:

Kiva kuulla, yksi haaveista olisi olla sitten edes vanhempana jonkinnäköisessä kunnossa :D

Kunnioitettava asenne. Kyllä se kova työ palkitsee itsensä. Se on kyllä lähes säälittävää, kun varmaan 2/3 osaa juuri tämän ikäsistä on hirveellä mahalla varustettuja miehiä.

"washed up meathead"

Respect. Toivottavasti olen minäkin vielä tuossa iässä punttien kimpussa.

Juu, rispektii täältäkin. Harvemmin enää kukaan miesten ikään tultaessa urheilee. :)

E. Hieman lagaan nyt tän koneen kanssa... Siitä tuo edellinen viesti..

Ja kunnioitusta myös täältä päin, toivottavasti itselläkin riittää vanhempana motivaatiota moiseen =)

Onnea!

kiitos kiitos...

hieno juttu. on muitakin ikämiessarjan nestoreita alkanut treenaamaan kuin mä. mulla on uusiotreeniä nyt takana noin nelijä kuukautta. ikää tulee tänä vuonna nelekytviis eli perässä tullaan. ja treeni tuntuu todella tehoavan mullakin. työtakki on pian vaihtumassa XL kokoisesta XXL kokoiseen. peili kertoo paljon ja myös punttisarjatulokset. lihaskipu on suurimpia nautintoja tässä vaiheessa. kasvu on huimaa. kovaa työtä se vaatii, eikä todennäköisesti ole läheskään yhtä rajua kuin 20 tai 30 vuotiaana kun treenasin kovaakin punteilla.

nyt pitää yrittää vielä enemmän ottaa rauhallisemmin, maltilla, liikkeet tarkasti ja varmanpäälle. kerran jouduin jo pitämään taukoa kuukauden kun innostuin mavea treenaamaan liikaa, hätäsesti, kylmänä, liian isoilla painoilla ja liian pitkiä sarjoja. selkä niksahti,, lihakset oli juntturassa kuin kaksi puukkoa olisi ollut pystyssä alaselässä. tuttu vaiva. vatsajumpalla ja levolla siitä selvisin.

Ideana on ettei saa ikinä lopettaa.Helpompaa PITÄÄ itsensä kunnossa kuin päästää itsensä huonoon kuntoon ja yrittää päästä takaisin.Olen itse treenannut ~20 v välillä enemmän välillä vähemmän mutta täysin treenittömiä viikkoja ei paljoa ole ollut :)

Kunnioitettava asenne. Kyllä se kova työ palkitsee itsensä. Se on kyllä lähes säälittävää, kun varmaan 2/3 osaa juuri tämän ikäsistä on hirveellä mahalla varustettuja miehiä.

Tai sit vitullisia kynäniskoja :evil:

Olisipa kaikki 50-vuotiaat tota mieltä ja jaksaisivat treenata ja panostaa. Tsemppiä lihatalkoisiin! :hyvä:

Ufo-yhtyeen laulaja Phil Mogg 57-vuotiaana:

Phil%20M%20&%20Ernie.jpg

Ottaen huomioon, että ukko on tosiaan ammatiltaan rockmuusikko (Ufo:n historiaanhan linkittyy esimerkiksi Ac/Dc-laulaja Bon Scottin itsensä juominen hengiltä), varsin sopusuhtainen kroppa ikäisekseen.

Niin sitä pitää. Itsellä on ollut tavoitteena: "vielä 50-kymppisenä juosten puuhun"

Kunnes näin selviytyjien Terryn....:worship:

Back
Ylös Bottom