Rasistijunttien? noh.. on aika jyrkästi sanottu taas.
Mä olen tässä ketjussa löytänyt sisäisen rasistijunttini. Ihan muiden määrittelemänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rasistijunttien? noh.. on aika jyrkästi sanottu taas.
Kun nyt kerran lähdit "tiedätkö-" linjalle niin tiedätkö millaiset olot niillä pakolaisleireillä on? Tiedätkö että jos odotettavissa on lyhyt mutta ankea elämä paskaa syöden ja luoteja väistellessä, ankea parakki muuttotappiokunnassa on lottovoitto? Tiedätkö että Suomeen on aika vähän tunkua koska olemme epäystävällinen ja ei-vieraanvarainen, ja onneksi ei kovin tunnettu maa, ja siksi naapureihin on enemmän tunkua?
Ne "turvapaikanhakijat" joithin itse viittaat eivät todellisuudessa ole turvapaikan vaan leveämmän elämän perässä.
Mä olen käynyt pakolaisleireillä. Oleksä? Mulla on ollut mustia muslimeita töissä. Oksulla? Mä en haluu niitä meille asumaan. Haluuksä?
Minulle on ihmisten ihonväri ja uskonto aika ykslysti, enkä niiden perusteella syrji ketään.
Kaapeli:
Elävätkö Ruotsalaisetkin kuvitteellista hysteriaa, kun muslimit ovat enemmistö vajaassa 40 vuodessa? Sekin taitaa vaan olla jotain hupsujen ymmärtämättömien ihmisten kuvitelmaa.
Pakenevatko koulutetut Britit kuvitteellista ongelmaa?
Onko Ranskan julkinen talous lähes konkurssissa ihan vaan sattumalta?
Ja lakkaa nyt hyvä mies jauhamasta Suomen nykytilaa, vaan keskity siihen, mitä muissa maissa on tapahtunut, jotka ovat aloittaneet maahanmuuttajien ottamisen Suomea aikaisemmin. Samaa tietä nimittäin olemme menossa.
Arvaahan mitä tapahtuu, kun Ruotsin kapasitetti loppuu?
Herää nyt hyvä mies ja tajua, että suurimmassa osassa länsimaista on tapahtumassa kansanvaihdos. Miten luulet, että talous kestää jos huoltosuhde huononee yhtä radikaalia tahtia? Otetaan vaan lisää yhteisestä kassasta?
Arvaahan mitä tapahtuu, kun Ruotsin kapasitetti loppuu?
"Kansanvaihdos" on hölynpölyä, kun puhutaan kuitenkin noin kymmenestä prosentista jopa suurissa maissa. Ihmispopulaatioiden muutos ei noudata mitään ekspotentiaalista käyrää. Kyllä varmasti tulee ulkomaalaisperäisten määrä lisääntymään, mutta tulevaisuudessa se myös tasaantuu.
Eikös meillä ole vapaa kulku Pohjoismaitten välillä...
Ruotsissa loppuu raha, Ruotsin kansalaisuuden saaneen heinäsirkkalauman muutto tuoreelle pellolle onnistuu päivässä.
Kuinkas se onnistuu?
Ei EU:n sisälläkään voi maasta toiseen muuttaa ilman työpaikkaa.

Tuskin. Tuohon vaadittaisiin jotain aivan käsittämätöntä muutosta, koska populaatio kasvaa jotain 0,2 vuosivauhtia ja nettomaahanmuuttokin on vain pari promillea väestöstä. Lisäksi maahanmuutto on jopa vähentynyt 90-luvulta.
Ruotsin kirkkaasti suurin maahanmuuttajaryhmä ovat muuten suomalaiset.
Huomaa, ettet oikeasti tiedä koko asiasta tuon taivaallista, vaan jeesustelet ihan fiilispohjalta.Kuinkas se onnistuu?
Ei EU:n sisälläkään voi maasta toiseen muuttaa ilman työpaikkaa.
Sano nyt ettet ole tosissasi...
ORuotsissa maahanmuuttajat muodostavat 20% koko väestöstä,
YK:n väestötilastojen pohjalta tehtiin Ruotsissa vuonna 1994 laskelma, jonka mukaan etniset ruotsalaiset jäävät vähemmistöksi omassa maassaan vuonna 2056, 49 vuoden kuluttua.
Jos ulkomaalaisperäisten väestönkasvu olisi noudattanut ehdottamiasilaskelmia, niin ruotsinsuomalaisia pitäisi kai olla tänäpäivänä enemmistö Ruotsin väestöstä.
Vaan kuinkas on käynyt? Ruotsinsuomalaisia on alle 200 000. Vähemmän kuin aikanaan Ruotsiin on muuttanut. Eikä Ruotsi ole vieläkään suomalainen, vaikka siellä on toki suomalaisalueita.
Ruotsin väestöstä 12,5% oli vuonna 2005 ulkomaalaissyntyisiä Wikipedia-artikkelin mukaan.
Ja joillakin alueilla suomalaisperäistä väestöä on jopa 50%. Hirvittävää.
Kuka teki? Halla-Aho?
Ruotsiin muutti 50-70 -luvuilla neljännesmiljoona suomalaista (samanverran kuin Ruotsiin on muuttanut porukkaa lähi-idästä tähänmennessä), joiden syntyvyys oli huomattavasti ruotsalaisia suurempi (kaksinkertainen vähintään) ja maahanmuuttoastekin oli kaksinkertainen verrattuna nykyiseen lukuun.
Jos ulkomaalaisperäisten väestönkasvu olisi noudattanut ehdottamiasilaskelmia, niin ruotsinsuomalaisia pitäisi kai olla tänäpäivänä enemmistö Ruotsin väestöstä.
Vaan kuinkas on käynyt? Ruotsinsuomalaisia on alle 200 000. Vähemmän kuin aikanaan Ruotsiin on muuttanut. Eikä Ruotsi ole vieläkään suomalainen, vaikka siellä on toki suomalaisalueita.
Kyllä siellä nyt vaan ihan on se euroopan tulevaisuus nähtävillä.