motivaatioita please!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu
jotenki tippu toi innostus millä mä saan sen takas päälle alotin uuden ohjelman ja menin alottamaan sen niin ei tuntunu melkee miltää ja nyt vaihdan takas mut jotenki innostus meni tos samalla HELP

Mulla ainakin tuli motivaatiota/potkua treeniin, kun varasin maaliskuulle matkan aurinkorannoille:rock:
Jos sais sixxx bägit näkyviin ja itsensä biitsikuntoon:dance:

Paha sanoa, mikä sinua motivoisi, ittellä on auttanut, kun välillä vilkaisen peiliin.. Toisaalta näkee, että matkaa on vielä kondikseen, mutta toisaalta, että tulostakin on tullut.

Sopiva musiikki ennen salia on hyvä buusti. Koitahan vaan jaksaa vääntää!:rock:

Sinua lainaten: "sellasta se on ei siihen hommaan koskaan totu pitää vaan tehdä"

Ota tavoitteita, kato bodausleffoja, kato voimanostopätkiä, kato painonnostopätkiä, kato treenaajien kuvia ja ota itteäs niskasta kiinni.

Koitappa tuota Bill Starrin Single Factoria. Viikottaiset uudet sarjaennätykset motivoi meikäläistä tällä hetkellä aika kovasti. Tuskin maltan odottaa, että pääsen maanantaina taas salille.

Äärimmäisen harvoin minun motivaatio katoaa ja jos näin käy, niin se tulee takaisin kun katson peiliin. Katson yleensä tämän videon ja motivaatio on aivan tapissa ja joskus vähän sen ylikin. :D

kato arskan kuvia ni jo rupee nupissa tapahtuun :rock: itte saan ainaki nii maan törkeen suuret fiilikset ja motivaatio burstit niistä

PERKELE sieltä se motivaatio taas tuli samperi ei jaksa odottaa et pääsis reenaa katoin lataamani ronnie colemanin elokuvaa rintareeni päivänä nii kauhia hinku mennä salille!

PERKELE sieltä se motivaatio taas tuli samperi ei jaksa odottaa et pääsis reenaa katoin lataamani ronnie colemanin elokuvaa rintareeni päivänä nii kauhia hinku mennä salille!

:hyvä: ei ollu paljosta kiinni:D

jotenki tippu toi innostus millä mä saan sen takas päälle alotin uuden ohjelman ja menin alottamaan sen niin ei tuntunu melkee miltää ja nyt vaihdan takas mut jotenki innostus meni tos samalla HELP

Mene salille, ota rennosti, nauti.

Itselläni motivaatio-ongelmat tulevat silloin, jos syystä tai toisesta treenaaminen on jäänyt vähemmälle. Tuntuu, että tulokset ovat tippuneet ja satunnaisista salilla käynneistä ei ole hyötyä. Toisaalta kun pääsee taas rytmiin kiinni, -käy salilla vähintään sen 2-3krt viikossa niin huomaa kehitystä tapahtuvan, eikä "raski" jättää käymättä salilla.

Mulla tää treeni on aina ollut sellaista että pariviikkoa tai kuukautta treenataan ja sit lakkaa motivaatio. Tollasta jaksottaista. Viimeiset vuodet on ollut sellaista että oks täs mitään järkee ku ei motivaatio riitä yhtäjaksoiseen treenaamiseen eikä ruokavalioon panostamiseen. Silloin tällöin treenataan tunteen mukaan liikkeitä tehden. Mitään kummempaa kehitystä ei ole tapahtunut sitten 17 ikävuoden. Nyt kuiteskin on jaksanut treenata jo useamman viikon putkeen ilman ylimääräisiä taukoja. oon pitänyt homman yksinkertaisena penkkiä kyykkyä ja maastavetoa pääasiassa tehden ja tunteen mukaan sitten muita liikkeitä. Tavallaas 3-jakoinen ohjelma. Nyt olis tarkoitus siirtyä 4-jakoiseen ja alkaa tekemään ohjelmaa tarkasti noudattaen ja pääasiassa panostaen raskaisiin liikkeisiin. Ruokavaliota koitetaan parannella pikkuhiljaa ja elämäni ensimmäisen proteiini purkin ostin pakkikselta. Kyllä se tästä lähtee taas nousuun. Tarttis sellaista eteenpäin potkijaa elämässä jottana ei jää sohvalle makamaan. Tää nyt oli tällaista höpinää, sori siitä.:D

Back
Ylös Bottom