Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nejma Päänsärkyä,mikäköhän auttais

Eikö sulla ole siellä särkylääkkeitä?:( Tämä ei varmaan auta mutta ehkä piristää: viimeyön synkkä paljastus Wintikalta, se pelkää kahta asiaa -minua ja sinua! :eek: Ollaan me aikamoisia ;)

Widowmaker
Mulle maistuis paremmin hapan...
Olet siis happamien vesien kala.

Fear, Nejma ja Shiba paikalla eli meen pelaa virtuaalimaailman turvaan!

Haa! Mitäs sanoin :evil: Älä nyt Winsu -setä. Me niin tykätään susta :D Tuu meidän kaa!

Oottapa pelottavaksi ruvenneet! Mitäs kaikille kuuluu, long time no post? Itse kävin tänään hakemassa neljän kuukauden salikortin tuosta läheiseltä salilta, hyvä jouluhintakin oli ja kaikkea :)

6 tunnin päästä pitäis herätä tekeen koe aiheesta josta en vittuakaan tajua, kansantaloustieteestä:zzzz::down:. Kai sitä pitää koisimaan mennä. Pitäkää pakkis pystyssä:rock:

Katos vaan, roileri :hyvä:
Eihän fuksipallerot hypi nenille? Onhan pidetty kuria?

On tokkiinsa, tai no itse olen kyllä jättänyt fukseilut vähän vähemmälle kun olin tuolla Ruottimmaal pahimpaan kinkeriaikaan. Ensi vuonna sitten taas ;)

2006_another_gay_movie_002.jpg

Back
Ylös Bottom