Voinen sanoa, että tällä hetkellä on vitutus huipussaan. Olimme lapsuudenystävän kanssa alkuillasta aloittelemassa kämpillä ja sitten paikallisessa pubissa käymässä. Tuolla paikallisessa kaverin emännällä kypsyi minuun hermot ja tämä läpsäisi minua muutaman kerran naamaan avokämmenellä. Kuittasin asian huumorilla, kun kyseinen rouva nyt ei ole liialla voimalla, tai lyöntitekniikalla siunattu. Tuolta paikallisesta takaisin kävellessä tämä naikkonen sitten kertoi kaverilleni, että olin häntä lähennellyt ja kaverini veti herneet asiasta nenäänsä. He kävivät kämpilläni kääntymässä, mutta eivät tulleet yöksi, kuten heillä oli tarkoitus. Hetken päästä minulla alkoi takaraivossa jyskyttää ajatus, että he ovat ehkä käyneet paskomassa autoani, joka istuu parkkipaikalla. Kuvittelen näiden kahden lähteneen ja käppäilen ovesta ulos. He kuitenkin istuivat rappusella hissin edessä ja kaveri nousi ylös, käveli tuulikaappiini ja tuikkasi turpiin. Mikään järkipuhe ei tässä vaiheessa enää tehonnut. Tuuppasin kaverin rappukäytävän ja vedin oven kiinni. Puolen tunnin päästä kävelin pihalle uudestaan katsomaan autoani, kuvitellen, että kaverini on jo lähtenyt. Menen hissillä alakertaan ja huomaan heidän istuskelevan alarapulla. Kävelen heiden ohitseen ja kaveri lähtee pihalle perääni. Tuossa vaiheessa koitin taas rauhoitella häntä, mutta ei tullut tolkkua hommaan. Hän kävi käsiksi ja itse koitin pitää hänet aisoissa pitämällä kiinni. Kaverini sitten otti niskan ympäri kiinni ja vetäisi naama edellä sepeliin. Nakkasin kaverin taas menemään ja käskin rauhoittua, vedin alaoven perässäni kiinni ja soitin poliisit.
Tässä sitä sitten ollaan pää paketissa, suu, nenä ja oikea silmä paketista avonaisena. Muutama tikki tuli naamaan, vähän liimailtiin ja loppuja ei saatu kasaan, kun iho on tällä hetkellä jossain tuolla sepelikossa.
Eniten jäi vituttamaan ensiavun asenne, jonka mukaan tapahtuma on minun syytäni, kun satuin olemaan "humalainen".:dance:
Pahoittelen sekavaa lauserakennetta ja kielioppivirheitä, mutta jonkinlainen humalatila on vieläkin päällä.