Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Shibalta odotellaan muuten sitten:kuvia:siitä tissien vilauttelusta! (kyllä, vakoilen punttimimmien threadeja:D)

:lol2: Mitä helv... Ei tässä mitään tissejä vilautella:D Tai näytä sinä ensin omasi niin sitten voin harkita.

Melko härskiä touhua...

Ai meinasit heittää "tissin tissistä". Imo ei aivan tasaväkistä kyllä tässä tapauksessa :D

No joo, kieltämättä tilanne on hankala. Lyökäämme siis yläpäämme yhteen (alapäätkin käy jos tykkää lesbostella) ja keksikäämme hyvä vastasiirto.

No joo, kieltämättä tilanne on hankala. Lyökäämme siis yläpäämme yhteen (alapäätkin käy jos tykkää lesbostella) ja keksikäämme hyvä vastasiirto.

Mitä jos keräännytään kaikkia alasti johkin ja vauvaöljypainin voittaja päättää mitä tehdään. Okey.?

Pitäskö mennä nukkumaan? Väsyttää vähän ja huomenna pitää olla pirteänä ja isot ihmiset vaan puhuu hävyttömyyksiä Pakkiksella :(

Muut tekee mitä osaa, isot tekee mitä haluaa.

Viimeksi muokattu:
Ejakulaatio on muuten hieno sana...Tosin niin on kyrassieerikin.

Mites pluskvanperfekti tai jännetuppitulehdus? WTF?

Täytyy kertoa tää. Olin jotain 16-17v, kun yks tyttö tuli baarissa kysyyn tykkäänkö posliinista?

Vastasin, että ihan kivan näköstä jos se on valkoista... (vittu, tajusin vasta myöhemmin mitä se tarkoitti)

(Olin baarissa, koska olin jo silloin vitun iso.)

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom