Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kappas vaan, Indicahan se siinä! Oletko ikinä koittanut laulaa Indicaa Singstarilla?
Ei oo pleikkarii.. enkä oo kovin hyvä laulaan:D Sitäpaitti Jonsun ääniala on senverta erilainen kun oma, että kyl se vaa kuulostaa suoraasanoen iha karmealta, jos sitä rupeis karaokessa Ikusta Virtaa vetämää.

:oisniiläppääse:
Kouvolas ku ol se karaoke ME, ni siel ois voinu kyl käyä läpäl heittääs Linnansa Vangin..;) Tosin turpaaha mua ois järkkärit, ja puolet punaniskayleisöstä kiskassu iha samantien;):rolleyes::jahas:

Nyt on sitten enää tässä tämä tietokone :D
Ja internet, eihän tietokoneella paljon muuta keksisi tehdä ilman nettiä. Tai ainakaan mä en keksis, pelaisin korkeintaan.

Edit.
Ei oo pleikkarii.. enkä oo kovin hyvä laulaan:D Sitäpaitti Jonsun ääniala on senverta erilainen kun oma, että kyl se vaa kuulostaa suoraasanoen iha karmealta, jos sitä rupeis karaokessa Ikusta Virtaa vetämää.

Kouvolas ku ol se karaoke ME, ni siel ois voinu kyl käyä läpäl heittääs Linnansa Vangin..;) Tosin turpaaha mua ois järkkärit, ja puolet punaniskayleisöstä kiskassu iha samantien;):rolleyes::jahas:
Höpsistä, sähän olisit ollu varma voittaja! Napannut pystit kotia, ja saanut kunnioitusta koko Kouvolalta! :D

Sori, pakko poiketa nyt aiheesta: mitäs tykkäät teidän tulevasta kuntauudistuksesta?

hah, voi ny vittu sun kanssa...

heikko voimariini väsyy ja massiivinen Reinzell nousee ylös, sitoo voikkarin sänkyyn nailonsiteillä ja menee hakemaan piiskaa takahuoneesta...

"missä vitus se sun piiska on hompsu!"
"Se on siellä keittiön kolmanneks ylimmässä kaapissa!" Voimariini huutaa odotuksesta ja kiimasta värisevällä äänellä.
Voimariinin viininpunaiset stringit meinaavat revetä veren paettua kohinalla alapäähän.

:offtopic: toi indican basisti oli harjottelijana yhessä laitoksessa pitskussa... vissii joku lähihoitaja ammatiltaan?

indican pitäs tietää:D

Reinzell löytääkin vain katkenneita ja "liian" käytettyjä raippoja.
Hän kiinnittää huomionsa pöydällä oleviin käsirautoihin ja kermavaahtopurkkiin...

Hän hyppää kissamaisesti takaisin makkariin, jiihaaahhh

Ja internet, eihän tietokoneella paljon muuta keksisi tehdä ilman nettiä. Tai ainakaan mä en keksis, pelaisin korkeintaan.

Ja suurin osa kunnon peleistä on vielä netissä pelattavia, tai ainakin se tekee niistä kunnollisia:D

Jäishän se pasianssi tietysti;)

Toisaalta sitte ku huomaa vapaapäivänä että kello on yhtä-äkkiä 0200 yöllä, ja jos on päivästä roikkunu 80% hereilläoloajasta pakkotoisto toisessa ikkunassa, nettiautoa toisessa selaillen, ja kolmannessa lukenu kaikkia eri autoaiheisia foorumeita ja ehkä top gearin kattonu tietää että aikaa on ainakin menny hukkaan ihan huolella. ja sitte nakertaa.

Itteasiassa ois ihan hyvä jos vaikka puoltuntia päivässä koneella riittäisi, mut kun ei oo mitään tekemistä aina, ni ei välttis jaksa motivoituakaan, on nii vittumaiset kelit ja sillee.. oiski paremmat, ni voisi hiihtää.. Nyt ei oo ku salil käynti.

edit: en mäkää kaikkee tiiä.. Vai on Indican basistilla siviiliammatikin;), tai siis yleesäkkää niil tytöillä muutki duunit.. niinjoo, ja kun en oo pk-seutulaisii, ni en noita julkkiksia bongaa kovin koskaan, Tarja Turusen oon 3 kertaa nähny aikaa sitte, ja viimeset julkkikset jota oon nähny ol oskari saari ja erkki mustakari helsinki motorshowssa

Reinzell löytääkin vain katkenneita ja "liian" käytettyjä raippoja.
Hän kiinnittää huomionsa pöydällä oleviin käsirautoihin ja kermavaahtopurkkiin...

Hän hyppää kissamaisesti takaisin makkariin, jiihaaahhh
Tässä vaiheessa Voimariinin stringit repeävät ja suonikas penis pompsahtaa pystyyn uhmakkaana kuin kukon poika. Voimariini ei pysty vastustelemaan Reinzellin päätäväisiä otteita, joilla hän kiinnittää käsiraudoilla Voimariinin kädet sängyn päätyyn, vaan alistuu nartun rooliinsa.

Toisaalta sitte ku huomaa vapaapäivänä että kello on yhtä-äkkiä 0200 yöllä, ja jos on päivästä roikkunu 80% hereilläoloajasta pakkotoisto toisessa ikkunassa...

...ja sitte nakertaa.
Kuulostaapa muuten yllättävän tutulta... :(

Sori, pakko poiketa nyt aiheesta: mitäs tykkäät teidän tulevasta kuntauudistuksesta?
Imo ihan helvetin hyvä juttu et saahaa Vola maailmankartalle, ja nää lähikunnat kans. Ei nyt täl hetkellä kukaa tiiä Kuusankoskea tai jotaa Elimäkeä. Koht ku Kouvolast tulee 88tuhatta asukasta oleva kaupunki, ni ei tartte aina selitellä ehkä että mistä sitä on tultukaan.

Toisaalta sitte saattaa olla aika pitkä matka kaikil vanhoil mummoil lääkäriin, jos ne keskittää niitä kouvolaan, ku tää on sitte alueeltaa sellaset 100kilsaa kanttiisa sekä idästä läntee, että pohjosesta etelää.

Reinzell karjuu "hiljaa narttupoika tai Mode tulee"

Sitten hän hiljaa sivelee liukkaria intiimipaikkoihin samalla höpöttäen tulevasta yöstä

Reinzell karjuu "hiljaa narttupoika tai Mode tulee"

Sitten hän hiljaa sivelee liukkaria intiimipaikkoihin samalla höpöttäen tulevasta yöstä
"Kukaan ei kuule meitä täällä" Voimariini kuiskaa hunajaisella äänellä ja näykkää Reinzellin korvalehteä hellästi.
Haeppa nyt se pesäpallomaila varastosta niin kokeillaan kuinka paljon tavaraa näin pieneen mieheen mahtuu, Voimariini huokaisee.

Taas tää yks pervo täälä riehuu.

Mit vit?

Älkääs uudelko hävyttömyyksiä. Normaalit ihmiset ei saa unta, kun te perseilette...

Nyt hiljaa...

edit:

Reinzell hyppelehtii varastoa kohti kuin keijukainen ja laulaa bonanzan tunnaria.

"oi voikkari, kohta tapaat mun slaikkarin" ja "sitten lataan sulle romut tonttiin"

Joo pojilla on kyllä kiivasta nettiseksiä:D:D

onks tää joka yö näin homoeroottinen threadi:D?

Tais jäädä aamun salitreenit väliin vaihteeks: Pitää tähän siskon läppäriin asentaa paska Vistan tilalle XP kun aina tilttaa Vistalle, harvinaisen surkea käyttis Vista ja ei tohon muutakaan voi laittaa pelikäyttikseks. Colaa ja Fazerin joulusuklaata naamariin, onhan tänään lenkkeiltu 7km. :) Eli kunnon nördeilyä

Back
Ylös Bottom