Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juopottelu tekee.. Joskus lihonu 9 kiloa 2 päivässä ku oon ryypänny enemmänki..jumalattoman turvotuksen heitti päälle :curs:

"Seems like all what was good is died"
Sama homma. Jäi sitten väliin ruotsin koe, kun ei yksinkertasesti pystynyt lukemaan ja tänä aamuna oli vielä huono olo. Nyt on oltava vähän aikaa täysin tipattomalla linjalla.Ei hitto vieläkin raveltaa ja hiukan oksettaa. 2 päivän rapulat muistuttavat että ei kannattaisi juoda.
Varaa aika joltain ammattilaiselta. Ei kannate nuoruutta heitää hukkaan asioita liikaa vatvoamalla yksikseen.ihan VITUN loistava päivä.
....
Mä tallasin eilen koiran paskaan!Minä potkin ne! :curs:
Nämä tyypit ei pahemmin elämässä onnistukaan, vaikka fyffee olis, eli no hätä. ;) Kannattaa olla ylpeä itsestään, jos tajuaa kuinka paljon jossain ihmisessä on asenteessa vikaa. Vikaa jota itsellään ei ole.Vituttaa kaikenmaailman pappabetaalartyypit.. Vielä reilusti kahdenkympin paremmalla puolella isi heittää auton tai kellon tai pari tonnia sillon tällön. Uusimmat tekniset pelit ja vehkeet täytyy olla, ja sitten nauretaan niille jotka on itse ansaituilla rahoilla hankkinu jotain vähemmän näyttävää.
Ja samat kaverit kehtaa vielä olla todella pihejä, baarissa ei varmasti tarjoa drinkkiä vaikka itse olis ostanut heille yhden jos toisenkin. Tai jos teet näille kavereille palveluksen, vastapalvelusta saa tuskin odottaa.
Tuttu soitti kerran johonkin päivystysnumeroon ja kertoi oksentavansa verta. -Käskettiin välittömästi ensiapuun.oksentamisessa ei sikäli ole mitään ihmeellistä mutta kun siinä on mukana vertakin.
Koko keskivartalo on tulessa, aivan kuin olisin niellyt partakoneenteriä...
Mulle sanottiin hätäkeskuksesta, että se riippuu siitä veren väristä. Muistelisin jotain, että jos se on vaaleaa niin sitten nopeasti lääkäriin, ei oo ihan varmaa tietoa.Tuttu soitti kerran johonkin päivystysnumeroon ja kertoi oksentavansa verta. -Käskettiin välittömästi ensiapuun.
No mutt pari kyseisenlaista kaveria on suhteilla ja rahan tarjoamilla mahdollisuuksilla avannut itselleen tien valoisaan tulevaisuuteen.. Kyrsii, että ihmisillä on niin erilaiset lähtökohdat. Ja että nuo paskat vielä kehtaavat pilkata vähemmän onnekkaita, jotka niska limassa raatavat päivästä toiseen.Nämä tyypit ei pahemmin elämässä onnistukaan, vaikka fyffee olis, eli no hätä. ;) Kannattaa olla ylpeä itsestään, jos tajuaa kuinka paljon jossain ihmisessä on asenteessa vikaa. Vikaa jota itsellään ei ole.