Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kipsukka menee vaan yksin nuq, johan sä runkkasitkin homo. Paljonkos täällä on oikein naispuolisia pakkissotureita? Kaksi? kohtahan tulee ennätys...

Edit: eiköhän me jotain yhteitä kivaa keksitä...

Viimeksi muokattu:
Mua ei väsyä, mut voi tulla teidän väliin kolmanneks munaks?

Ja mihkäs all tha ladies lähti? No kyllä mä tiän, ei ne täällä koskaan viihdy kauaa. Paitti Shiba ja Misukka, mut niillä onkin ihanan twisted minds...

Manninen...

En tiiä homostelusta, kaikki truehomot on goisaamassa. Joskus tekis mieli jutella naistenkin kanssa jostain... mutta eihän täällä ole kuin karvasia ja limasia fägettejä, muna pystyssä odottaa uutta viestiä ja gaykuvia prkl.

Eilen tais olla taas niin kovat sessiot, että kaikki makaa perse kipeenä sängyssä...

Manninen...

En tiiä homostelusta, kaikki truehomot on goisaamassa. Joskus tekis mieli jutella naistenkin kanssa jostain... mutta eihän täällä ole kuin karvasia ja limasia fägettejä, muna pystyssä odottaa uutta viestiä ja gaykuvia prkl.

Eilen tais olla taas niin kovat sessiot, että kaikki makaa perse kipeenä sängyssä...

Eilen näytti tosiaan kovat sessiot olleen täällä. Onneksi säilyin siltä :D
Vai onko se vauvageelipaini menossa nyt!? :eek:

Niin joo, mä voitin joten olen vielä menossa mukana. Muille pojille kävi vähän ikävämmin. Pojilla on kymmeniä tikkejä anuksissaan. Katos, rasvat loppu kesken ja mä jyystin raivolla menee kuivalla kakkoseen.

Vittu kun noi homot valvoo vaan sillon tällön. Mä voisin duunaa niitä joka yö.
Isomunaset panomiehet päivystää 24/7, wannabe-fagarit vaan sillon kun perse ei oo kipee...

Ollaan sitten hiljaa sa@tana.

Vittu kun noi homot valvoo vaan sillon tällön. Mä voisin duunaa niitä joka yö.
Isomunaset panomiehet päivystää 24/7, wannabe-fagarit vaan sillon kun perse ei oo kipee...

Ollaan sitten hiljaa sa@tana.

Älä sä selitä, oot nytkin nukkumassa. Sut sietäis herättää tiukalla perseseksillä, sinä tuhmeliini.

Back
Ylös Bottom