Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Opiskelijakortti hävinnyt eilisen salikäynnin jälkeen. Ei löydy mistään.

Paluu opiskelupaikkakunnalle 4.1. huolestuttaa...onkohan mitään mahdollisuutta vakuuttaa VR:ää, että opiskelen? Tai jotain muuta keinoa?

EN tiedä ketkä ovat olleet kauppojen pullohuoneissa töissä,kuten joukkueen mukana yms.
Viime viikolla tuli oltuu ukon kans taas pullohuoneessa. Mietittii siin ajan kuluks et minkä takia 1.5l muovipullot lajitellaan paljon tarkemmin mitä 0.5l. Kuten 1.5l Coca-Cola/Pepsi/sileät/Sprite ja Fanta ja sitten vielä vihreet pullot erikseen, kun taas 0.5l pulloissa erotellaan vain siideri ja limu pullot.
Miksi näin?

Tuli selitettyy vähä sekavasti mut en parempaakan pystynyt.
Ite oon ollu Citymarketin pullohuoneessa töissä, eikä noita tarvi lajitella paitsi harvoin ja erityismääräyksestä tietyn aikaa.

Opiskelijakortti hävinnyt eilisen salikäynnin jälkeen. Ei löydy mistään.

Paluu opiskelupaikkakunnalle 4.1. huolestuttaa...onkohan mitään mahdollisuutta vakuuttaa VR:ää, että opiskelen? Tai jotain muuta keinoa?
Opiskelijatodistusta vastaan saat VR:n ja Matkahuollon oman kortin, jolla voit vakuuttaa ittes opiskelijaks. Tosin tää kortti maksaa jonku 4-8e muistaakseni.

Opiskelijatodistusta vastaan saat VR:n ja Matkahuollon oman kortin, jolla voit vakuuttaa ittes opiskelijaks. Tosin tää kortti maksaa jonku 4-8e muistaakseni.

Heh..no sehän tässä onkin, kun EI ole mitään opiskelutodistusta. Kortti oli ainut. On mulla yliopiston kirjautumistunnukset, onkohan niistä apua.:rolleyes:

Heh..no sehän tässä onkin, kun EI ole mitään opiskelutodistusta. Kortti oli ainut. On mulla yliopiston kirjautumistunnukset, onkohan niistä apua.:rolleyes:
Aktuaarinkansliasta saa*. Tiä sit jos meet lähimpään yliopistoon ja niillä on tietokannat muiden lipastojen opiskelijoista :D Mut hölmöö tässä on myös se, että jos haet aktuaarinkansliasta opiskelijatodistuksen, et tarvi muutaku opiskelijanumeron sen saamiseen, jolla saat sen VR:n/Matkahuollon kortin :D

*Tosin oot toisella paikkakunnalla ^^

edit: näin helposti ne henkilöllisyydet voi pölliä :p

Ite oon ollu Citymarketin pullohuoneessa töissä, eikä noita tarvi lajitella paitsi harvoin ja erityismääräyksestä tietyn aikaa.
Imatran prismassa ainaki pitää lajitella pullot mite mainitsin.On tää Imatra sit vaa outo paikka. Kaikki tehää eritavoin mitä muualla.:jahas:

Imatran prismassa ainaki pitää lajitella pullot mite mainitsin.On tää Imatra sit vaa outo paikka. Kaikki tehää eritavoin mitä muualla.:jahas:
Meillä oli ennen kaljakone, joka lajitteli kaljapullot erikseen ja automaattisesti koreihin. Pullohuoneen uudistuksen myötä joutuu käsin tekeen senki työn :( Onneks en oo enää siellä töissä :D

Tarkoittaako ebayssa cash on collection maksutapa ikäänkuin postiennakkoa?

Kirjoitin Pakkiksen blogiin avaustekstini. Siitä huolimatta minulla ei näyttäisi olevan vielä yhtään "Blog entryä"?! Mitä teen väärin ja miten saisin asiat korjattua?:(

Kirjoitin Pakkiksen blogiin avaustekstini. Siitä huolimatta minulla ei näyttäisi olevan vielä yhtään "Blog entryä"?! Mitä teen väärin ja miten saisin asiat korjattua?:(

Profiilin kautta ainakin löytyy blogi-tekstiäsi. Mutta jos allekirjoittaneelta kysytään, ehdotan, ettet kirjoita blogia laisinkaan. Perkeleestä koko blogi-idea. Niitähän nyt riittää netin täydeltä.

Myydäänkös kanariansaarilla viinaa kaupassa niinkun normaalisti ulkomalilla? Onko samanlaisia aikarajoituksia kuin suomessa, tyyliin aamulla kello9 alkaa ja illalla kello9 loppuu alkoholin myynti..?

Aii. No, ei mun sitten kai kannata mitään kirjoitella. Joskus täytyy pysyä lähellä, nähdääkseen kauas.

blogit on todella hyviä. niihin voit kirjoittaa jotain ja kukaan ei pääse itkemään että miks tällaista paskaa pitää suoltaa tänne kaikkien nähtäväksi sillä jos menee lukemaan blogia mistä ei pidä niin se on kyllä omaa typeryyttä. tulipas maailman pisin lause:D

blogit on todella hyviä. niihin voit kirjoittaa jotain ja kukaan ei pääse itkemään että miks tällaista paskaa pitää suoltaa tänne kaikkien nähtäväksi sillä jos menee lukemaan blogia mistä ei pidä niin se on kyllä omaa typeryyttä. tulipas maailman pisin lause:D

Älä ooo hei niinq nii asialline!!!!;):lol2:

Miten opiskelijoilla on varaa viettää kaksi kuukautta Thaimaassa/Malaysiassa? Nimimerkillä tahtoo itsekin mutta ei töissä käyvällä ole varaa/aikaa. :D

Back
Ylös Bottom