Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2:x100

Katotaan kuka panee ja ketä, kuka vinkuu armoo ja kenet Columbu rasvaa vauvaöljyllä...? Stay tuned.

Pakkotoistolle on SAATAVA oma radiokanava yöksi.

Pidän asenteestasi hymiöitä kohtaan.

Kun oksennat, niin huudatko " Hyvin se tulee!!" ?

Pahoittelen kielioppivirheitä.

En oksenna... Joskus kevennän painoani suun kautta jos olen alitajuntani mielestä nauttinut liikaa taikajuomaa... Perimmäiset vaistoni ovat terävät kuin luolamiehellä.

edit:

Mulla menee ja tulee hyvin.

Jaa onks sulla saldo auki?.

Soita jollekkin ketä kiinnostaa...

Viimeksi muokattu:
:):wtf::rock::(;):jahas::worship::curs::kippis1::urjo::evil::thumbs::piis::offtopic::haart::0::2::4::arvi::wall::confused::dance::hyvä::hyper::D:whip::rolleyes::eek::david::lol2::wanha::itku::kuola::anssi::down::zzzz::1::3::5::kuvia::love::kakka::joulu7::joulu5::joulu3::joulu1::joulu6::joulu4::joulu2::joulu8:
Janpa selkeästi noudattaa kieltoa "ei yhden hymiön posteja"

Kohta tulossa kuvapläjäys Columbu@82kg, muutama paska poseeraus (hirveä kiire oli kun uimahallia oltiin sulkemassa).. Ensi kerralla otan Reinzellin tai jonkun muun vastaavan kanssa kuvia, saavat neuvoa tuon poseeraamisen.

Kuinka moni katsoo Mollbergin Tuntematonta?

Kohta tulossa kuvapläjäys Columbu@82kg, muutama paska poseeraus (hirveä kiire oli kun uimahallia oltiin sulkemassa).. Ensi kerralla otan Reinzellin tai jonkun muun vastaavan kanssa kuvia, saavat neuvoa tuon poseeraamisen.

Mää katon. Aika kyniksiä ovat.

Oih, kyllä mä sulle poseeraukset näytän.. Tarvitaan vaan punaset stringit ja tiikerin taljaa. Weikka mukaan, kolmisin on kivempaa.

Kohta tulossa kuvapläjäys Columbu@82kg,

Orotamma kuvia innoolla!

Ja täällä ainakin katsotaan Tuntematonta:thumbs:

On tää yötriidi aika homostelua. :haart:

Seura tekee kaltaisekseen... Weilandille, Kipille ja muille homoille banaania perseeseen.

Homoja kaikki!

Hetki menee vielä. Auto starttaa huonosti sateella.

No jos tommonen pullukka tulee niin unohdetaan koko juttu.

Nyt lähden naapuriin baarin iskemään isoposkisia milffejä, ja nimenomaan naisia tällä kertaa. Reilun tunnin päästä oon takas...

Pitäkää tredi hengissä, senkin jymylolloiset "bodarit".

Back
Ylös Bottom