Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko puhutaan muusta kun normaaleista asioista...

Voimariini saa jatkaa, mä puhuin jo kaikesta mahdollisesta..

edit:
mihin näitä viestejä katoilee?

älä enää yritä postaa niitä keijolinkkejä tänne? ;)

Mä tiedän vaan "hydrauliikasta"

Mut jos mekaniikka liittyy paksuihin tankoihin, niin ok, puhutaan vaan..

Kuvittelenko mä vai onko tää tredi "supistunut"?

Tähän aikaan sais tulla jotain vaikka jotain vanhoja sarjoja... siis tosi vanhoja vaikka 70-luvulta. Ei mitään kattottavaa, MTV:llä pyörii vaan joku Britney tangon ympärillä.

/me tunnustelee varovasti boksereiden läpi Reinzellin etumuksen kokoa ja väläyttää kujeilevan hymyn kasvoillaan.

Reinzell, ujahtaa kuin kissanpentu ja boksereiden pintaa ilmestyy hivenen märkää ainetta...

Reinzell kääntää voimariinin selälleen sänkyynsä ja silittää alaselkää kamelinnahkasiveltimellä...

Tänään ei taida olla kaupat auki?

Edit, taitaa ollakkin

Onhan ne kai kuuteen auki...

voimariinin putiikki on auki 24/7, "isoimmille" asiakkaille...

edit: Ja reinzell tarjoo lihaa kellon ympäri kans... vakioasiakkaille...

Reinzell, ujahtaa kuin kissanpentu ja boksereiden pintaa ilmestyy hivenen märkää ainetta...

Reinzell kääntää voimariinin selälleen sänkyynsä ja silittää alaselkää kamelinnahkasiveltimellä...
Voimariini, kiepsahtaa äkkiä ympäri painaen Reinzellin rajusti sänkyä vasten.
Voimariini, katselee virnistäen avuttomana selällään makaavaa Reinzelliä ja antaa hellän kielisuudelman.

jotenkin vuodenvaihdestressi. Mä vihaan uusia vuosia!.. Joka vuosi vihaan uuttavuotta, ja vihaan Synttäreitä. Ei kestä vanhentua! Vihaan ajatustaki! ihan kauheaa.. ei oo kyllä yhtää ilonen olo. päivä päivältä hupenee nuoruus, kaikki elämää liittyvät isot asiat, kuten se kunnon opiskelu tekemättä, työtilannekin on ollu huono. Ai että ku ahdistaa.

Kaikenkaikkiaa kyllä hyvää uuttavuotta silti, ja tuloksekasta 2008sia. Toivottavasti mulle parempi vuosi ku 2007. Joka suhteessa.;) ei kuitenkaan saa nukuttuakaan. jotenkin vihaan kauheasti ajan kulumista, vaikka vuosiluvut on vaan ihmisten keksimiä käsitteitä. Ihan yhtähyvin voisi olla toinen kalenteri, ihan eri aikaan uusivuosi jne.. Silti ahdistaa niin paljon ettei toivoakaan saada nukuttua.

hah, voi ny vittu sun kanssa...

heikko voimariini väsyy ja massiivinen Reinzell nousee ylös, sitoo voikkarin sänkyyn nailonsiteillä ja menee hakemaan piiskaa takahuoneesta...

"missä vitus se sun piiska on hompsu!"

Kappas vaan, Indicahan se siinä! Oletko ikinä koittanut laulaa Indicaa Singstarilla?

Reinzell tuleekin takaisin piiskan kanssa ja borat
borat-neon-green-swimsuit08.jpg
uima-asu päällään...

Tosin se on vaaleanpunainen mut so not..

Its a hard knock life n then we past away -Jam Master Jay

Jeps, en itekkään pidä vanhentumisesta mutta minkäs teet. Välillä tulee mietittyä kuinka huoletonta aika oli skidinä, joku 2 luokan loppu ja kesäloma alkamassa, kavereiden kanssa leikkiessä ja silleen. Nyt on sitten enää tässä tämä tietokone :D

Back
Ylös Bottom