Assasin's creed

Aika susi peli, voi paska mikä pettymys. Ei tuota itseään toistavaa juoksentelua oikeasti jaksa. Älyttömän suppea peli kaikinpuolin. 90% pelistä on pelkkää haahuilua. En voi käsittää tuota karttasysteemiä ja miksei voi olla jotain täppää kartassa informaatio-objekteista. Nyt kun saat vinkin, niin voi mennä oikeasti tunti, että löydät kohteen koska joudut haravoimaan koko saatanan kartan ja toki se silmäjuttu on todella anuksesta. Vaihtoon menee tämä peli, ei pysty enää pelaamaan.
oisitko ollu myymässä tuota? jos niin paljolla?

Ketju alkaa hirveällä hypetyksellä, sitten tulee kokemuksia pelistä mitkä ovat erittäin positiivisia ja sitten lopulta ollaan myymässä jo peli konsoleineen :)

Ite kerkesin 360 myydää, mutta joutunee lainaamaan konsolin kaverilta ja ostamaan kyseisen pelin ihan ketjun alun hypetyksen takia. Pitäähän se peli nyt nähdä, vaikka luultavasti viestit tulevat olemaan samalaisia jossain vaiheessa mitä Mike on ketjun loppupäässä esittänyt :D

On se sääli, että moni peli missä aineksia klassikoksi ryssitään sitten ihan pienen/älyttömän asian takia, kuten tässä kartta/navigointi/tehtävien anto.

kyllä on surkeeta jos tää nyt näin hanurista on kun tätä on oottanu. :itku:

No mun mielestä tää peli ei ole ollenkaan huono! tuolla toisilla foorumeilla jotkut on edenny 3-4 murhaan eikä mitään jumiutumista tai ongelmaa etenemisen suhteen. Itse en ole vielä niin pitkällä mutta hyvältä vaikuttaa kokonaisuudessaan. peli ei ole täydellinen mutta sitä en odottanutkaan.

Mä en ole vielä kovin pitkälle ehtinyt, mutta toistaiseksi ei ole mitään ongelmia ollut.

Kartta on alkuun hieman hankala, mutta kun siihen tottuu niin toimii paremmin. Lisäksi kun kiipeilee niihin torneihin, joissa voi "synkata" karttaa niin kartta päivittyy ja sieltä löytyy lisää infoa. Omien waypointien asetus on myös erittäin hyödyllinen systeemi.

Grafiikat on varsin näyttävät ja peli pyörii todella sulavasti. Se on aina positiivinen yhdistelmä.

Juoni on aika erikoinen ja varsinkin alussa hyvinkin sekava, mutta sekin näyttää siitä kokoajan selkenevän.

Laitetaan lisää kommenttia, kun olen ehtinyt vähän enemmän pelaamaan. Toistaiseksi siis olen ihan tyytyväinen peliin :)

Toivottavasti positiivistä palautetta tulee kun tätä on vesikielellä oottanu ni ettei nyt sitten pety kauheesti. Ensi viikolla tulee kone niin pääsee sitten itsekin testailemaan.

Aika susi peli, voi paska mikä pettymys. Ei tuota itseään toistavaa juoksentelua oikeasti jaksa. Älyttömän suppea peli kaikinpuolin. 90% pelistä on pelkkää haahuilua. En voi käsittää tuota karttasysteemiä ja miksei voi olla jotain täppää kartassa informaatio-objekteista. Nyt kun saat vinkin, niin voi mennä oikeasti tunti, että löydät kohteen koska joudut haravoimaan koko saatanan kartan ja toki se silmäjuttu on todella anuksesta. Vaihtoon menee tämä peli, ei pysty enää pelaamaan.
Jos jäit jumiin samaan kohtaan kuin minä, eli kolmen murhan jälkeen, niin sinun pitää mennä kartan uusille alueille joissa et ole vielä käynnyt (siis paikat jotka ovat kartalla tummennettuja). Itsellä meni noin neljä tuntia ennen kuin sen tajusin tehdä näin. Hermothan siinä meni :)

edit. Olettaen että olet vielä jumissa tässä kohtaa :D

Tässä pelissä on aika paljon samaa kuin monissa hyvissä roolipeleissä, eli alueita pitää tutkia ihan kaikessa rauhassa ja osa pelin viehätystä on se, että välillä menee pitkiäkin aikoja ilman isompaa actionia.

Jos tuollainen pelityyppi ei ole aikaisemmin miellyttänyt, on tämäkin peli pettymys, jos taas tykkää siitä, että kokoajan ei taistella miekka veressä niin sitten tämä luultavasti miellyttää.

Oma peli on ainakin toistaiseksi edennyt ihan haluamallani tavalla, edelleen vaikuttaa hyvältä :)

edit:
niin ja joku taisi valittaa, että kontrollit ovat epätarkat tms...?
Tuollaista en ole huomannut, mun mielestä kontrollit toimivat oikein hyvin.

Mä en varmaan tykkää tästä pelistä, juuri tuon haahuilun takia. Straight-forward mättöä ilman jaarittelua toimii mulle paremmin. Ehkä tuon voi katsastaa jos joskus saa käytettynä halvalla.

Tässä pelissä on aika paljon samaa kuin monissa hyvissä roolipeleissä, eli alueita pitää tutkia ihan kaikessa rauhassa ja osa pelin viehätystä on se, että välillä menee pitkiäkin aikoja ilman isompaa actionia.

Jos tuollainen pelityyppi ei ole aikaisemmin miellyttänyt, on tämäkin peli pettymys, jos taas tykkää siitä, että kokoajan ei taistella miekka veressä niin sitten tämä luultavasti miellyttää.

Oma peli on ainakin toistaiseksi edennyt ihan haluamallani tavalla, edelleen vaikuttaa hyvältä :)

edit:
niin ja joku taisi valittaa, että kontrollit ovat epätarkat tms...?
Tuollaista en ole huomannut, mun mielestä kontrollit toimivat oikein hyvin.

Pakko kommentoida, vaikka viestini poistetaankin, että täysin samoilla linjoilla. En käsitä miksi ihmiset joilla ei ole aiempaa kokemusta tietyn pelityypin peleistä jaksavat alkaa pelaamaan jotain AC:n tapaista ja sitten pettyä, että peli ei vastannut odotuksia.

Todellista vapaata maailmaa on mahdoton toteuttaa ilman selkeitä roolipelillisiä elementtejä. Assasins creed on selkeästi hyvin lineaarinen peli, mutta silti on jotain vapauden tuntua.

Esim God of Warit voisivat olla pelejä heille, joita AC ärsyttää. Siinä on toimintaa, mättöä ja nopeaa menoa.

Ok, mä lähden sitten itkien pois tästä ketjusta..

Nyt kaatui meitsilläkin ekan kerran peli. Terminator, jos haluat provota viesteilläsi, niin tee se jossain muualla, älä täällä. Äläkä enää kertaakaan itke jos viestisi poistetaan. Tässä keskustellaan AC pelistä, jota et ole edes pelannut, mutta olet kova poika kokoajan provoamaan siitä mitä muiden pitäisi pelata. Testaa eka itse ja sano sitten oma mielipiteesi. On eri asia pelata hiipimispeliä, joka selkeästi sellainen on. Tässä pelissä on päätöntä haahuilua liikaa kun ei ole mitään tietoa mitä etsitään ja mistä. Se on huono juttu, yleensä peleissä annetaan jotain infoa ja sen infon voi zekata tekstimuodossa valikosta, tässä info tule kerran ja se on joskus vaikea sisäistää noiden molotuksesta.

Eli lopeta keskustelu tässä ketjussa, jos tarkoituksesi on vain provota pelistä, jota et ole edes koskettanut.

Se on huono juttu, yleensä peleissä annetaan jotain infoa ja sen infon voi zekata tekstimuodossa valikosta, tässä info tule kerran ja se on joskus vaikea sisäistää noiden molotuksesta.

Itse tykkään siitä, että ihan kaikkea ei kerrota suoraan.

Nykyään liian monessa pelissä pelaajaa talutetaan kädestä pitäen eteenpäin. Useissa vanhoissa peleissä joutui suunnilleen itse kirjoittamaan paperille, jos halusi jotain logia pitää :lol2:

Erittäin koukuttava peli.. ja mä tykkään tuollaisesta haahuilusta ja tutkiskelusta jne. Ja minusta saa paljon infoa kun käy tsekkaamassa kaikki View Pointit. Tällä hetkellä 1 parhaista PS3 peleistä jollei paras.

Kai sitä saa mielipiteensä sanoa. Muistaakseni Star Wars: KOTOR sai myös Mikeltä murha-arvostelut, vaikka onkin yksi hienoimmista peleistä joita itseni ja monen muunkin käsiin on päätynyt. Kuka diggaa mistäkin.

Kai sitä saa mielipiteensä sanoa. Muistaakseni Star Wars: KOTOR sai myös Mikeltä murha-arvostelut, vaikka onkin yksi hienoimmista peleistä joita itseni ja monen muunkin käsiin on päätynyt. Kuka diggaa mistäkin.
Kuka on kieltänyt mielipiteensä sanomista? Terminator vain aukoi päätänsä "pelatkaa muita pelejä jos tätä ette osaa" ja se ei ole mikään vitun mielipide vaan pelkkää paskaprovoa kun jätkä ei ole koko peliä nähnytkään.

Niin ja peli on myynnissä, älyttömän yksitoikkoinen jossa ei ole oikein mitään pelattavaa, lähinnä se on tuota juoksemista paikasta toiseen.

Nyt pitäisi keksiä tilalle uusi peli.

Back
Ylös Bottom