Elmo Sporttibaari, haastis.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jopas jotakin, juomapuolen takia ei voi käydä kääntymässä, sillä ei listalta löydy minkäänlaista lonkeroa :curs: Mutta tuo Bacon Cheese Burger kuulostaa sen verran hyvältä, että sen takia vois joskus käydä kääntymässä :kuola:

hieno paikka:thumbs:, tullu käytyä jokusen kerran kattomassa futista ja parilla bissellä. noita safkoja vois joskus kokeilla. hienoa että hyvä paikka saa ansaitsemaansa julkisuutta.

kai sä mike sait neuvoteltua tätä juttua vastaan hyvän diilin:D

chuul

jösses, tuonnehan on päästävä!
ompahan toinenkin syy laskeutua keravalta helsinkiin
kuin tuleva uusi tallosen jatkopätkä aiheeseen rambo :rock:

nykästä too pakkiksen huppari niskaan niin tunnistaa muutkin
alan äijät (muuten kun ei niin urheilijalta näytäkkään)

jos järjetöntä pakkia ei lasketa saavutukseksi :D

Saako suomessa muka pelata rahasta pokeria baarissa?

Edit: Ja Vidduku on tyylikäs mesta... ei jyväskylässä oo vaan tommosia... :(

Saatana! Oon ite suunnitellu et pitäis tollanen kapakka pistää pystyyn(ei mulla kyllä mitään rahaa oo). Nopeat näköjään syö hitaat, mut vahvat syö nopeet :evil: Avaan tollasen sit joskus eläkkeel ja vedän aivan överiks kuin dubaissa konsanaan.

Täytyy Mike käydä nakkaamassa taas "pari" erää tennistä jossain välissä. O muuten mukavan rento palvelukin siellä.

:hyvä:

Kuvat on hienoja, mun mielestä ihan normi sporttibaari Helsingissä. Keskustasta löytyy useita hienommin/tyylikkäämmin sisustettuja paikkoja....

Mielenkiintoista, Kampissa asuvan tulee myös käveltyä tuon paikan ohi, viimeksi tänään. Täytyykin poiketa. Kiitos Mike valaisusta.

Telkkarit vessassakin :wtf: ? Ei oo mitään niin tunnelmallista kun vääntää pöntöllä ja kyylätä futista samaan aikaan :dance:

Back
Ylös Bottom