en ole kuullt tapauksesta, mutta sittenkun mun kehitys loppuu, niin sille ei voi mitään:D se sitten vaan pysähtyyEikö Voimasuomi vaihtanu sumosta kapeeseen, kun ei sumolla tullut enää kiloja tarpeeksi ylös?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en ole kuullt tapauksesta, mutta sittenkun mun kehitys loppuu, niin sille ei voi mitään:D se sitten vaan pysähtyyEikö Voimasuomi vaihtanu sumosta kapeeseen, kun ei sumolla tullut enää kiloja tarpeeksi ylös?

Jaahas, täällä näköjään puhutaan minun veto tavastani. ihan Jääkuninkaalle tiedoksi, että tein aikoinaan koulussa "voltin" mikä meni pieleen:D siitä seurasi selkään joku vamma, mikä estää kapealla vedon, eli en saa nostetta "kovia" rautoja kapealla. mutta mielipiteensä kullakin, mutta minun mielestä se on jokaisen oma asia milla tavalla vetää, kunhan se on hyväksytty tapa. Jos ajatellaan näin että en periaatteessa voisi kilpailla voimanostossa, jos selkä ei kestäisi vetämistä, mutta ku minulle kerrottii salilla, että semmonenkin tapa on olemassa, niin päätin kokeilla, ja se tuntui toimivan, siinä syy miksei en tee kapealla. Mutta minusta se on säälittävää väittää että sumoon ei tarvitse yhtä paljon voimaa kuin kapeeseen.

no varsinasita kilomäärää en tiedä, mutta luulisin että joku 10 kiloaäärettömän kova tulos!!!! paljonko muuten tuolla sumotyylillä sinä saat trikoosta hyötyä?
ja itseasiassa puku on melko löysä, eli ei siit kauheasti voi saada hyötyjä. Sen takia löysä, koska ensimmäinen varsinainenpukuni, eli ei mitään hyötyjä heata, vaan tekniikoita ym. 
äärettömän kova tulos!!!!
No heitin vain kysymyksen ilmaan. Täällä kun oli valloillaan käsitys siitä, että sumolla pystyy helpommin nostamaan enemmän rautaa, kuin taas kaapeella tyylillä.en ole kuullt tapauksesta, mutta sittenkun mun kehitys loppuu, niin sille ei voi mitään:D se sitten vaan pysähtyy![]()
NIINsamaa mieltä, leveä tai kapea vittuako väliä voimaa kaivataan kummassakin
.

en ota kuuleviin korviini :D olen semmonen henkilö, joka ei suutu/ota hernettänenään helposti :DJääkuninkaalta käsittämätöntä itkua. Törkeän kova tulos, älä ota Teemu edes kuuleviin korviisi tuollaista...paitsi jos saat siitä lisää tsemppiä treeneihin! Kuten jo aiemmin heitettiin ilmoille: Kerropas herra Jääkuningas miksi maailman kovimmat vetäjät vetävät lähes poikkeuksetta kapealta? Mikseivät he tee vaikka sitä maagista 500kg tuolla "helpommalla" tyylillä? Tiedoksi vielä, että itse nostan kapealla tyylillä, eikä tuo suoritus ole mielestäni mitään muuta kuin erittäin kova. :thumbs:
En minä ainakaan isoja hyötyjä ota kun puku on sen verran löysä.Tuolla oli vertailua kapeasta ja sumo tyylistä. Kyllähän sumolla saa paljon paremmin hyötyä trikoista kuin normaalilla.
toivottavastiTeemu vetää vielä sub-junnujen ME:n johonkin painoluokkaan!
toi 265 on täl hetkel SEEn minä ainakaan isoja hyötyjä ota kun puku on sen verran löysä.
siis olet ymmärtänyt väärin:D tai sitten olen itse selittänyt väärin. siis selitänpä uudelleen: olen ottanut ennen tuota 265kg maastavedossa suhkoht kevyeen 240kg raw vedon, eli ei voi puhua 25kilon hyödyistä:thumbs:Tiukemmat kalsarit jalkaa nii tulee hyötyä.. Eikös 25kg ole jo helvetin hyvä hyöty? Muistelen että 240 raaka veto teikäläisellä.
siis olet ymmärtänyt väärin:D tai sitten olen itse selittänyt väärin. siis selitänpä uudelleen: olen ottanut ennen tuota 265kg maastavedossa suhkoht kevyeen 240kg raw vedon, eli ei voi puhua 25kilon hyödyistä:thumbs: