Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pikku pupu rouskuttaa joulukuusta älyttömällä volyymillä ja juo kuusen jalasta vettä päälle..

Voi sentään, ei ihan vitutustredin aihepiiriä, mutta pikkupupu kärsi nyt sitten illalla ja yöllä ripulista, joka ei sitä itseänsä näyttänyt haittaavan, mutta minua, kun kuljin paperin kanssa....

Tänään salilla Maastaveto sarja ennätys 4x10 90kg. Kahella vikalla sarjalla viimesen toiston jälkeen, kun päästin tangosta irti petti jalat alta. Mikä fiilis!! :)

Pääsen tänään kokeilemaan uutta peittoa ja lakanaa. Näitä on odotettu :)

Onneksi olkoon koko perheelle! Toivottavasti tyttö ei oo iskäänsä tullut mikäli oma kuva avatarissa...

edit: Ehkä oikeesti pitäs mennä nukkumaan kun on niin hyvät jutut...

Kiitos tästä, yövuoro lopuillaan ja tätä lukiessa tuli kyllä semmoista röhönaurua että morjes. :D

Onnea Replaylle kuitenkin! :kippis1:

Se että olen jo neljättä viikkoa liikuntakiellossa (tulehtuneen polven takia), pisti ajattelemaan miten onnellinen olen kun on edes jalat ja muuten terve :)

Viikonloppu on vapaa :dance: Nyt vain rentoudun ja lepään että jaksaa painaa uutenavuotena duunia.

Kattelen täs iron Miken videoita ja toi yks kommentti oli kyl over the top.
You cant touch me, you are not man enough, you cant last two minutes in my world HO!! Come here and i fuck in your ass you punk white boy! Ill fuck you till you love me faggot, scared of the real man faggot!
Iron Mike :worship:

Timon ja Pumba piristää mukavasti tätä aamua! Täs valvonu koko yön ja koitan saada rytmistä kii. Pitäis valvoo koko päivä.

Nauratti äsken naapurin adhd-pikkukoira, joka kävi toisen perheessä olevan ison koiran päälle.
Kauhee ulina, kun saikin pienen löylytyksen isommalta. Mutta eihän se usko, vaan koko ajan lähti uuteen syöksyyn, kunnes toinen taas huiskasee tassulla tai näykkäsee niskasta. :D

Mahtava aamu, heräilee ulkoa loistavaan luonnonvaloon ja aamiaiset syöty. Nyt kahvia nautiskelen Pink Floydia kuunnellen ja valmistaudun päivään.

Oli ääsken vähän mökö olo. Ja tottakai tein sen, mitä tämmöiset looserit tekee.
Oluelle baariin, vaikka sauna on vasta 1,5 h päästä.
Mutta sielläpä olipa jukeboxipa.
Tehosekoittimen asfaltti polttaa!
Hihihiii

Mullakin lasi punaviiniä auttoi kummasti vitutukseen. Jei, oon luuseri myös.

Iloista on myös se, että burgundinpata on kohta valmista.

Juu, hillosipuleita ja pekonia. Ja punkkua ja lihaa.. lopputulos ei mitenkään voi olla huono. Enkä edes pilannut ruokaa turhilla rehuilla, kun porkkanat ei mahtuneet pataan :D

nuu ja Huu kuulostaa hahmoilta, jotka seikkailevat muumeissa.
Olen se rauhaton ja sinä se villi.
Hihihiii.
Hyvää pataa.
Hyvää yötä.

Back
Ylös Bottom