Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jos keräännytään kaikkia alasti johkin ja vauvaöljypainin voittaja päättää mitä tehdään. Okey.?
Ok, halusin vaan varmistaa
Mitä jos keräännytään kaikkia alasti johkin ja vauvaöljypainin voittaja päättää mitä tehdään. Okey.?

Multa kysyttiin myös joskus tykkäänkö posliinista, vastasin siihen että "Näytänkö mä susta siltä että mä jotain ruukkuja keräilen?!"Täytyy kertoa tää. Olin jotain 16-17v, kun yks tyttö tuli baarissa kysyyn tykkäänkö posliinista?
Vastasin, että ihan kivan näköstä jos se on valkoista... (vittu, tajusin vasta myöhemmin mitä se tarkoitti)
se ottaa nyt vauvaöljyn ja hieroo sitä itseensä
Ja runkkaa yksin lukiessaan pakkista? ;)
Ja runkkaa yksin lukiessaan pakkista? ;)
Kappas, sinäkin. No, käykö sormi syvälläkin? :DMusta tuntuu että sitä tekee tässä tredissä ihan kaikki:D
Musta tuntuu että sitä tekee tässä tredissä ihan kaikki:D
Mie en puhu paskaa kuin unissani.Hah, pois se minusta. Mitä te oikeen luulette, mitä Vailänd on puhunu, se valehtelee.
Kappas, sinäkin. No, käykö sormi syvälläkin? :D

Sano mua muikuks.No kyllähän sinun pitäisi nuo syvyydet jo tietää, kalaseni ;)![]()
Jos mä oon sun muikku ja sä oot mun kauan kairattu pilkkireikä.:DSano mua muikuks.