Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää yötä sitten vaan. Alkaa yökin kohta oleen pulkassa.

Misukka haukkuu homoksi, mitä saan tehdä sille...? alkaa harmistuttamaan nämä hirveät epätodet syytökset hävyttömästi herjattuna...

edit: mee vaan, Inkeri antakoon kostoni ja saat kohdata tuskan...

No jos sä olet minni, niin sit mä oon hessu hopo. Jos sä oot hessu hopo niin mä oon Akun mies...

Noh, pääsikkö miken viekkuun vai olisitko seurana vielä hetken?

Ethän pahastunut mistään..

Ei perkele, ei pääse cloussaan ikinä kun te vain jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ja jatkatte ......

Mike, sit me ehkä ..... jatketaan :).

Misukka. Enhän mä edes kysyny mitään, mutta ei se mitään... tulen silti...

edit: Mike, älä sano, ettet käyttäny copy pastee tossa. Varmana käytit. Nukutko yksin sängyssäsi? Tarkotan, että missäs parempi puoliskosi on?

Soita sit ku oot alhaal.

Näin luolamiehenä olen tottunut kiipeämään saaliini luokse, joten koputan partsin ikkunaan.... KOP KOP KO krästttssss...

edit: olisi kyllä kivaa nukkua teidän välissä...

Maik: voinko kysyä, miten te jaksatte tota menoo, et sä valvot ja päivystät palstaa öisin. Pidätkö taukoja harrastaessanne parisuhteen pakottavia tarpeiden tyydytyksiä varten?

Ja miks se nukkuu sohvalla. Telkka makkariin ja sulle peti sohvalle..

Sorry, edellisen sivun editoinnit jää taas kaikkien unohduksiin, jollen uppaa...

edit: olisi kyllä kivaa nukkua teidän välissä...

Maik: voinko kysyä, miten te jaksatte tota menoo, et sä valvot ja päivystät palstaa öisin. Pidätkö taukoja harrastaessanne parisuhteen pakottavia tarpeiden tyydytyksiä varten?

Ja miks se nukkuu sohvalla. Telkka makkariin ja sulle peti sohvalle..

Hitaasti hyvä tulee...

Kyllä mä sitten tuun ja tuun monta kertaa... Mulla oli se kuudesti laukeeva...

edit: mitä jos matkalla väsynkin ja katabolia iskee... Pökerryn puskaan ja aamulla herään housut kintussa, Jantun nimmari oikeassa pakarassani.

Reinzell, senkin anus. Missä sä oot.

Kattelin profiilikuvaas ja hakkasin tattiin, niinkun anaali sano...

edit: Ai, nytkö sä kaipaat mua ja äsken oltiin niin kylmiä... höh. Et saa tänään kun puolikasta..

edit2: missä sää NYT oot? oon venannu jo kauan... edit69: tiedän missä olit..

Back
Ylös Bottom