Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helmeä! Netti päällä, töllössä pyörii joku paon jakso, radiossa soi kun-fu fightning ja meikä tiskaa ja siivoilee! Huomenna lentää tämä jätkä maalle, ja joululoma alkaa! Saa kiusata kummityttöä oikein urakalla viikon verran. Ja vielä pitäis pakatakkin, jätän sen aina viime tinkaan. 10 x :D

Mennäänkö kaikki töihin kuuteen!!! Minä ainakin menen. Voe luoja... pitäisi kai mennä nukkumaan vielä hetkeksi :dance::dance:

Ei mennä töihin ollenkaan. "Ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan".

Mitäs sitä tänä yönä keksis?

Back from Glasgow, ny on taas vähän lisää viskiä...
edit. Viski tosin Edinburghista.

Katos, mitä itse päähomo. Onko poju ollut nukkumassa yöt, kun ei oo vittuillu takasin?

Kävin muuten tänään salilla, vaikka olin vähän kipee, olin silti salin alfamacho-uros...

Kasiin töihin, sitä ennen puntti ja illalla viel vähän lajitreeniä. Työpäivän jälkeen vois kiskoo vähän reilummat nokoset, kun taas venähti tämäkin yö.
Pääsykoekirjoja vähän piti lukee, mutta meni näköjään ihan kikkelin venyttelyks ja pakkiksen lukemiseks. :hyvä:

Kyllä homo homon tuntee... Mitäs itse tänne tulit? ;)

Kaikki luuserit tosin valuvat sänkyyn tähän aikaan vuorokaudesta.

KAtos naisia paikalla, mitäs Venla puuhailee, kun ei uni maita? Mikä valvottaa?

Viimeksi muokattu:
Ihanaa...kolmen päivän vapaa töistä, sitten su töitä ja taas vapista:dance: nyt saa valvoa ihan suosiolla...

Back
Ylös Bottom