Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tahtoo väliin nakkimakkaraksi...

...shiba voi toimia kurkkusalaattina. :D

Ihan minä vaan mihin voi "dipata"

Siis shiba, vittu mä oon sekava kirjottaan.

Ps: toivottavasti näitä ei lue kukaan ulkopuolinen nettivierailija. Susta saa Weikka aika gay-käsityksen :haart:

Viimeksi muokattu:
Jos sitä pelais taas vähäsen...

:lol2:x100

Katotaan kuka panee ja ketä, kuka vinkuu armoo ja kenet Columbu rasvaa vauvaöljyllä...? Stay tuned.
Ei kyllä nyt oo vauvaöljy-fiilikset.. Rypsiöljy olis kivempaa, sen voi nuolla pois sit sessioiden jälkeen. ;)
Mä kattelen vain sun ojentajaposea. :kuola:
No eipä tuo nyt niin hyvä.. Kaveri kuvas aina 5 sekuntia sen jälkeen kun sanoin että "nyt", tuli tosi huonot kuvat. Eikä se osannut oikein neuvoa että miten mun pitäis tuossa seistä.
Mää katon. Aika kyniksiä ovat.
Ihan normi 20-25-v jamppoja.
Oih, kyllä mä sulle poseeraukset näytän.. Tarvitaan vaan punaset stringit ja tiikerin taljaa. Weikka mukaan, kolmisin on kivempaa.
Miten olis kottikärrypose, cowboy-pose ja loppuun vielä kunnon kimppaposetukset :kuola:
En jaksanut. Vaikutti ensalkuun jokseenkin tylsältä.

Vanhemmasta versiosta tykkään kyllä. :)
Tää Mollbergin Tuntematon on mun mielestä jotenkin ihmisläheisempi, menee syvemmälle. Näyttelijät on tosin vähän vöhemmön ammattimaisempia, mutta ei se niin haittaa. Laineen versio silti voittaa, ehkä paras suomalainen leffa ever.

On muuten sairaan vaikea jonkun asiasta tietämättömän saada kuvattua onnistuneesti ojentapose. Lähes aina menee vituiks, mutta ihan ok tuo sun kuvas oli onnistunu Columbo, mutta mikä lihas se siellä housuissa oikein pullotti? Itselläni en ole vielä mitään vastaavaa havainnut:arvi:

Woot wtf. Kuvia sitten jakoon vaan

On meillä aika salanen agentti vähän joka thredissä...

Viimeksi muokattu:
Columbu Älä odota kuvilta liikaa.. Petyt vaan.

(Ei näy pippeli yhdessäkään kuvassa)

Nooh...kyllähän sä sen mulle sitten livenä näytät eikös juu? :evil:

Weiland Mitä vaan sulle kermakakkuseni.

Sinä se sitten tiedät kuinka puhutella tyttösiä :D Ihq pallero!

Back
Ylös Bottom