Janpa
päk in pisnes
Älä yleistä!
En yleistä, alistan:evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä yleistä!
Nii-i, kyllä homo homon tunnistaa. :haart:Seura tekee kaltaisekseen... Weilandille, Kipille ja muille homoille banaania perseeseen.
Tahtoo väliin nakkimakkaraksi...
...shiba voi toimia kurkkusalaattina. :D
Kipi on dippi, mä oon kermaviili.Ihan minä vaan mihin voi "dipata"
Ei kyllä nyt oo vauvaöljy-fiilikset.. Rypsiöljy olis kivempaa, sen voi nuolla pois sit sessioiden jälkeen. ;):lol2:x100
Katotaan kuka panee ja ketä, kuka vinkuu armoo ja kenet Columbu rasvaa vauvaöljyllä...? Stay tuned.
No eipä tuo nyt niin hyvä.. Kaveri kuvas aina 5 sekuntia sen jälkeen kun sanoin että "nyt", tuli tosi huonot kuvat. Eikä se osannut oikein neuvoa että miten mun pitäis tuossa seistä.Mä kattelen vain sun ojentajaposea.![]()
Ihan normi 20-25-v jamppoja.Mää katon. Aika kyniksiä ovat.
Miten olis kottikärrypose, cowboy-pose ja loppuun vielä kunnon kimppaposetuksetOih, kyllä mä sulle poseeraukset näytän.. Tarvitaan vaan punaset stringit ja tiikerin taljaa. Weikka mukaan, kolmisin on kivempaa.

Tää Mollbergin Tuntematon on mun mielestä jotenkin ihmisläheisempi, menee syvemmälle. Näyttelijät on tosin vähän vöhemmön ammattimaisempia, mutta ei se niin haittaa. Laineen versio silti voittaa, ehkä paras suomalainen leffa ever.En jaksanut. Vaikutti ensalkuun jokseenkin tylsältä.
Vanhemmasta versiosta tykkään kyllä.![]()
Tahtoo väliin nakkimakkaraksi...
...shiba voi toimia kurkkusalaattina. :D

Älä odota kuvilta liikaa.. Petyt vaan.Orotamma kuvia innoolla!
Ja täällä ainakin katsotaan Tuntematonta:thumbs:
...tuo sun kuvas oli onnistunu Columbo, mutta mikä lihas se siellä housuissa oikein pullotti? Itselläni en ole vielä mitään vastaavaa havainnut:arvi:
Mitä vaan sulle kermakakkuseni. :haart:Vaikka kinkkusalaattina kun tuollaiset villioriit huhuilevat![]()
...mutta mikä lihas se siellä housuissa oikein pullotti? Itselläni en ole vielä mitään vastaavaa havainnut:arvi:
Niin siis korjattakoon, ettei näy paljaana..(Ei näy pippeli yhdessäkään kuvassa)
(kyllä, vakoilen punttimimmien threadeja:D)
Älä odota kuvilta liikaa.. Petyt vaan.
(Ei näy pippeli yhdessäkään kuvassa)
Columbu Älä odota kuvilta liikaa.. Petyt vaan.
(Ei näy pippeli yhdessäkään kuvassa)
Weiland Mitä vaan sulle kermakakkuseni.