Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No mutt pari kyseisenlaista kaveria on suhteilla ja rahan tarjoamilla mahdollisuuksilla avannut itselleen tien valoisaan tulevaisuuteen..
Maasta se pienikin ponnistaa. ;)
Kyrsii, että ihmisillä on niin erilaiset lähtökohdat. Ja että nuo paskat vielä kehtaavat pilkata vähemmän onnekkaita, jotka niska limassa raatavat päivästä toiseen.
Kyllä muakin joskus kyrsii, mutta näin se vaan on. Jos joku näistä kultalusikka perseessä syntyneistä kehtaa pilkata vähemmän onnekkaita, sehän selkeä asennevamma. Saavuttaako kyseinen henkilö muuta kuin pinnallista onnellisuutta elämässä? Enpä tiedä, jos tuleva muijakin on tyyliin plastic-barbie, joka on entinen amiskan jakorasia. Muksuista tulee kusipäitä kuten isänsä, jotka oppivat jo pienestä pitäen alistamaan muita ja saavat sitten parikymppisinä joka baarireissulla turpaan.
Tämä on puhdasta KATEUTTA.
Kieltämättä, mutta kannattaa repiä niitä hiuksia päästä vasta 30-40 vuoden päästä, jossei mitään itselleen arvokasta (en puhu välttämättä materiasta) ole saavuttanut. :)

...ja saavat sitten parikymppisinä joka baarireissulla turpaan.

Heh, perussuomalaista meininkiä. Jos et ole rehti ja reilu niin turpaan tulee :)

Jos jollain on enemmän rahaa niin olo helpottuu sillä, että kuvittelee niille vielä huonosti käyvän?

Oon kyllä erimieltä. Kateus se on suomalaisilla veressä ja huonosta itsetunnosta se kumpuaa. Jos ihmiset olis tyytyväisempiä siihen mitä heillä on ja lopettaisivat muiden kyräilyn niin vois se elämä alkaa pikkuhiljaa näyttämään valoisammalta.

Heh, perussuomalaista meininkiä. Jos et ole rehti ja reilu niin turpaan tulee :)

Jos jollain on enemmän rahaa niin olo helpottuu sillä, että kuvittelee niille vielä huonosti käyvän?

Oon kyllä erimieltä. Kateus se on suomalaisilla veressä ja huonosta itsetunnosta se kumpuaa. Jos ihmiset olis tyytyväisempiä siihen mitä heillä on ja lopettaisivat muiden kyräilyn niin vois se elämä alkaa pikkuhiljaa näyttämään valoisammalta.

Eikös tässä ollut kyse ns. "kultalusikka perseessä syntyneistä"? Vai onko sinusta sama asia, jos a) henkilö saa vielä kolmekymppisenä isipappalta rahaa mersuun b) henkilö itse hankkii rahansa ja ostaa sen kalliin mersun?

Minusta noissa kahdessa on eroa, tosin kummallekaan en itse ole kateellinen - ei se minun murheeni ole. Jotkin asiat ovat niitä mersuja tärkeämpiä. ;)

Koulu.. vituttaa koulu. Ihan juostenkustu ohjelma, joka ei kiinnosta ees opettajia, vaan ne peruu aivan kokoajan tunteja, kun niillä on järkevämpääkin tekemistä.. No ei se vituta, koska en mäkään siellä halua olla hetkeäkään, vituttaa koko vitun nomilaitos ihan ku apinaa, mutta se vituttaa että aamulla hankkiudut sinne ja huomaat että ei täällä taaskaa oo ketää, käyny nyt parin viikon aikana 4 kertaa. Jatkuvasti on jotain peruttua, onneks eilen ei sen takia ollut mitään.. toisaalta harmiksi, kun sitte saa mennä 8---1700 huomenna. vittu. Työhaastattelu onneks välissä.

Lopettais koko paskan, tai palkkais sellasia opettajia, jotka kanssa sitoutuu pitämään tunnit niinku ne on, vituttaa se että ei siel oppisi mitään, ku palttiarallaa puolet ajasta on peruttu, ja lopusta ajasta 2/3 ei oo opetusta, vaan saa tehdä iki-ihania ryhmätöitä, joissa ei vieläkään olla alkeita pitemmällä, vaikka 3.vuosikurssia sitä ollaan. vittu! aivan todella naurettavaa, pelkkiä pintaraapaisu-alkeiskursseja aiheesta kuin aiheesta, joista suurin osa ei liity mitenkään mihinkään, eikä varsinkaan *erikoistumis*alaan. Ihan paskaa. Onneks ei tarvi lukea mitää kirjoja:D oppimateriaalit on itetehtyi kalvoi..

