Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ranskalainen?
Minä? Vai auto? Auto on Ford Orion vm -88 :haart:. Pitkät ja parkit toimii, ajovalot eivät. Huurtuu kovasti. Pitää ajaa usein ikkuna auki ja silti pyyhkiä välillä ikkunoita sisäpuolelta. Rengaskin tossa just tyhjeni.

Mutta siis en ole ranskalainen.

heh.. hyvä yritys,mut mullapa ei privat toimikkaa, ja mä vaalin mun yksityisyyttä:D

oon suomalaiseks aika tumma(hko) en kuitenkaan espanjatasoa. en tiiä itseasiassa itsekään, mä kun mielestäni en näytä, mutta muitten mielestä kyllä.

ja nyt mä meen nukkumaa, että jaksaa sitte täyspainosesti huomenna taas opiskella kauppakorkea-asioita. ottaa oikeen kunnon matikkasessiotkin;)

heh.. hyvä yritys,mut mullapa ei privat toimikkaa, ja mä vaalin mun yksityisyyttä:D

oon suomalaiseks aika tumma(hko) en kuitenkaan espanjatasoa. en tiiä itseasiassa itsekään, mä kun mielestäni en näytä, mutta muitten mielestä kyllä.

ja nyt mä meen nukkumaa, että jaksaa sitte täyspainosesti huomenna taas opiskella kauppakorkea-asioita. ottaa oikeen kunnon matikkasessiotkin;)

Mäkään en näytä miltään perinnesuomalaiselta ja olen kokenut tämän vain positiiviseksi asiaksi:D

Nyt unille!

Öitä kaikille ja tehkäähän maailmasta parempi paikka yö aikana taas!

gudnait

INDICA! pitääkö tunkea joka paikkaan!

Drug_bottle_containing_cannbis.jpg

nukkumatti.jpg

Tässähän saattais tulla kuolema, jos ei parin viikon päästä loppuis koulunkäynti. Kaheksalta alkaa huomennakin koulu taasen. Lukulomaan asti laput silmillä ja silmät ristissä.

Back
Ylös Bottom