Vedä perseet.Veli tulee käymään stadissa tännään, dietti on alkanu hyvin. Mutta vetäsiskö perseet tänään vaiko jatkais diettiä tämänkin päivän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedä perseet.Veli tulee käymään stadissa tännään, dietti on alkanu hyvin. Mutta vetäsiskö perseet tänään vaiko jatkais diettiä tämänkin päivän?
Käsittääkseni saat sen asumistuen isompaankin asuntoon, se vai lasketaan tuon 37m2 perusteella.Asumistukea saa alle 37m^2 omistusasuntoon (korot ja yhtiövastike). Jos asuntoa vaihtaa pienempään työttömyysaikana. Saako asumistukea, vai onko olemassa joku pykälä työttömyysaikana vaihdettuun asuntoon. Eli voinko muuttaa kolmiosta yksiöön ja saada asumistukea? Ei taida opiskelijan rahoilla asuntoa voida pitää omana...
Meidän taloudessa on 3 digiboksia ja yhessä on viasatin maksukanavapaketti, onko tuota mitenkään mahdollista saada kahdelle digiboksille? :jahas:
Tyhmä kun olen...
On. Jotku firmat (en tiedä viasatista) tarjoaa X eurolla kuukaudessa rinnakkaiskorttia, jolla saa toiseen poksiin.
Vaihtoehto B on kortinjakaja, jonka toimivuus eri firmojen korttien kanssa vaihtelee. Esim. edit: eli jos kortti on ns. naitettu johonkin boxiin, niin ei onnaa tällä.
Siis: teoriassa maksukanavakortin voi jakaa useammalle boksille, mutta onnistuuko juuri viasatin kanssa, en tiedä.
Jossain on mentävä joku raja! Missä menee Kallion ja Sörnäisten raja? Voiko jostain tarkistaa kumpaan mikäkin katu kuuluu?
Kun sekoitan esim. palkkaria eli Wheytä,maltoa ja kreatiinia niin osa jauhoista jää klimppeinä lasin reunoille ja pohjaan kovin kiinni.
Mahottomina paakkuina lasissa.
Miten saisi liuotettua ne paremmin.
Olen koittanut sekoittaa esim. 0.4l vettä + kaakaota,mehuun ja maitoon
Pitäisikö hankkia tehosekoitin?
Vai miten onnistuisi paremmin..
Jos jotain yleistä neuvoa
veteen kaikki, toimii
Onkohan käyttämäni ruokakauppa ryhtynyt johonkin hiljaiseen protestiin pelastaakseen köyhät opiskelijat hintojen kallistumiselta? Varmaan parin viikon ajan on ollut todella paljon "huomaa päiväys" -tuotteita puoleen hintaan, joissa ei ole päiväys tänään. Tai siis ihan heti. Lauantaina oli kilon kalkkunafile puoleen hintaan, jossa oli eräpäivä maanantaina; kauppa ei ole tosin sunnuntaina auki, mutta silti. Ei niissä aina ole 50% ale vaikka olisi samana päivänäkin. Samoin aika paljon poistuvia tuotteita on ollut puoleen hintaan.
Eli se on S-market? Sama täälläkin ja olen jo parit tuotteet pelastanut hyllyltä. Varmaan joku uus politiikka, kun se -30% ei kelvannut tarpeeksi monille. Ja jos hyllyssä on kanaa 24.1 ja 26.1 päiväyksillä, niin minkä kuluttaja valitsee?
Eli se on S-market? Sama täälläkin ja olen jo parit tuotteet pelastanut hyllyltä. Varmaan joku uus politiikka, kun se -30% ei kelvannut tarpeeksi monille. Ja jos hyllyssä on kanaa 24.1 ja 26.1 päiväyksillä, niin minkä kuluttaja valitsee?
Paikallisessa Prismassakin tämän huomannut.Paistijauheliha yms. ollut -50%.Kun tekee ruokalistaa saattavat tarjoukset heittää listan uusiksi.Jotakin on siis selkeästi muuttunut ??
Eli se on S-market?