[nelo];1758145 sanoi:
Eikös tässä ollut kyse ns. "kultalusikka perseessä syntyneistä"? Vai onko sinusta sama asia, jos a) henkilö saa vielä kolmekymppisenä isipappalta rahaa mersuun b) henkilö itse hankkii rahansa ja ostaa sen kalliin mersun?

Minusta noissa kahdessa on eroa, tosin kummallekaan en itse ole kateellinen - ei se minun murheeni ole. Jotkin asiat ovat niitä mersuja tärkeämpiä. ;)

On toki eroa mutta ei sen pitäis olla syy vitutukseen tai kateuteen. Väitän, että vaikka uskottelee itselleen, että vituttaa vaan se kuviteltu tilanne, että isi antaa jollekkin rahaa, niin todellisuudessa kyseessä on a) kateutta oikeita henkilöitä kohtaan b) pettymystä omiin saavutuksiin ... ja kumpikaan noista ei mun mielestä ole oikeutettua tai kannattavaa itsensä kannalta.

Voin olla väärässäkin ja jengi ehkä vaan piti omaisuuden lahjottamista lähipiirissä epäoikeudenmukaisena mutta pientä katkeruutta siellä oli havaittavissa.

Toisaalta mitäs helvettiä mä täällä vitutus-threadissa muita arvostelen? Jatkakaa vittuuntumista, lopetan ;)

[nelo];1758145 sanoi:
Jotkin asiat ovat niitä mersuja tärkeämpiä. ;)
Onneksi :)
On toki eroa mutta ei sen pitäis olla syy vitutukseen tai kateuteen. Väitän, että vaikka uskottelee itselleen, että vituttaa vaan se kuviteltu tilanne, että isi antaa jollekkin rahaa, niin todellisuudessa kyseessä on a) kateutta oikeita henkilöitä kohtaan b) pettymystä omiin saavutuksiin ... ja kumpikaan noista ei mun mielestä ole oikeutettua tai kannattavaa itsensä kannalta.
Tossa mun vitutuksessa oli pohjana näiden "kultalusikka perseessä" syntyneiden kaverien suunnalta tullut pilkka vähäisemmästä materiaalisesta omaisuudesta.. Ärsyttää moinen. Ja totta kai mukana on myös kateutta ja katkeruutta maailman epäoikeudenmukaisuudesta. Jos itse olisin perinyt miljoona euroa, olisin siitä kiitollinen, mutten silti vittuilisi muille.

Aamen. Olen itse törmännyt näihin upporikkaisiin kusipäihin jotka tuskin uskalsivat kädestä sanoa päivää kun olin "vain" köyhää paskasakkia ja säälittävä amispelle. Eräs Suuri Herra sanoi suoraan ettei viitsi edes muistaa minun nimeäni joten "sanon sitten Seijaksi". :david:

Aamen. Olen itse törmännyt näihin upporikkaisiin kusipäihin jotka tuskin uskalsivat kädestä sanoa päivää kun olin "vain" köyhää paskasakkia ja säälittävä amispelle. Eräs Suuri Herra sanoi suoraan ettei viitsi edes muistaa minun nimeäni joten "sanon sitten Seijaksi". :david:
Ohhoh...mullakin on yks tuttava, perheen ainut "pikkuprinsessa" ja varakkaat vanhemmat...kyseinen henkilö kohtelee muita todella töykeästi, aikuinen ihminen siis ja on aina tottunut siihen, että rahaa saa aina porukoilta jos haluaa. Se ei millään voi käsittää jos "taviksilla" ei aina ole rahaa lähteä esim ulkomaanmatkalle tms. Henkilökohtaisesti en tule koskaan arvostamaan ihmisiä, jotka eivät ole itse hankkineet elantoansa, vaan elävät "helpolla rahalla".

Jep en siihen pilkkaan ota kantaa, toki väärin (mutta miksi sen pitäisi sattua?). Termit kultalusikka-perseessä, upporikkaat kusipäät, köyhä paskasakki ja säälittävä amispelle on kaikki samaa ongelmaa. Ylemmyyden tuntoa, alemmuuden tuntoa, erottelu, yleistämistä. Pilkkaa/syrjimistä tulee myös toiseen suuntaan, raksalla töissä jos ei kuulukkaan tarpeeksi työläisperheeseen, koulussa, armeijassa, missä ikinä. Mun pointti oli enemmän yksilökohtanen: omassa elämässä tapahtuu, muiden elämässä tapahtuu jotain muuta, kumpi on tärkeämpää?. ihmiset ovat kusipäitä - miksi niistä tarvisi välittää? paremmat streot - kuka välittää?

