Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se kun lahkeet meinaa jäädä pyörän ketjujen väliin. Miksei niihin sykkeleihin voida laittaa kunnon ketjunsuojia? Sellainen mummopaska mikä mullakin on -sen epäsporttista ja säälittävää ulkomuotoa ei olisi yhtään enää rumentanut jos DBS:n tehtaalla olisivat siihen ruuvanneet kunnon suojat. :curs:

Samaa monesti kironnut.

Nimim. Farkut öljyssä.

Pomo vituttaa taas vaihteeksi. Mokoma munaton idiootti jonka olemassaolosta on pelkkää harmia. :curs:
Samoin vituttaa kun firefoxi vittuilee ja saa painaa joka linkkiä ainakin kolmesti ja silti tulee ties mitä erroria naamalle.

Nälkä. Mulla on jo jonkin aikaa ollut kokoajan kauhea nälkä. Aamusti kun herään, mulla on nälkä (ja syön kaurapuuroa, leipää ja kahvia). Kun pääsen töihin mulla edelleen nälkä (vedän parikuppia kahvia). Nälkä jatkuu ja käyn syömässä (milloin mitäkin, tänään Pepsi max, maksalaatikko, ½aurinkosalaattiarasia ja ½raejuustopurkkia). Nälkä pysyy tunnin pois. Juon kahvia nälkään. Nälkä jatkuu, syön loput raejuustot ja salaatit. Nälkä. syön pari omenaa. Menen nälkäisenä salille, juon vettä ja päälle palkkarin. Tulen kotiin ja mulla on edelleen nälkä. Tekisi mieli syödä kepappipotkut kaapista, mutta kallistunkin Via Broilerivuonejuusto-valmisateriaan. Mutta veikkaan että senkin jälkeen on yhä nälkä.

Ymmärtäisin, jos tekisin edes semifyysistätyötä, mutta kun istun ja ihmettelen koneella, niin ei kulutus voi vastata nälkää. Sitten tietty on toi saliharrastus, mutta tuskin se nyt ihan älyttömästi kulutusta lisää.

Eli joo, vituttaa.

Koulu, naiset (tai nainen), treenit, rahatilanne (stna kela maksanu vielä opintotukea tai asumislisää, vitun kauan ollu jo käsittelys), tänään juoksussa penikat kipeytyi todella pahasti, läskistynyt vaan koko mies.... kaikki kusee niin pahasti, kaikkee pitäis tehdä mutta mitään ei ehdi, pitäis ottaa rennommin, mutta takaraivossa kolkuttaa silti kaikki kasaantuva paska.

Nälkä. Mulla on jo jonkin aikaa ollut kokoajan kauhea nälkä. Aamusti kun herään, mulla on nälkä (ja syön kaurapuuroa, leipää ja kahvia). Kun pääsen töihin mulla edelleen nälkä (vedän parikuppia kahvia). Nälkä jatkuu ja käyn syömässä (milloin mitäkin, tänään Pepsi max, maksalaatikko, ½aurinkosalaattiarasia ja ½raejuustopurkkia). Nälkä pysyy tunnin pois. Juon kahvia nälkään. Nälkä jatkuu, syön loput raejuustot ja salaatit. Nälkä. syön pari omenaa. Menen nälkäisenä salille, juon vettä ja päälle palkkarin. Tulen kotiin ja mulla on edelleen nälkä. Tekisi mieli syödä kepappipotkut kaapista, mutta kallistunkin Via Broilerivuonejuusto-valmisateriaan. Mutta veikkaan että senkin jälkeen on yhä nälkä.

Ymmärtäisin, jos tekisin edes semifyysistätyötä, mutta kun istun ja ihmettelen koneella, niin ei kulutus voi vastata nälkää. Sitten tietty on toi saliharrastus, mutta tuskin se nyt ihan älyttömästi kulutusta lisää.

Eli joo, vituttaa.

