Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas tehtäviä tyrimässä. Yäk. Syömisetkin meni ihan helvetilleen. Nyt menee heikosti!

Syömisetkin meni ihan helvetilleen. Nyt menee heikosti!
Ei nyt muutamasta taatelista kannata masentua. Jätät vaan vaikka sen seuraavan suunnitellun karkkipäivän välistä niinkuin meinasitkin ja muuten jatkat normaalisti. Ei noita oikean ruoan kaloreita varmaan kannata huomenna käydä tiputtamaan.

Katsot tuosta edelliseltä sivulta, mitä minä olen tänään syönyt, niin saat vähän perspektiiviä tuohon hommaan. Kalorit paukkuvat tänään rankasti plussalle ja ihan tarkoituksella eikä itketä yhtään.

Ei nyt muutamasta taatelista kannata masentua. Jätät vaan vaikka sen seuraavan suunnitellun karkkipäivän välistä niinkuin meinasitkin ja muuten jatkat normaalisti. Ei noita oikean ruoan kaloreita varmaan kannata huomenna käydä tiputtamaan.

Katsot tuosta edelliseltä sivulta, mitä minä olen tänään syönyt, niin saat vähän perspektiiviä tuohon hommaan. Kalorit paukkuvat tänään rankasti plussalle ja ihan tarkoituksella eikä itketä yhtään.

Hmm, musta on tainnut tulla vähän neuroottinen
olen aina ollut
yleensä en stressaa kyllä
aina stressaan ihan helvetisti.

Onneksi en muuta syönyt
paskanmarjat kyllä söin
ja sain pidettyä itseni kurissa
juu, light siideri varmaan onkin ihan normaali ruokajuoma?

Että silleen...

;)

Skitsofreniakin taitaa vielä puskea kaupanpäällisiksi kimppuun :D?

Jos se siideri oli light, niin eihän siitä VOI olla mitään haittaa...
Sehän niinQ vaan auttaa rasvanpoltossa.

Kyllä, skitsot ja kaikki muutkin taudit :D
Ja siideri vaan lisää mun viehättävyyttä -valitettavasti ei kuitenkaan minun nauttimanani vaan katsojan.

Se oliskin siistiä jos viina lisäis omaa viehättävyyttä. Päissään aina.

Moro Pitbull! :kippis1:

Mistä ihmeestä mä löydän jonkin KTM:m päätöksen 415/1998? Mä en enää edes muista mitä koko lyhenne tarkoitti, kauppa- ja teollisuusministeriö?(Niiden päätöksistä en tolla sarjanumerolla saanut vastausta)

Back
Ylös Bottom