Meni offtopiciks

Jep en siihen pilkkaan ota kantaa, toki väärin (mutta miksi sen pitäisi sattua?). Termit kultalusikka-perseessä, upporikkaat kusipäät, köyhä paskasakki ja säälittävä amispelle on kaikki samaa ongelmaa. Ylemmyyden tuntoa, alemmuuden tuntoa, erottelu, yleistämistä. Pilkkaa/syrjimistä tulee myös toiseen suuntaan, raksalla töissä jos ei kuulukkaan tarpeeksi työläisperheeseen, koulussa, armeijassa, missä ikinä. Mun pointti oli enemmän yksilökohtanen: omassa elämässä tapahtuu, muiden elämässä tapahtuu jotain muuta, kumpi on tärkeämpää?. ihmiset ovat kusipäitä - miksi niistä tarvisi välittää? paremmat streot - kuka välittää?

Meni offtopiciks

Niin menee. Eli sun mielestä ongelma on ihmisen omassa päässä kun joutuu toisen pilkkaamaksi? Ei minua hävetä olla suht' köyhistä oloista eikä ammattikoulutausta ole mikään ongelma, mutta se on että jotkut eivät pidä edes ihmisenä sen vuoksi.

Jokainen joka alentaa toista on munapää, näin se vaan menee. Ja sitä kaikkea ei tarvitse niellä eikä kääntää aina toista pers' poskea että hei, läppäses tohonkin vaan on lupa kyrpiintyä.

Mä en ole kateellinen kenenkään stereoista eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että minä en ota millaista kohtelua tahansa vastaan. :david:

Stereot ei liittynyt shiban postiin. Toisen posken kääntämisestä ei ole kyse, jokainen reagoi omalla tavallaan alentamiseen tai pilkkaan. Kyrpiintyminen on myös omassa vapaassa tahdossa - kaikin mokomin jos siitä on apua.
Lähinnä vaan huvittaa ne asenteet ja ajattelumallit mitkä täältä viestien välistä paistavat. Toisen pilkkaamiseen en ottanut ainakaan alunperin kantaa.

Ei rikas tarkota automaattisesti kusipäätä, vaan elämänasenteesta puhuttiin. Nimenomaan Columbun mainitsemista tyypeistä, jotka eivät osoita minkään näköistä kunnioitusta vähemmän onnekkaille. Tuskin tällaiset henkilöt kykenevät muodostamaan pysyviä ja aidosti sosiaalisia ihmissuhteita kenenkään kanssa. Ystävät on samalaisia molopäitä tai sitten ne "ostetaan". Koskee nyt siis niitä, jotka suhtautuvat muihin ihmisiin yleisesti ottaen ikävästi. Eli ns. nesteet nousseet päähän.

Ja mitä tuohon kateuteen tulee, kyllähän se mammona avaa portit moneen paikkaan, mutta mm. rakkautta sillä ei voi ostaa (muuta kuin Virosta).

En ole tutkinut kovin paljon itse tätä asiaa, mutta kyllä se vaan vituttaa, nimittäin en halua kuulla/lukea enää mistään jotain tehy tehy tehy tehy -juttuja. Noin vitun ärsyttävän kuuloinen sana jauhettuna :D . Pelkkä sanan ärsyttävyys muutta asennetta tehy tehy tehy tehy tehy.

Muutenkin tämä homma kuulostaa juuri siltä, että jee naiset jyrää, lihavat akkeliinit saavat/saivat nyt palkankorotusta, mutta uusia henkilöitä ei enää kehdata työllistää, kun tulee liian kalliiksi :hyvä: . Joskin enhän ollut tutkinut asiaa, joten ei pidä liikaa huudella.

Ps. En jaksa postata iloisten asioiden threadiin tätä, mutta kyllä tuo Weilandin avatari mm. tuossa yllä on aika superi :5: :thumbs: . Annatko pankkitilin numeron niin pistän siulle jotain lahjotuksia?

:anssi:

vittu saatana! Aukes konepelti reilussa 80 vauhdissa, onneks ei revenny irti eikä hajottanu muuta kuin konepelti vääntyi tuulilasin puolelta, voi perkele :D

Ohhoh...mullakin on yks tuttava, perheen ainut "pikkuprinsessa" ja varakkaat vanhemmat...kyseinen henkilö kohtelee muita todella töykeästi, aikuinen ihminen siis ja on aina tottunut siihen, että rahaa saa aina porukoilta jos haluaa. Se ei millään voi käsittää jos "taviksilla" ei aina ole rahaa lähteä esim ulkomaanmatkalle tms. Henkilökohtaisesti en tule koskaan arvostamaan ihmisiä, jotka eivät ole itse hankkineet elantoansa, vaan elävät "helpolla rahalla".

Säälittävä tapaus, parishiltonwannabe ilmeisesti. Tähän sitten suosituksena jo legendaariseksi muodostunut toimenpide eli: "huoraa turpaan"

ammattikoulutausta ole mikään ongelma, mutta se on että jotkut eivät pidä edes ihmisenä sen vuoksi.
Eks sä ollukkaa yliopistossa?

Back
Ylös Bottom