Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin no tykkään omasta alastani aikalailla enemmän muihin luokkalaisiini verrattuna, ehkä:nolo:. Eniten ottaa pattiin, kun Mavessa ja Penkissä paukku viime viikolla sarja ennätykset/painot, niin en pysty vakauttamaan niitä.:itku: Toivotaan etteivät tippus:(

Boksereiden pitää olla sellaiset tiukat, että pallit nousee päällekkäin ja lerssi huutaa leipää.

Sellaset normaalit alushousut on aika mukavat. Menee helvetin helposti persvakoon ja auta armias jos kives pääsee sieltä sivulta vapaaksi, voi sitä tuskaa jos ei pääse asentoa korjailemaan...

Nämä jalassa olevat on xxl ja on muutes mukavan tilavat! Sulla?
Mulla on vaa ällät mut mul onki aika piukka peppu.

Vois ruveta kattomaan salkkareita ja nukkumaan. Viimesen 3vrk sisällä oon nukkunu yhteensä 11h ja tätä edelsi vielä normi. kouluviikko joten väsymys tahtoo jo tuntua...

Mulla on vaa ällät mut mul onki aika piukka peppu.

:kuvia:

Tykkään rajuista otteista!

:thumbs:Just.. kello ei oo vielä edes yhtä ja jutut on jo tätä tasoo:D

Mitenkähän 4 aikaan menee??:D:D

Katoppa tota "keskustelua" kesältä, joutu Mikekin muistaakseni jo siivoomaan osan viesteistä:D

Mike on vaan katkera, kun sen täytyy ajatella myös pakkiksen imagoa eikä täten voi homostella vapaasti täydestä sydämestään muiden hengenheimolaisten kanssa.

Edit: Janpa. Huhu kertoo, että sä oot mies maskuliinisimmasta päästä mutta pidät siitä, että sut otetaan ku hento neitokainen

Katoppa tota "keskustelua" kesältä, joutu Mikekin muistaakseni jo siivoomaan osan viesteistä:D

Siis miten löydän sen? Kiinnostaa kovasti!:D
Voisin väittää 100% varmuudella, että pakkis on koko netin huumorintajuisin palsta! Tai sitten sairain:D:D

Lupaan käsi sydämellä *tirskuntaa*;)

Mike on vaan katkera, kun sen täytyy ajatella myös pakkiksen imagoa eikä täten voi homostella vapaasti täydestä sydämestään muiden hengenheimolaisten kanssa.

Edit: Janpa. Huhu kertoo, että sä oot mies maskuliinisimmasta päästä mutta pidät siitä, että sut otetaan ku hento neitokainen

Siis juttuhan on niin että mä olen oikeasti ladyboy ja tykkään kovasti sorsista.

Siis juttuhan on niin että mä olen oikeasti ladyboy ja tykkään kovasti sorsista.
Ai :( Mä oon enempi albatrossijannuja.

Mua jäi nyt kyl hämää toi ihkutredin shemale. Jos toi oikeesti on mies niinku nyt näyttäis olevan niin on kyllä muijin jätkä vähään aikaan :wtf: Pelottais kyl jos tollanen ois samas baaris, ei ois mukava ylläri. Tosin jos tietäis etukäteen nii ois vaikee vastustaa kiusausta ehdottaa kaverille, että käy kokeilee :D

Back
Ylös Bottom