Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei oo muuten widow tuossa sinun avatarissa suomen kovin jätkä:D
suomen kovin jätkä on TÄSSÄ :worship: :rock:
vittu että oli kova mies!

Plaah. Nostan hattua valkoselle kuolemalle, mutta Törniä arvostan enemmän siksi että se otti enemmän ns. lähitaistelu tuntumaa. Ja lahtasi kerralla kymmeniä venäläisiä miehineen. Siltikin ei vähennä yhtään Häyhän arvoa mun silmissä. Eikä muidenkaan veteraanejen.

jep, koviahan ne oli molemmat..

Itse nostan hattua tarkka-ampujille joiden kaksintaistelut kesti parhaillaan lähes vuorokauden.
Mikä maltti ja hermo pitää olla siinä...
Itsellä kun palaa käämi jo liikennevaloissa...

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dsP_JJe355U&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dsP_JJe355U&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Joo tottahan toi on. Mitä noista olen lukenut niin saattoi kohtuullisen pitkiä aikoja äijät maata paikallaan hangessa. Ja Simoahan ammuttiin päähänkin joskus...

Joo tottahan toi on. Mitä noista olen lukenut niin saattoi kohtuullisen pitkiä aikoja äijät maata paikallaan hangessa. Ja Simoahan ammuttiin päähänkin joskus...

sai rynnäkössä luodin leukaansa aika läheltä (huhujen mukaan kimmokkeesta).
Eli kukaan ei voittanut Simoa kaksintaisteluissa. Mahtavinta oli se että jätkä ampui avotähtäimellä...:rock:
505 varmistettua (+40 varmistamatonta) + 200 rynnäkkökiväärillä ammuttua tyyppiä on kyllä järjettömän kova suoritus.
niin ja aika? kolmessa kuukaudessa..
Venäläisten paras snipu tiputti 496 solttua mutta sillä se kestikin melkein 5 vuotta...
venäläiset tilas tykkikeskityksiäkin tappaakseen Simon mutta sekään ei auttanut, ei voi kuin nostaa (kuvitteellista) hattua ja sanoa että aamen!

Tadaa! Piti siirtyä tänne kun rakkikeskustelussa ei tykätty :D

Ei ole hurtat enää vapaana. Mut silti bullmastiffi puree kovempaa.

Näh, mä puren vielä kovempaa. Minulla on bulkilla harjoitetut leuat jotka jauhavat ravinnokseen vaikka betonilattiaa. Onkin melkoinen makeannälkä taas...

505 varmistettua (+40 varmistamatonta) + 200 rynnäkkökiväärillä ammuttua tyyppiä on kyllä järjettömän kova suoritus.

Ai samperi kun olis Suomella ollut 1939 vähän enemmän noita rynnäkkökiväärejä, että olis riittänyt rivimiehillekin. Ei olis kauaa nokka tuhissut kun olis toppahousut käyty työntää Tyyneenmereen.

;)

Back
Ylös Bottom