Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs oon paljon saanu luettua huomiseen tenttiin. Sen takia mä oon hereillä että lukisin siihen, mutta kun toi kirja on niin ruma. Tilastotiede on niin saatanasta! Kuoleman ja verojen lisäksi vihoviimeiseen tenttiin lukeminen taitaa kuitenkin olla pakko... No, huomenna luuppailen pääkäsitteet ja kaavat läpi niiin kyllä se siitä. Mulla on hyvä muisti vaikken mä mikään matemaatikko ole.

Eikös korrelaatiomatriisit, kovarianssit, regressioanalyysit, satunnaisotannat, data-analyysit, t- ja z-testit, frekvenssit, kvartiilivälit, moodit ja mediaanit olekin ihania? :)
On joo. Onneks mulla on vaan tää yks peruskurssi suoritettavana.. parikymmentä minuuttia kun tuota lukee, niin jo tulee uni. ;)

Minun pitäisi täällä vielä kirjoittaa pari esseetä tänään klo 08 mennessä ja saada kasaan tuo oppimisportfolio, johon se eilinen harkkatyökin kuuluu. Yksi essee tälle päivälle jo kirjoitettu.

Positiivista on se, että viime viikon ensimmäisen tentin tulos oli jo tullut ja olin saanut kolmosen kyseisestä kurssista, vaikka tentti ei kiireen takia aivan putkeen mennytkään. Kolmonenhan riittää :D. Ei siis tarvitse lähteä enää uusimaan/korottamaan ainakaan tuota kurssia.

Waazzuuuupp?

Hi everybody

Columbo, vanha ja kurttunen poikahuorani, viikonloppu on mennyt minuutilleen työvuorolistan ja ison bodarin ruokarutiinien mukaan.

Tuntus, että kello ois enemmän, mutta ei. Alkaa väsyttään ihan vitusti ja unohdin jopa pakkiksen olemassa olon...

edit: X-filesiä odotellaan....................., siis tv:stä

On joo. Onneks mulla on vaan tää yks peruskurssi suoritettavana.. parikymmentä minuuttia kun tuota lukee, niin jo tulee uni. ;)
Ajattele, että jotkut hullut opiskelee tuota ihan pääaineenaan. Sääliksi käy heitä.
Minun pitäisi täällä vielä kirjoittaa pari esseetä tänään klo 08 mennessä ja saada kasaan tuo oppimisportfolio, johon se eilinen harkkatyökin kuuluu. Yksi essee tälle päivälle jo kirjoitettu.
Oi sitä euforian tunnetta kun joskus aamuyön pikkutunneilla saat viimeisenkin esseen väsättyä ja urakka on ohi. Tsemppiä kirjoitteluihin! :thumbs:
Positiivista on se, että viime viikon ensimmäisen tentin tulos oli jo tullut ja olin saanut kolmosen kyseisestä kurssista, vaikka tentti ei kiireen takia aivan putkeen mennytkään. Kolmonenhan riittää :D. Ei siis tarvitse lähteä enää uusimaan/korottamaan ainakaan tuota kurssia.
Onneks olkoon sekä kolmosesta että eilisestä yhdeksänkympin alituksesta!

Missäs paino nyt pyörii? (Tästähän on pahaa vauhtia tulossa Seuraa Jyllin dieettiä -thread)

Columbo, vanha ja kurttunen poikahuorani, viikonloppu on mennyt minuutilleen työvuorolistan ja ison bodarin ruokarutiinien mukaan.
Ei tässä nyt niin vanhoja olla.. ;)

Mites tuollaiselta heikkotahtoiselta läskipäältä onnistuu noinkin tiukka rutiinien seuraaminen? Miltä tuntuu elämä askeesissa?

Katos, kun mut tehty raudasta, eikä maidosta.

Olen sopeutuvainen vallitseviin olosuhteisiin, olen raaka leijona, sydämeltäni kylmä sotilas, ulkomuodoltani komea adonis jne...

Missäs paino nyt pyörii? (Tästähän on pahaa vauhtia tulossa Seuraa Jyllin dieettiä -thread)
Tasan samassa, kuin eilenkin, mikä on ihan hyvä ottaen huomioon, että se tiputus toissapäivästä oli kilon ja eilen oli vielä kevyen viikon 2. yläkropan "treeni". Minulla yleensä nuo treenit aina vähän sitovat kroppaan nesteitä, niin sikäli ihan positiivinen tuo paino. Odotin sen pomppaavan jonkun verran takaisin eilisestä, mutta eipä käynytkään niin :).

Yön virallinen vieootti.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/lVBKCKzyqzI&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/lVBKCKzyqzI&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Tasan samassa, kuin eilenkin, mikä on ihan hyvä ottaen huomioon, että se tiputus toissapäivästä oli kilon ja eilen oli vielä kevyen viikon 2. yläkropan "treeni". Minulla yleensä nuo treenit aina vähän sitovat kroppaan nesteitä, niin sikäli ihan positiivinen tuo paino. Odotin sen pomppaavan jonkun verran takaisin eilisestä, mutta eipä käynytkään niin :).
Mullakin treenipäivän jälkeisenä päivänä aamupaino on usein korkeampi kuin lepopäivän jälkeen. Mehän ollaan muuten nyt samalla kymmenluvulla, paitsi että mä olisin sun painossa armoton läski.. Jo nyt 83-kiloisena alkaa huomata ettei tässä ihan kisakireitä olla.

Sun avatar on muuten nyt paljon iloisempi ja positiivisempi :) Johtuneeko joulusta...

Yön virallinen vieootti.
Hyvä biisi.

Sun avatar on muuten nyt paljon iloisempi ja positiivisempi :) Johtuneeko joulusta...
Se on virallinen syy ;) . Weiland tosin epäili syynä olevan ummetuksen helpottamisen runsaan kaalin syönnin johdosta :D.

Ai hemmetti että iskikin mojova päänsärky. Unohdin hetkeksi, että minulla oli alkuillasta vähän lämpöä ja melko heikko olo. Kävin sitten vääntämään haukkareita huvikseni käsipainoilla tuossa vessasta palatessani ja jossain 10. toiston kohdalla iski sellainen todella viiltävä kipu tuonne takaraivoon. Sarja jäi siihen ja nyt ei meinaa pystyä ollenkaan olemaan. Pakko varmaan vetää ketoprofeenia, että tässä pystyy toimimaan ja viimeistelemään nuo opiskelut.

historiaa tehdään?

pitäs tehdä ruokaa.jaksaisko.tunnin olen vaan istunut sohvalla sen jälkeen kun tulin töistä

Mikäs ton miken avan lesbomuijan nimi nyt olikaan?
Missä on Kipi I ja miks X-files on taas ihan paska?

Aamulla tulee vaan 6h unet, mutta pääsen salille pitkästä aikaa terveenä. Pienet sille :dance:

Edit: Alec: vedät rahkaa massuun ja goisaan...

Back
Ylös Bottom