Uusi treenin tehon lisääjä?

Onko kenelläkään käytännön kokemusta Beeta-Alaniinista? Sillä väitetään olevan lihasten kipeytymistä ehkäisevä vaikutus. Olisiko tässä pelastus niille huonojen geenien riivaamille treenareille, jotka kärsivät lihaskivuista. Anti-Catabolic Combo -ravinnelisällä väitetään olevan laskeva vaikutus lihasvaurihoihin. Itse ainakin kokeilen...;)

Onhan tuosta jo juttua vaikka kuinka, senkun ettii vaan.

Itse olen muutama sata grammaa b-alaniinia käyttänyt treenibuusterissa ja palkkarissa.
Toimiva tuote eikä mikään pahan hintainenkaan. Käytän jatkossakin.

Onhan tuosta jo juttua vaikka kuinka, senkun ettii vaan.

Itse olen muutama sata grammaa b-alaniinia käyttänyt treenibuusterissa ja palkkarissa.
Toimiva tuote eikä mikään pahan hintainenkaan. Käytän jatkossakin.

huomaako tuon tehon ihan oikeasti?
mitä muuta treeniboosterisi mahtaa sisältää?

Tuntuu aika kelpo tuotteelta. Kaks päivää popsin ja alko lyhyemmissä sarjoissa heti tulla toistoja lisää. Aiheuttaa ihossa hassua kihelmöintiä, mutta eipä mitään varsinaista haittaa.

Olen kyllä itse käsittänyt, että toi on pääasiassa voimaa lisäävä valmiste eikä niinkään palauttava. Ainakin omassa palautumisessa ei huomaa mitään eroa.

Olen kyllä itse käsittänyt, että toi on pääasiassa voimaa lisäävä valmiste eikä niinkään palauttava. Ainakin omassa palautumisessa ei huomaa mitään eroa.

Kyllä nyt olen sitten mää tai sinä ymmärtänyt asian ihan päin metsää. b-alaniini stimuloi elimistössä karnosiinia lisää, minkä taasen pitäisi puskuroida maitohappoa.

Mutta tosiaan tuosta karnosiinista on tehty jos monenmoista tutkimusta ja esim kreatiinin käytön hyöty pitäisi karnosiinin kanssa lisääntyä.

huomaako tuon tehon ihan oikeasti?
mitä muuta treeniboosterisi mahtaa sisältää?

Eron huomaa. Paikat ei kipeydy niin paljon ja tuo lisää virtaa.

Boosterissa : heraa, leusiinia, tauriinia, kofeiinia, b-alaniinia, kreatiinia, c-vitamiinia.
Tommosia noin yleensä, joskus jätän/lisään jotain.

30€/500g taitaa olla halvimmasta päästä Suomessa.

Otin ekalla kertaa tupla-annokset tyhjään mahaan ja voi h*elvetti mikä nipistely iholla joka puolella. Ilmeisesti vaikuttaa todella jotenkin :D

Eron huomaa. Paikat ei kipeydy niin paljon ja tuo lisää virtaa.

Boosterissa : heraa, leusiinia, tauriinia, kofeiinia, b-alaniinia, kreatiinia, c-vitamiinia.
Tommosia noin yleensä, joskus jätän/lisään jotain.

30€/500g taitaa olla halvimmasta päästä Suomessa.
Mistä löytyi tuohon hintaan?

mistä tätä kyseistä tuotetta myydään btw? Itellä ainakin noitten jalkojen palautuminen paikoittain hivenen ongelmallista.

Otin ekalla kertaa tupla-annokset tyhjään mahaan ja voi h*elvetti mikä nipistely iholla joka puolella. Ilmeisesti vaikuttaa todella jotenkin :D

Millanen toi tuplasatsi oli suhteessa elopainoon? Koitin ekaa kertaa tänään, en ihan tuplia, mutta purkissa annos oli 2,5g ja mä otin noin 4g...eikä tuntunu missään! Painoa on n. 107 kg. Laskekaas millä suhteella annostelitte per painokilo.

Per painokilo puhutaan tietty aika pienistä annoksista, etenkin jos desimaaleina pitäis tähän näpyttää: otan 1 g ennen ja jälkeen treenin ja painan 80 kg eli 1/80 g per painokilo toisin sanoen. Tolla menetelmällä on nyt pari viikkoa ollut beta-alaniini kreatiinin kanssa samassa ja tosiaan -> ei juuri seuraavana päivänä tunne että on treenannut edes, joissain lihaksissa hiukan jos oikein sormella alkaa syvälle painaa. 2 g kerta-annoksella (1. testi) tuli muutamassa sekunnissa huuliin ja korvanlehtiin sellanen "tulessa oleva" olo ja ehkä 5 minuutissa about koko vartalon kihelmöinti, joka meni ohi alle tunnissa. Pienemmällä annoksella ei oo moisia esiintyny. Käytössä on FinnMaxin "Karnosiini aktivaattori" tuote.

Back
Ylös Bottom