Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyrkkeilijä ihan aineissa haha :lol2: .

Omat tuntemukset lähinnä, etten tiiä miksen vielä ole nukkumassa ja lopulta tekisi mieli nukkua viikko putkeen.

Eilen muuten menin nukkumaan siinä 23.00. Heräsin kymmeneltä ja peeloilin. En ees jaksanut ruokaa syödä niin menin sitten aamu 11:sta nukkumaan ja sitten klo 15.00 ylös... Jee. No, kai sitten lomalla pitää levätä.

Ihanne olisi: valvoa nyt yön yli, mennä huomenna klo 17.00 nukkumaan, nukkua siitä sitten joku 18h eli 1,5 kellonympärystä. Kaikki univelat nollattu ja siitä lähtien sitten orjallisesti aina illalla 21.00 nukkumaan ja herätys klo 6.00 <3 . Kyllä oikeasti asiat lähtisi takaisin raiteille, mutta kun ei vaan niin ei vitutue3tnpnrphenpöhreölhmlhr

Joku runkkersson huudatti puolen yön aikaan Motorheadia täysiä, kostin sille, käynnistin Yamahan, siirsin kaikki särkyvät lasit pois pöydiltä ja pistin 30 sec -20db voicella menemään. Ikkunat heilui ja lattiat tärisi. Vitun runkkarit kun jollain paskamankalla huudattaa, niin pitää meitsin vähän näyttää miten puhuu kunnon vehkeet.

Oikein, mun naapuri tarvis samaa kohtelua :D

Ehanaa kun kohta alkaa normaalit arkipäivät ja tämä saatanan pyhyttely loppuu. Että mä vihaan pyhiä. Pitäis muuttaa nykiin, niin olis aina jotain äksonii.

Pyhät on aika persiistä, mua alkaa aina kypsyttää ku ei oo oikein mitään järkevää tekemistä pitkinä pyhinä tai vaikka oliskin niin ei saa mitään aikaseks... koska on pyhä. :S

Pyhät on aika persiistä, mua alkaa aina kypsyttää ku ei oo oikein mitään järkevää tekemistä pitkinä pyhinä tai vaikka oliskin niin ei saa mitään aikaseks... koska on pyhä. :S
sanoppa muuta!! Koko joulupyhät on menny vituiksi ko saaanu mittään aikaseksi!

Valettiin tinojaki! Unohdin melkein! Se povas mulle "sitä oikeaa"! saas nähä kui muijan käyp.

Edit: Ja nyt nuQ. Öiöi.

Jeesus rakastaa kaikkia! Tai ainakin niin väittävät. Itse en tiedä asiasta mitään, mutta sinappi on hyvää kinkun päällä..

Back
Ylös Bottom