Hatton-Mayweather lähestyy...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mayweatherille ei kyllä omankokoisista löydy voittajaa.

Cotto ja Margarito, sekä varsinkin Williams antaisivat kyllä Moneylle hyvän vastuksen. Se haluaako PBF otella heitä vastaan onkin sitten jo ihan eri tarina. Cotton ja Margariton PBF kyllä voittaisi melko todennäköisesti, mutta Williams saattaisi olla juuri oikea mies rahojen lunastamiseen...

Cotto ja Margarito, sekä varsinkin Williams antaisivat kyllä Moneylle hyvän vastuksen. Se haluaako PBF otella heitä vastaan onkin sitten jo ihan eri tarina. Cotton ja Margariton PBF kyllä voittaisi melko todennäköisesti, mutta Williams saattaisi olla juuri oikea mies rahojen lunastamiseen...
Williamsista en muuten osakkaan sanoa kun en ole miehen matseja nähnyt, täytyypä laittaa torrentti laulamaan. Yhdyn analyysiisi muutoin. Ehkä sanan "melko" voisin ottaa tuosta vaan pois :)

edit. joskin sitten toi Williams onkin jo isompi poika, ei mun mielestä ns samankokoinen. Mayweatherkin ois parhaimmillaan ainakin yhtä alemmassa sarjassa mielestäni. Sitähän piettiin vielä reilu pari vuotta sitten ihan naurettavana ajatuksena kun 135 paunainen Mayweather uhos bulkkaavansa ja voittavansa De La Hoyan.

parin minuutin päästä alkaa uusinta tosta matsista jos jollain jäi näkemättä.. :)

De La Hoya Mayweather matsin jälkeen mua vaan ärsytti kun pbf voitti, tämän matsin jälkeen on pakko arvostaa voittajaa. Melko kaunista nyrkkeilyä! Johtui varmaan myös ulottuvuudesta, mutta mayweather näytti helvetisti isommalta.

Harmi kun Shane Mosley ei ole enää sama ottelija kuin 5v sitten..

Williamsista en muuten osakkaan sanoa kun en ole miehen matseja nähnyt, täytyypä laittaa torrentti laulamaan.
Katoin just ton Margarito-Williams matsin. Mitä helvettiä tuo Williams tekee welterweightissä :D Kaveri painaa matsissa vaan 7,5kg enemmän kuin punnituksessa, kunnon friikki. Voimaa ei toki hulluna oo iskuissa. Vois kyllä aiheuttaa Mayweatherillekin päänvaivaa, mutta epäilen että voittoon ei hälläkään rahkeet riittäs. Mun syvällinen analyysi näin yhden nähdyn ottelun perusteella ;)

En paljon nyrkkeilystä ymmärrä, niin onko se kovin sallittua tehdä kuten Mayweather koko ajan puuhaili: Siis kun Hatton rynni, niin Mayweather painoi päänsä ihan alas vyötärön tasalle silleen että kun ei saa lyödä niskaan eikä selkään, niin ei oikeastaan voi lyödä minnekään?

Maallikonv (mun) silmin tuollaisesta olisi pitänyt tuomarin huomauttaa, niin oltais saatu kunnon nyrkkeilyä lisää aina 3 sekuunnin välein nyrkkeilijöiden irroittamisen sijasta. Varsinkin pari ekaa erää oli todella katkonaisia.

En paljon nyrkkeilystä ymmärrä, niin onko se kovin sallittua tehdä kuten Mayweather koko ajan puuhaili: Siis kun Hatton rynni, niin Mayweather painoi päänsä ihan alas vyötärön tasalle silleen että kun ei saa lyödä niskaan eikä selkään, niin ei oikeastaan voi lyödä minnekään?

Maallikonv (mun) silmin tuollaisesta olisi pitänyt tuomarin huomauttaa, niin oltais saatu kunnon nyrkkeilyä lisää aina 3 sekuunnin välein nyrkkeilijöiden irroittamisen sijasta. Varsinkin pari ekaa erää oli todella katkonaisia.
Eikös se kertaalleen huomauttanutkin..? En kyllä tiedä miten tuo säännöissä määritellään miten alaalla päätä saa roikottaa. Hyvin normaalia se mun mielestä on että pää menee alas, Hatton vaa rynni päälle koko aika ni kainaloonhan se meni. Mun mielestä ihan oikein Mayweather pelas, jos siinä pysyttelee pystyssä niin päät kolisee yhteen, kun toinen suorastaan juoksee päälle.

Eikös se kertaalleen huomauttanutkin..? En kyllä tiedä miten tuo säännöissä määritellään miten alaalla päätä saa roikottaa. Hyvin normaalia se mun mielestä on että pää menee alas, Hatton vaa rynni päälle koko aika ni kainaloonhan se meni. Mun mielestä ihan oikein Mayweather pelas, jos siinä pysyttelee pystyssä niin päät kolisee yhteen, kun toinen suorastaan juoksee päälle.

Jep, taktikointiahan tuo on, ja sen onnistuminen riippuu paljon kehätuomarista. Noin isossa matsissa tuomari ei myöskään ala helpolla pisteitä pois ottamaan. Mukavampaahan se tietenkin olisi, jos kehätuomarin ei tarvitsisi puuttua matsin kulkuun.

Lopputulos oli positiivinen yllätys kun ei ratkennut silmäkulmavammoihin, eikä Floyd juossut pistevoittoon. Pretty boy näytti, että löytyy iskuista kaatoakin, kun on lähempänä omaa kokoa oleva ottelija vastassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom