Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika hiljasta...

Kylläpä mukavasti toi unirytmi sekoaa.Taas alkaa tenniksen tuijotus ja aamulla taas joskus nukkumaan.On se niin kivaa olla lomalla, kun muut puskee duunia.:hyvä:

Ai :( Mä oon enempi albatrossijannuja.

Mua jäi nyt kyl hämää toi ihkutredin shemale. Jos toi oikeesti on mies niinku nyt näyttäis olevan niin on kyllä muijin jätkä vähään aikaan :wtf: Pelottais kyl jos tollanen ois samas baaris, ei ois mukava ylläri. Tosin jos tietäis etukäteen nii ois vaikee vastustaa kiusausta ehdottaa kaverille, että käy kokeilee :D

Täällähän oppii tutuista uusia asioita.Täytyy olla varovainen, kun salin suihkussa putoopi saippua lattialle.:D

edit : I know you, and you know me too.;)

Ja taas hereillä, yötyö pilaa elämän. Tänään vapaapäivä ja heräsin klo 22.30. Ja mut vielä herätettiin :)

No onpahan aikaa taas pelata ja katsoa leffoja, aivan niin kuin viimeiset puolivuotta. Näistä illoista luulis löytyvän motivaatiota kevään kouluun pääsemiselle.

Ja taas hereillä, yötyö pilaa elämän. Tänään vapaapäivä ja heräsin klo 22.30. Ja mut vielä herätettiin :)

Silloin kun ajoin taksia niin fukkasi kyllä unet ihan totaalisesti, vuorot menivät tasan ihan miten sattuu. Välillä jäi 8h vuorojen väliä että kerkesi kotona torkahtaa ja sitten taas rattiin. Mulla muutenki menee unet sekaisin miten sattuu niin oli aika kivaa :D

Ihme juttu äsken, luulin että pakkis kaatu tai jotain! Loggas ulos, eikä ees ladannu koko sivua, kun vasta nyt:eek:. Puol tuntia olin tosi masiksessa!:D

Roiskastaan nyt tännekin jotain, kun hereillä kerran ollaan ja töissä...:rock:

Kattelen animea, jotain rullaluistelusysteemiä missä on ihme jengejä ja 14-vuotiailla tytöillä tissit joita kaikki sarjan henkilöt (niin mies- kuin naispuolisetkin) ovat kourimassa kun tilaisuus tulee.

1342.jpg

Mut kun isä lupas et saan valvoo koko yön...:itku::itku:

No niin, ei täällä ole kohta enää mitään nähtävää... Hajaantukaa!:rock:

Aah, pian pääsee :zzzz:

Kuka ehtii heittää vikat postaukset tänne?

täällä taas, ei unta tulossa joten valvotaan varmaan kohtuu pitkäänkin. Voisi jatkaa tota videotredin läpi kahlaamista. Voisinkin tähän linkittää Arnin postaaman kohtuu hulvattoman pätkän. Katsokaa pidemmälle niin alkaa järjettömyys selvitä:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7hASyYBsExE&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7hASyYBsExE&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Back
Ylös Bottom