Hatton-Mayweather lähestyy...

En tiedä miten te muut.. mutta minä odotan Hatton-Mayweather matsia hullun kiilto silmissä :hyvä:. Näkyyköhän tuo miltään kanavalta? Tietääkö kukaan? Helkutin mielenkiintoinen matsi tulossa, jos vetoa pitäisi lyödä niin paha sanoa kummalle laittais. Sympatiat aivan tonnilla Hattonin puolella.

Varma vihje: Hatton by t(ko) tai Mayweather by väistely :)

Sama täällä. Saas nähdä miten käy. Vähän jännittää, että miten Hatton pärjää. Näkisin niin mielelläni Mayweatherin kanveesissa, mutta ei sitä taida tapahtua, mutta onhan tuo Hatton napakkaiskuinen kaveri englantilaisella asenteella. Ja ottaa myös todella mukavasti osaa pre-fightiin. De la Hoya oli jotenkin niin luumu. Pitkästä aikaa odottelee joulun tuloa! :thumbs:

Vuoden mielenkiintoisin matsi tulossa. Toivottavasti Mayweather ei lähde hippaleikkiin, vaan ottelisi kunnolla. Hattonille pidetään peukkuja:thumbs:

Hauskoja nuo youtuben videot, joissa äijät on lehdistötilaisuuksissa.. ja heittävät juttua. Mayweather on jotenkin s..tanan ärsyttävä, suu käy kuin kone ja länkyttää Hattonille ihan tonnilla. Yhä enemmän toivon että Hatton paukuttaa kuonon umpeen juniorilta :)

Näkyyköhän tuo miltään kanavalta? Tietääkö kukaan?

Tämä olisi kiva tietää.
Näyttääkö mikään kanava enää näitä nyrkkeilyn huippumatseja?
90-luvulla Canal+/TV1000 näyttivät säännöllisesti parhaat matsit.
Nykyään tulee vain jalkapalloa, tai sitten vanhoja nyrkkeilyotteluita.
Ikävää jos ei edes boxausta näytetä millään kanavalla, MMA:sta turha edes haaveilla suomessa.

Itse matsista: toivon että Hatton yllättäisi, ja saisi painostettua Mayweatherin köysiin/nurkkaan, mutta uskon Floydin olevan liian liukas pideltävä Rickylle.
Todennäköisesti Floyd juoksee alta pois, ja Hatton imuroi niin paljon osumia, että ottelu ratkeaa silmäkulmavammoihin.
Toivottavasti olen väärässä.

Suurin osa parhaasta nyrkkeilystä tulee jenkeissä joko HBO:n pay-per-viewilta tai Showtimelta, joten voi olla vähän hiljaista Suomessa...

Ja itse matsista; Hatton on liian pieni Pretty Boy Floylle joka voittaa tuomariäänin.

Suurin osa parhaasta nyrkkeilystä tulee jenkeissä joko HBO:n pay-per-viewilta tai Showtimelta, joten voi olla vähän hiljaista Suomessa...

Kuten tossa aikaisemmin mainitsin 90-luvulla ja muistaakseni vielä 2000-luvun alussakin Canal+/TV1000 näyttivät kaikki isoimmatkin PPV-matsit.
Ovatko sitten katsoneet ettei euroopassa kannata näyttää vai ovatko ottelujen televisiontioikeudet nousseet niin paljon ettei kannata?

Jollain sateliittilautasella voisi kai saada näkyviin esim. sky sports -kanavat, joilta matseja voisi nähdä.

Harmittaa kun suomessa ei enää ole edes mahdollisuutta katsoa kunnon boxausta ilman kikkailuja.

Ei varmasti mistään skysport -kanavalta tai miltään muultakaan kanavalta saa matsia katsoa livenä, muualta kuin HBO:n ppv:nä. Ja nettiin nämä kaikki matsit tulee melkeen heti tapahtuman loputtua.

Hattonia täälläkin kannatetaan täysillä! Jos Hatton ei voita tätä, niin sen jälkeen Cotto? Kannatan jokatapauksessa mayweatherin vastustajaa jokaisessa sen matsissa, jos niitä tämän jälkeen edes enää tulee.

Ei varmasti mistään skysport -kanavalta tai miltään muultakaan kanavalta saa matsia katsoa livenä, muualta kuin HBO:n ppv:nä. Ja nettiin nämä kaikki matsit tulee melkeen heti tapahtuman loputtua.

Joo, nähtävästi englantilaisillakin on nykyään käytössä oma ppv:nsä

http://www.skysports.com/story/0,19528,13304_2714569,00.html

Kai mä sitten oon vanha, kun voi muistella "silloin kun mä olin nuori". :)
Ikävää ettei enää pysty katsomaan television kautta suorana, edes rahalla. Jotkuthan ovat tilanneet noita vain englantilaisille tarkoitettuja kanavia ulkomaalaisten välittäjien kautta (näkyvät ainakin osassa etelä-Suomea), menee vaan turhan vaikeeks.

Eiköhän tää semi-off-topic ala oleen tässä. Toivotaan, että Hitman yllättäis.

Oho, suorana! Whoaaaaa!!!

Nyt on paha matsi veikata voittajaa. Kai mä Mayweatherille rahani laittasin. Jos Mayweather pääsee ns niskan päälle heti alussa niin voi tulla keskeytyskin. Hattonin puolustus ei mikään maailman paras kuitenkaan ole, ja valkosilla miehillä tuppaa noi silmäkulmat aukeemaan helposti :) Toisaalta Hatton on henkisesti ja taktisesti varmaan kovin mitä Mayweatheriä on vastaan tullut. Toivottavasti kokoero ei ole kovin merkittävä ja tulee tasainen matsi.

Joo aika uskomatonta mutta suuri kiitos urheilukanavalle! Näkyy kerrankin muutakin ku golfia ja rallia. On aikanen herätys sunnuntaiaamuna.. voiko aamulla jo juoda kaljaa kun katsoo matsia? There´s only oooooooone, Ricky Hatton!

Back
Ylös Bottom