Ei, kyllä mä oon saanut taas ihan tarpeeks tälle illalle.
Öitä vaan kaikille ainakin mun puolesta!
Öitä vaan kaikille ainakin mun puolesta!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei, vaan perskarvat.Onpas täällä nyt hävytöntä puhetta. Jos ensin pidetään kunnon sessiot näin miesten kesken, koska jos tosissaan nussitaan niin naiset on vain tiellä.
Onpas täällä nyt hävytöntä puhetta. Jos ensin pidetään kunnon sessiot näin miesten kesken, koska jos tosissaan nussitaan niin naiset on vain tiellä. Sen jälkeen pidetään pakkisOpenFree-sessions johon Shiballa on vip-passport osallistumisPAKKO.
edit: Kyllä me Wintsukin voidellaan panokuntoon, se on meidän harjoitusreikä...
Ei, vaan perskarvat.
Ette te enää huomaisikaan minua kun siellä testosteronin ja hien hajussa painisitte karhujen tavoin, kiiltävät raajat toisissaan liuskahdellen ja orgastisia karjahduksia päästellen...
Meetkö petiin? Onko tilaa vielä yhdelle?Keep up the good work, boys! :thumbs:
Vittu sun kanssas :lol2:Meetkö petiin? Onko tilaa vielä yhdelle?
Meetkö petiin? Onko tilaa vielä yhdelle?
Ensin pidetään suurPakkisOpen-assholeShaving sessiot.
Sain hirveen FlashBacking ja taisin kiihottua. Kyllä sut huomattais, me ollaan herrasmiehiä.

Eiku ihan miehekästä painia aattelin.Vittu sun kanssas :lol2:

Kimpassa aina kivempaa.Mö oon jo Columbun peiton alla... Läppäri sylissä ja kolmas jalka puutteessa.
Älä sano tuota ääneen!Miten musta tuntuu, että tämä triidi suljetaan vielä joskus näiden härskiyksien vuoksi...
MITÄ?! Kirjoitit mun nickin oikein!Mö oon jo Columbun peiton alla... Läppäri sylissä ja kolmas jalka puutteessa.
Saisin sääliseksiä niinkuin aina ennenkin. :D Se kuka vetää lyhimmän tikun joutuu olemaan meikäläisen kanssa :lol2: Muut lyö käsiään yhteen ja nauraa ivallisesti.
Älä sano tuota ääneen!
Eikös nyt oo jo pienten poikien nukkumaanmenoaika?
(Ei sillä, noiden mun kuvien jälkeen on turha mun sanoa ketään pieneksi)MITÄ?! Kirjoitit mun nickin oikein!
Miten musta tuntuu, että tämä triidi suljetaan vielä joskus näiden härskiyksien vuoksi...

Ei muuten ole taidettu vielä kertaakaan täältä viestejä poistaa jos ne on tullu kello 12-06 välisenä aikana![]()
Mä voin tällä kertaa ehkä just ja just uhrautua.. Kaverit, you guys owe me one.Saisin sääliseksiä niinkuin aina ennenkin. :D Se kuka vetää lyhimmän tikun joutuu olemaan meikäläisen kanssa :lol2: Muut lyö käsiään yhteen ja nauraa ivallisesti.
No kyrpä sun kanssas sitten!Eiku ihan miehekästä painia aattelin.![]()
Kerta se on ensimmäinenkin... :evil:Ei muuten ole taidettu vielä kertaakaan täältä viestejä poistaa jos ne on tullu kello 12-06 välisenä aikana![]()