Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäkää lippu korkealla!

suomen-lippu-366px.jpg

:zzzz:

Juoksukenkiin en enää koske! Kauas ne minusta!

Tai no, ehkä joskus.. Jos vaikka parin-kolmen vuoden päästä harjoittelisin tosissani ja yrittäisin juosta maratoonin 3:30 aikaan, hävettää että oon juossut niin monta kertaa enkä silti kertaakaan päässyt ees lähelle tuota aikaa.
Mä en kyllä noin pitkiin matkoihin lähe*. Ei oo sen arvosta. Puolikkaan ajattelin ens kesänä juosta, parikin ehkä jos jaksaa innostaa. Niille kun ei tarvii edes harjotella sen kummemmin.

Jääkää hyvästi, meen tonne sänkyyn möllöttämään. Toivottavasti ei tarvii tulla takasin. Öitä.

*edit: never say never, en pitkään aikaan ainakaan.

Onko muuten hyvä sali? En oo ikinä käyny ja vähä jännittää...

Pitää varmaan yrittää laittaa vähän paremmat treenivaatteet kuin normaalisti, ei kai tuonne ihan rötönnäköisiä edes päästetä... Vähä semmoinen kuva että olisi hieman fiinimpi sali, kuin mihin olen tottunut.

Heh, mä pelkäsin että siellä on ihan hirveitä kaappeja, mutta eihän siellä ollut kuin muutamia pappoja :D Ihan kotoisa paikka muuten, periaatteessa voisin kotiutua sinne ellei olisi niin kallis.

EDIT Mutta kyllä minusta oli suht' fiini. Tai ainakin fiinimpi kuin missä itse käyn.

yön VITUN ÄRSYTTÄVÄ videootti:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yX0t0jAmUFw&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yX0t0jAmUFw&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

edit, silti tuota blondia vetäisin!:kuola: kädestä tietysti...

Mä voisin uhrata kymmenen neitsyttä, että oisin taas 17v. Kyllä ne oli hienoja aikoja... vituttaa vaan kun vuodet kuluu ja huomaa, ettei mitään oo jäänyt käteen, muutakuin pieni ja hikinen, verille runkattu muna. (siis kaveri kerto tämmöstä)

Viimeinen päivä alaikäisenä käynnissä, päättyy sekin odotus
Onneks olkoon! Ei täysi-ikäisyys tosin ole odottamisen arvoista.
Mä en kyllä noin pitkiin matkoihin lähe*. Ei oo sen arvosta. Puolikkaan ajattelin ens kesänä juosta, parikin ehkä jos jaksaa innostaa. Niille kun ei tarvii edes harjotella sen kummemmin.
Jeps, noita puolikkaita vois harrastaa odotellessa sitä Oikeasti Kovaa Marathon-tulosta.
Jääkää hyvästi, meen tonne sänkyyn möllöttämään. Toivottavasti ei tarvii tulla takasin. Öitä.
Öitä. Ja kauniita unia!

Olikohan Weiland sittenkin oikeassa:
...
Missä Dymond on? Taitaa olla miehellä kiirus tai sitten sillä on joku bööna, jota se duunaa öisin niinq himas, tajuuxte?

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IRQJxTg6i_A&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IRQJxTg6i_A&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

huomenna inssi? voi olla että tuntuu hieman oudolta kun on 18:D

vittu hei, tänään on itsenäisyyspäivä. voin mä sen kunniaks YHDEN oluen juoda...

milloinkas Janpa täyttää?

Inssi tiistaina, autokoulun inssipäivät vaan tiistai ja keskivikko täällä. Ei parane kusta

Mä voisin uhrata kymmenen neitsyttä, että oisin taas 17v. Kyllä ne oli hienoja aikoja... vituttaa vaan kun vuodet kuluu ja huomaa, ettei mitään oo jäänyt käteen, muutakuin pieni ja hikinen, verille runkattu muna. (siis kaveri kerto tämmöstä)
Tuossa oot niin oikeassa. Huoh... Ei oo elämä nykyään ruusuilla tanssimista, ennen oli asiat paremmin.

Siis näin ainakin kavereilla.

Heh, mä pelkäsin että siellä on ihan hirveitä kaappeja, mutta eihän siellä ollut kuin muutamia pappoja :D Ihan kotoisa paikka muuten, periaatteessa voisin kotiutua sinne ellei olisi niin kallis.

EDIT Mutta kyllä minusta oli suht' fiini. Tai ainakin fiinimpi kuin missä itse käyn.

Juu aika tyyrishän tuo paikka on, vaikka opiskelijaedutkin hyödyntäis. Mutta varmasti ois kyllä paremmat mahdollisuudet treenata kuin nykyisellä salillas (menettelee tosin sekin ihan ok). Jokos sinne on muuten niitä pikkupainoja tullut? :D

Itse saan työpaikkaetuna käydä bbgymillä kerran viikkoon. Jeejee. Toivottavasti vaan papat ei huomenna säikähdä mun karjahteluja, kova penkkireeni (pienillä painoilla) olisi nimittäin tiedossa. :D Kivaa. En ookkaan pitkään aikaan kovaa treenii tehnytkään...

Hui kun ajatus harhailee, pitäs varmaan mennä lukee akuankkaa ja nukkumaan...

Back
Ylös Bottom