Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

logo-v.gif

Symmetrian Sulttaanin tittelin saa, jos excelillä laskee =KESKIHAJONTA(niska;hauis;pohje) ja saa tulokseksi alle 1.

Tällä mittarilla ei Cutlerkaan ole symmetrinen, vaikka kaavaan cutlerin mittoja tarvittiinkin:
=KESKIHAJONTA(niska;hauis;pohje;rinta/2,8;reisi/1,6;vyötärö/2)

edit. noihin mitat vaan esim. senteissä.

Tää on vasta kokeellisessa käytössä.. Katsotaan nyt millaisia arvoja ihmisiltä tulee. 300 on miehelle truebodarin raja. Nainen, jonka truebodari-indeksi on 150, lienee jo pieni fitness-ihme.

No. Sun tarvii varmaan vähän korjata noita indeksirajoja, koska mä sain tulokseksi 184, enkä ehkä oo ihan truepotaripro kuitenkaan :) Mut en silti pidä BMI:tänikään minään oikeana mittarina, mä en todellakaan voi olla merkittävästi lihava, vaikka BMI sanoo 32. Noulifeindeksi näyttää 5.71, eli ilmeisesti mulla on vielä jotain muutakin elämää, mikä tietysti on melkolailla positiivista :D Tota muskelimalli-indeksiä on vaikee laskea, kun ei tiedä rasvattoman ja rasvan osuutta kehossa. Mut voi sen varmaan laskee joskus myöhemminkin sit ku tietää :).

Koska mun tarvii toi poikanen ruokkia. Lääkäri kielsi kovan treenin ja minus-kalorien yhdistelmän. Tarvis kuulemma valita jompikumpi!

Ongelmahan ei sinänsä ole läskiys, vaan läski olo. What to do, what to do?

Symmetrian Sulttaanin tittelin saa, jos excelillä laskee =KESKIHAJONTA(niska;hauis;pohje) ja saa tulokseksi alle 1.
Jaskalla on 0,76.
Tällä mittarilla ei Cutlerkaan ole symmetrinen, vaikka kaavaan cutlerin mittoja tarvittiinkin:
=KESKIHAJONTA(niska;hauis;pohje;rinta/2,8;reisi/1,6;vyötärö/2)
1,21 :( Jaska ei ookaan symmetrinen.

Aika söpön muskelimallin löysit tohon malli-indeksiin.:D
:haart:

No. Sun tarvii varmaan vähän korjata noita indeksirajoja, koska mä sain tulokseksi 184, enkä ehkä oo ihan truepotaripro kuitenkaan :)
:eek: Sähän oot truempi bodari kuin monet mun salikavereista. Meinasin aluks laittaa naisten rajaks 180, mutta se olis ollut liian lähellä Jaskan lukemia, joten en uskaltanut.
Mut en silti pidä BMI:tänikään minään oikeana mittarina, mä en todellakaan voi olla merkittävästi lihava, vaikka BMI sanoo 32.
Painoindeksihän ei sovi suoraan lihavuuden mittarina lapsille, vanhuksille tai huomattavan lihaksikkaille. Mikä noista sä oot?
Noulifeindeksi näyttää 5.71, eli ilmeisesti mulla on vielä jotain muutakin elämää, mikä tietysti on melkolailla positiivista :D
Tuo on Reinzellin indeksin jälkeen alhaisin tähän asti kuulemani tulos, mutta Reinis kusetti.
Tota muskelimalli-indeksiä on vaikee laskea, kun ei tiedä rasvattoman ja rasvan osuutta kehossa.
Joo, se vähän vaikeuttaa. Aika harvoin tulee Jaskallakaan mitattua rasvaprosentteja.

Back
Ylös Bottom