Oletko 45-kiloinen tyttö? Mä oon syöny ton päiväsatsin noin klo kymmeneen mennessä.

edit. Siis aamulla.

Vituttaa kun just järjestyis aikaa, että pääsee kunnolla salille ja ajamaan(harrastan enduroa) ja vielä viikonloppukin olis niinsanotusti vapaa. Noh, päälle iski sitten kunnon flunssa ja taitaa tulla huomena ekat poissaolot koko lukioaikana...
Toi Jokelan tapaus ei tuota vitutusta vaan surua:(

tuusula. jos se ampuja ei olis ampunut itseääni niin minä olisin käynyt.
VITTU!!! MILLÄ VITUN PERUSTEELLA SE VALITSI NE IHMISET!!! OLIS AMPUNU VAAN ITSENSÄ!!! MIKS PITI MENNÄ MOKAAMAAN!!! OLIS PITÄNYT OMASTA PÄÄSTÄÄ SEN VERRAN HUOLTA ETTÄ EI OLIS MENNYT TEKEMÄÄN TOUOLLAISTA!!! PERKELE!!!!

anteeksi. vittu!!!

tuusula. jos se ampuja ei olis ampunut itseääni niin minä olisin käynyt.
VITTU!!! MILLÄ VITUN PERUSTEELLA SE VALITSI NE IHMISET!!! OLIS AMPUNU VAAN ITSENSÄ!!! MIKS PITI MENNÄ MOKAAMAAN!!! OLIS PITÄNYT OMASTA PÄÄSTÄÄ SEN VERRAN HUOLTA ETTÄ EI OLIS MENNYT TEKEMÄÄN TOUOLLAISTA!!! PERKELE!!!!

anteeksi. vittu!!!

älä nyt anteeksi pyytele oon samoilla linjoilla

Asensin melkein kolme varttia plafondia kattoon hiki päästä valuen ja sitten kun se oli valmis virtakytkintä kääntäessä kuului vain poks ja nyt maadoitusjohdon ympärystä on mustana. Toivottavasti lamppu ei kärsinyt vahinkoja, ei viitsi rikkoa energiansäästölamppuja ihan kovin usein.

Asensin melkein kolme varttia plafondia kattoon hiki päästä valuen ja sitten kun se oli valmis virtakytkintä kääntäessä kuului vain poks ja nyt maadoitusjohdon ympärystä on mustana. Toivottavasti lamppu ei kärsinyt vahinkoja, ei viitsi rikkoa energiansäästölamppuja ihan kovin usein.

Oliko pistokkeella vai sokeripalalla? Ihme kyllä jos jotain kärähti eikä mennyt sulake jos lamppu oli ehjä.

Mulla on jotakin vitun masennuskohtauksia tai jotan... Tuntuu että ois vasta alkanu puberteetti... Välillä helvetin ilonen, sitten alkaa vituttaa ja masentaa jonkun ihan pikku syyn takia... Ärsyttävää...

Saattaapi olla... Ei ennen tota kuuria ollu mitään tällästä, tai jos oli niin hyvin harvoin... Eipä kyllä itellä tullu kertaakaan mieleen toi.

Oliko pistokkeella vai sokeripalalla? Ihme kyllä jos jotain kärähti eikä mennyt sulake jos lamppu oli ehjä.

Pistokkeella varustettu lamppu se on ja (automaatti)sulake meni pois päältä. Tarkistuksessa ei löytynyt mitään vikaa ja uudella yrityksellä kaikki toimi normaalisti :wtf:
"Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa" :thumbs:

Hoksasinpas tuossa juuri, että viimeisen 7,5 vuoden aikana olen käynyt treffeillä/tapaillut/seurustellut vain insinöörien, teekkareiden ja diplomi-insinöörien kanssa.

En tiiä miksi, mutta jostain syystä tuo vituttaa suunnattomasti :wall:

Back
Ylös Bottom