Kaikki joululahjat ostamatta, eikä motivois yhtää lähtee hakemaanmitää vitun joululahjoi kaupasta, jos mä saisin päättää ei joulua olisi olemassakaan. JA tänää on jo joku vitun 20. tai joku sellain päivä. en tiiä, en omista kalenteria, enkä viitti kattookkaa koneelta.
Sen lisäksi. Vituttaa ihan ku elukkaa että miten voi olla niin räjähtäny olo. Ei kiinnosta mikään eikä kukaan, masentaa törkeästi, vaikka puntti kulkee tällä hetkellä ihan hyvin, nopeaa kehitystä tullu ihan viimeviikkoina aika paljon, tuntuu siltä että jotku on vesilaitokselta päättäny käytännönpilana vähän modata veteen kaikennäköistä. Silti vituttaa ankarasti koko elämä. Se osa siitä että mä en merkkaa kellekkää mitää, en oo ees joulukorttiakaan saanut, pitää vissii ottaa velkaa, että ees velkojat muistaisi mua. :(
Mitäs muuta.. niin vituttaa koko hoito, eipä oikei voi eritellä, ahistaa, masentaa, vituttaa, kyllästyttää, koko paketti, vihaan katsoa itseäni peilistä, vituttaa ihan vitusti oma naama. ihan älyttömästi, inhoan peilikuvaani.. tai en inhoa vaan halveksin. Teen sitte mitä tahansa, ni se sama luuserikynäniskanenwannabe-kaappi sieltä takas kattoo vastenmielisennäköisenä. Vituttaa koko hoito.
Sitten mitäs vielä, vituttaa kyllä lahjakkaasti, mutta onpa piristävääki elämässä, nimittäin ainaki joululoma. Ei tartte muuta tehä ku kirjottaa yksi raportti, ja treenata, ja lukea pääsykokeisiin, lisäksi voisi katsella topgeareita. Muuten kyllä on elämäänkyllästyny olo. Vituttaa koko paska ihan vitusti, vituttaa oma naama, vituttaa kaikki, vituttaa oma onnettomuus, ja säälittävyys, vituttaa kaikentasoinen huonous missä tahansa, laiskuus siivota, kiinnostamattomuus naisten mielestä, itseasiassa koko hoito.
Kai mä oon vähän masentunut, en jaksa herätä ennen 12, ei kiinnosta mikään, paitsi treenaus, kyllästyttää, on tosi yksinäinen olo kun on alone. ja vituttaa. jotenki tekisi mieli muuttaa elämässä kaikki. itseasiassa tekisi mieli vaihtaa itsensä joksikin ihan muuksi ihmiseksi.
e: helvetin houkutteleva ajatus ois nollata koko paska, alottaa koko elämä vaikka sitte ihan pennusta asti uudestaan alusta, ja lopettaa tää räpistely tähän ja toivoa että uusi yritys oisi onnellisempi, naistäyteisempi, kiinnostavampi, oisin erilainen, parempi ihminen, ja kiinnostavampi ja mulla oisi paljon ystäviä ja oisin pidetty, ja uusi elämäni oisi seikkailullisempaa ja tapahtumarikkaampaa. tai no onpa sitä tässäkin ollu vähän liikaaki häröilyä.