Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-86 Syntynyt kaveri vieläpä.Enpä ole tuosta tyypistä ikinä kuullukaan, mutta ihan uskomatonta settiä. Ilman vyötä, ainoastaan nuo todellakin hikiset rätit jotenkin polvissa kyykkäilee pommeja ihan pohjasta 310 kilollaJa painoa ukolla alle 100kg. Huhhu.
kisoissa nostettu.vuoden 92 sm.mestari s.100kg yht.tulos 890kg videoita ei taida olla en ainakaa ole löytäny.olen kyllä nähnyt livenä rintasen nostoja voimapuhuu aikas lailla.kovimpia "raw"nostoja suomes kautta aikain.
Todellista voimaa eikä varustekaupasta ostettua.Rintanen oli tosi vahva
Mutta te jotka taas mollaatte ja sanotte että varusteilla ostetaan voimaa niin menkää ostaan trikoot ja katotaa kyykittekö ne päällä ees tuota 300kg.

;););)Olen ottanut toistojakin 300:lla![]()
http://www.youtube.com/watch?v=OqdTRK6RUHE teemu leppänen -93 syntynyt vetää sumolla 265kg (titan puku)Yhtä paljon voimaa siihen tarvitaan oli tyyli sumo tai perinteinen. Turhaa itkemistä.

Jaahas, täällä näköjään puhutaan minun veto tavastani. ihan Jääkuninkaalle tiedoksi, että tein aikoinaan koulussa "voltin" mikä meni pieleen:D siitä seurasi selkään joku vamma, mikä estää kapealla vedon, eli en saa nostetta "kovia" rautoja kapealla. mutta mielipiteensä kullakin, mutta minun mielestä se on jokaisen oma asia milla tavalla vetää, kunhan se on hyväksytty tapa. Jos ajatellaan näin että en periaatteessa voisi kilpailla voimanostossa, jos selkä ei kestäisi vetämistä, mutta ku minulle kerrottii salilla, että semmonenkin tapa on olemassa, niin päätin kokeilla, ja se tuntui toimivan, siinä syy miksei en tee kapealla. Mutta minusta se on säälittävää väittää että sumoon ei tarvitse yhtä paljon voimaa kuin kapeeseen.Toi sumoveto on kyllä niin säälittävän näköstä touhua että huhhuh! Ei voi puhua perinteisen vedon kanssa samana päivänäkään.