Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset, jotka ajavat alinopeutta kaupunkialueella. Tahattomasti tai liikavarovaisuuttaan. Muutamat kerrat mennyt hermo ajella 35-40 km/t 50 alueella. Varsinkin kun keskustan alueelta poistuttaessa ilmaistaan liikennemerkillä selvästi 40 alueen päättyvän. Kovinkin vähäpätöinen asia ja kenties ilmaisee jonkin asteen psykopattisuutta mutta silti palaa aina kohtalaisen lahjakkaasti päreet. Varsinkin kun ajaa sunnuntaina kotiin ja barcan peli alkoi 10 minuuttia sitten...:)

Pakko vuodattaa maailman paskimmasta kämppiksestä. Juo joka vkl ja tuo tyypit töhön kämppään, niin vietäppä siinä HC-bodymunkin elämää. Sit tänään; "Ootko käyttäny mun kuulokkeita?" Vasttan: "joo." "olisit voinu kysyä luvan". Minä;"Ethän sinäkään kysyny kun kätit tänään mun pannua" Sit vetää joitakin muita asioita tähän.
Ei kellään varmasti ole noin paskaa kämppistä ja kukaan tuskin katsoo noin pahasti omaa nenän varttaan pitkin. Tuo oli vielä pientä. ARGH!

Aha, pilkat tuli päälle. Tuo oli nyt pähkinänkuoressa semmonen viesti, että:
en kiinnitä huomiota siihen, miten tai miten isoilla painoilla muut tekee. Ei nimittäin olisi kuitenkaan mitään sanomista isoille mörökölleille, kun ei hirmusasti itestäkään lähde irti edes huijauksilla :P .

Ja tuo "tekee mieli koettaa isosti ja ego täyttää huoneen" vertasi niihin paskatekniikalla tekijöihin, eikä itteeni.

Enemmän arvoa annan sille, joka vetää puhtaasti pienemmillä painoilla kuin sille penskalle, joka machoille kusettamalla painoja ylös.

Tuo meni kyllä vielä enemmän ohi. En varmaan esittänyt asiaa selkeästi tai sitten keksit tuon omasta päästäni, että itse olisin tuo machopainoilija. Itse vedän mieluummin hiluilla, mutta siten että tuntuu, ja puhtaalla tekniikalla, kuin että laittaisin muiden iloksi painoa tankoon, kun en niitä saisi sitten kuitenkaan liikkumaan mihinkään.

Vastataan nyt provoon, kun provo heitettiin, niin penskakin tuntee itsensä suureksi ja mahtavaksi...

Jotenkin huono päiväkö ollut, kun nyt tartuttiin tähän perusviestiin, joka ei ollut mitään provoa. Toivottavasti tajusit asian, kun luit tuon ylemmän kommentin.

Ps. en tullut haastamaan riitaa.

Huomasin vasta tänään että Marilyn Manson tulee keikalle Suomeen. Jes.
Kyllähän Huuto.netistä saisi liput, mutta jutun juju onkin siinä, että jos oisin tiennyt hieman aikaisemmin keikasta, niin olisin varannut rahaa siihen. Liikaa menoja nyt, niin ei voi tuhlata yhtään ylimääräistä.

Olis huomenna vapaapäivä työharjoittelupaikasta. Mutta ei silti tarvitse pilata päiväänsä olemalla jouten! Heti aamusta kuuden perseessä ylös ja reippaana koululle pyörähtämään muutamaksi tunniksi.

Se siitä univelkojen poisnukkumisesta. :curs:

Lauantai ja sunnuntai luonnollisesti töitä. :hyvä:

:jahas:

Joskus tekee mieli koettaa enemmän ja ego voi täyttää huoneen jne.
Tämä oli ehkä pikkasen erilailla tulkittavissa verraten siihen mitä sanot tässä kohtaa, koska et sattumoisin mainitse kenen ego täyttää huoneen: "Ja tuo "tekee mieli koettaa isosti ja ego täyttää huoneen" vertasi niihin paskatekniikalla tekijöihin, eikä itteeni".
Muutenkaan ei olisi mitään varaa nauraa, jos vetää itse ruikulipainoilla :D .
Tämä puolestaan voidaan tulkita kahdella eri tavalla, joko a) viittaat muihin arvostelijoihin provoillen b) puhut itsestäsi.

Pikkujuttuja, mutta selkeyttä ja ei herneitä, kiitos. ;) :piis:

Ei helvetti, Megan Foxkin on käyny kirurgin operoitavana :wall:

Luulin et ois ollu kerrankin jumalallisen kaunin nainen, joka ei ole luottanut kirurgin veitseen (siis hollywoodissa) mutta ei :curs:

Tänään piti otta pitkästä aikaa rintatreeni mutta helvetinmoinen lihaskipu estää sen tänään :curs: Eli
selkätreeniks mennee.. :rolleyes:

just joo.

Piti kirjaimellisesti heittää asiakas pihalle!
tuli vittuilemaan että myin hänelle paskat renkaat.
Itse nimenomaan halusi halvimmat (pinnatut) ja sanoin että renkailla ei sitten tee mitään.
"ei, ihan hyvät ne on, pannaan alle vaan".

Vittu mitä pellejä sitä onkaan..

Oulun kyttälaitoksen virkailijat ,mikä siinä on että aina ovat kuin paskansyöneet.

Niille maksetaan siitä.

...

Ite kerran soitin löytätavarapisteen puolelle ja puhelimeen vastasi niin elämäänsä kyllästynyt mies. Kerroin hänelle mitä olin onnistunut hukkaamaan, mies oli hiljaa ehkä 5s ja sanoi "ei ole täällä". Jepjep...

Minua vituttaa eräs työyhteisömme jäsen. On vituttanut jo pitkään ja aiheesta, mutta mitään ei tapahdu... ÄRRRRRR :curs:

Vittu ihan hanurista.
Kahdesta duunista alko nyt loma (viimeisestä alkaa sitten maanantaina) ja väsyttää ihan sikana, kaverilla olis bileet MUT EI PYSTY.

Huomenna, kun varmaan pystyis, ei kukaan tee sitten mitään, kun kaikki tekee tänään.

Tänään Metro-lehdessä ollut Laura Halmisen kolumni "Pelkoa ja inhoa ravintolan ovella".

"Parhaita" paloja:

"yksi pelkää raiskareita, toinen terroristeja ja kolmas portsareita. Minua kammottavat tasapainottomat lihasvuoret enemmän kuin joku riehuva narkki."

"Jotenkin yhtälö menee silti vinoon, turvaväenhän kuuluisi herättää läsnäolollaan myös tunne turvallisuudesta. Mutta miten, jos pitää kehonrakennusharrastusta pohjimmiltaan vain osoituksena identiteettihäiriöstä, oman voimattomuuden synnyttämän pelon kohtaamisen vaikeudesta?"

Koko pätkä osoitteessa: http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20071214_A_metro.pdf ,sivulla 42.

viddu... kahden sekunnin sähläys:david: johti töissä siihen että nyt on kämmen tuskallisen kipästi auki. :itku:puolen kymmentä tikkiä ja joulun yli sairaslomaa. mitään muuta en vihaa kuin epäonnistumista ja joutenoloa.:curs: nyt epäonnistuminen ja huono tuuri johtivat viikon joutenoloon. jää joululeipomiset(sic) väliin.

R.I.P Dino...:itku:

Flunssa vituttaa aina...

Back
Ylös Bottom