niin tuossa haastiksessa todetaan..
oho :D kyllä mä ton läpi luin, mutta ei se näköjään aina sitä kato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin tuossa haastiksessa todetaan..
aivan sikamakeen näkönen paikka! uskaltaakohan tuonne nyt mennä kun te hiskit vedätte tämmösen kyniksen sinne narikkaan heti roikkumaan:D
Telkkarit vessassakin :wtf: ? Ei oo mitään niin tunnelmallista kun vääntää pöntöllä ja kyylätä futista samaan aikaan
Ei onnistu, jos täysistunnolle menee ei telkkaria näe.
Just täält elmost kirjottelen. helvetin hyvät safkat! suosittelen kaikille! :D

Busted, pitää treenata kun yhden mestan työntekijöistä päihittämäksi jouduin, hakkasi naisella meitsin. Tosin minä taas voitin Serena Williamsilla Nyyssölän, joka pelasi miehellä, eli en ole ihan paska.Siellä se iso M pelasi tennistä pipo päässä...
heh... kyllähän nyyssis häviää sille reilun kokoiselle naiselle.Busted, pitää treenata kun yhden mestan työntekijöistä päihittämäksi jouduin, hakkasi naisella meitsin. Tosin minä taas voitin Serena Williamsilla Nyyssölän, joka pelasi miehellä, eli en ole ihan paska.
ai vähänkö hävisin! Mike(serena) pesi meikäläisellä joka ikisen erän. En tainnut saada kuin yhden pallon nimiini. On se mike aikamoinen!!heh... kyllähän nyyssis häviää sille reilun kokoiselle naiselle.