Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää "yötä" ja huomenta. Jantu, ketäs tänään vedellään? muutakuin toisiamme?

edit: me tarvitaan joku referee, päättää kumpi lykkii ja ketä ;)

Mä lähden nuQ ihan näillä minuuteilla, jatkakaa!

Edit. Öitä!

men7qi.gif

Jos jokin asia vaikuttaa pelkästään niiden synapsien kokonaisneliöjuureen, eikä synapsien määrään itseensä, ei sillä pitäisi olla merkitystä ihmisen suhtautumiseen itseensä, joka tapahtuu niiden synapsien välityksellä.
Mutta voidaanko me olettaa, että synapsit generoivat suhtautumista maailmaan, vaiko maailma generoi synapsit suhtautumaan neliöjuuren kautta maailmaan? Siinä on vissi ero jos tarkastelemme kvartsimekaniikan ja spektrin kautta asiaa.

Kaikki tulee mukaan ku me alotetaafuckfestit, paitsi naiset, ne hyytyyjo parin kolmen varvin jälkeen ni se ei ois ku ajanhaaskausta.

Mutta voidaanko me olettaa, että synapsit generoivat suhtautumista maailmaan, vaiko maailma generoi synapsit suhtautumaan neliöjuuren kautta maailmaan? Siinä on vissi ero jos tarkastelemme kvartsimekaniikan ja spektrin kautta asiaa.
Maailma generoi synapseja generoimaan suhtautumista maailmaan, neliöjuuren kautta tai ilman, ihan sama, ei ristiriitaa. Viimeinen lause on epäselvä, ero verrattuna mihin?

Kaikki tulee mukaan ku me alotetaafuckfestit, paitsi naiset, ne hyytyyjo parin kolmen varvin jälkeen ni se ei ois ku ajanhaaskausta.
Elä yllytä! Sä meistä mitään tiedä, frigidejä lahnoja osunu kohdalle?;)

[mod]Nyt kaverukset, ei käydä liian törkeäksi, tämä ketju on täällä luettavissa päivisinkin kenen tahansa silmin. Joten siistikääpä kielenne pahimmista jutuista :Mike[/mod]

Maailma generoi synapseja generoimaan suhtautumista maailmaan, neliöjuuren kautta tai ilman, ihan sama, ei ristiriitaa. Viimeinen lause on epäselvä, ero verrattuna mihin?
Ero verrattuna yhteyteen. Jos menemme kvartsimekaniikan puolelle, emme voi olettaa tahi spekuloida onko kokonaisneliöjuuren muodostama yhtälö fraktaalilaskennallisesti validi synapsien integraatiossa.

Elä yllytä! Sä meistä mitään tiedä, frigidejä lahnoja osunu kohdalle?;)

Mä luulen kans, et mä ja Jantu oltas hiljasta poikaa sun sängyssä...

Ja ei sen takia, että meillä ois suukapula suussa...

Back
Ylös Bottom