Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite taas kuulin luokkani keihäänheittäjältä että kyykyt olis ollu "lätkäsyvyydeltä" eli jotain 90asteen luokkaa, oli tai ei, silti kova tulos :D
Ite taas kuulin luokkani keihäänheittäjältä että kyykyt olis ollu "lätkäsyvyydeltä" eli jotain 90asteen luokkaa, oli tai ei, silti kova tulos :D
Bart-Bart,älä jätä aivoja narikkaan. Back to skole vois tehdä hyvää.Mitä tuo 90 asteen kulman kyykky tarkoittaa?:wtf:

On hieman vajaampia nuo kyykyt, ainakin mitä olen nähnyt Pekan valmentajan ohjaavan tuota liikettä eräälle toiselle pikaluistelijalle. Sellaista nopeaa pientä hissausta. Eli ei syvästä kulmasta..
Bart-Bart,älä jätä aivoja narikkaan. Back to skole vois tehdä hyvää.![]()
Menee taas rajusti offtopiciksi, mutta jos reisi on vaakatasossa, reiden ja lattian välinen kulma on 180 astetta. Näin 90 asteen kyykky tässä tilanteessa tarkoittaisi vain reiden liikelaajuutta polvinivelen suhteen, ja siitä nyt tuskin kukaan puhuu. Lisäksi: jos olisit nähnyt esim. junnukiekkoilijan kyykkäävän, tietäisit tasan mistä puhutaan ;). Ehkä olisi helpompi puhua puoli- vaaka- ja syväkyykyistäJuu no ihmetyttää vaan kun puhutaan 90 asteen kulman kyykystä, mikä kulma on tuo 90 astetta. Jotkut tarkoittaa sillä puolikyykkyä, eli polvikulma on on tuo 90 astetta, kun taas jotkut meinaa sillä sitä, että reisi on vaakatasossa lattiaan nähden. Ota tuosta nyt selvää kumpaa sillä aina tarkoitetaan.
Lukiossa keskiarvo on yli 8,5 joten en usko, että kouluun palaaminen parantaisi tämän asian ymmärtämistä:kippis1:
Menee taas rajusti offtopiciksi, mutta jos reisi on vaakatasossa, reiden ja lattian välinen kulma on 180 astetta. Näin 90 asteen kyykky tässä tilanteessa tarkoittaisi vain reiden liikelaajuutta polvinivelen suhteen, ja siitä nyt tuskin kukaan puhuu. Lisäksi: jos olisit nähnyt esim. junnukiekkoilijan kyykkäävän, tietäisit tasan mistä puhutaan ;). Ehkä olisi helpompi puhua puoli- vaaka- ja syväkyykyistä
Täälläpäin eräs pikajuoksija tekee tuota liikettä ja viimeksi kun näin otti 3x170. Syvyys on about puolikyykky.
Missä päin tämä oli?
jos se oli mikko, tekisin kyllä ison osan kyykyistä paljon syvemmälle, sille pakaroiden voimatasot droppaa aika dramaattisesti alemmas mentäessä ja se kyllä heijastuu mm. lähdössä ja kiihdytyksessä. toki ne sen normaalikyykytkin on olleet hieman korkeita. mun mielestä ei oo ihan suhteet kohdillaan, jos saa 100 asteen kyykystä 200 ja voimanostosyvyydestä hyvä jos 120. aina mä sille oon siitä piipittänyt kyllä heheee. tulee (vain) hieman mieleen ipv ja selänrikkojat ry. muuten oikein mukava ukko ja toivottavasti vauhti vaan lisääntyy.