Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä helvetti siinä on, että ihmisten on aivan pakko alkaa sikailla, kun on muutama keskiketterä naukattu. Pakko alkaa huudella ja uhota. Toivottavasti näiden miesten itsetunto sai kohotuksen, kun saivat sanaisen arkkunsa avattua.:curs:

Siun ois pitäny työntää niille levytanko kurkkuun vaffa-Ann. ;)

Eiköhän tuo uhoilu ym. pelleily kuulu vain henkisesti alikehittyneille.

Ja ettei kukaan nyt ota täällä hernettä nenään niin tuo oli kärjistys. Itse en vain ymmärrä sellaista meininkiä että vedetään sitä viinaa niin että saadaan rähinäkännit tai että voidaan sikailla miten haluttaa. Jos känni aiheuttaa moista käytöstä niin voisi miettiä alkoholin sopivuutta itselleen. Tai sitten mä vain olen jotenkin outo. Ei ole tarvetta tapella, sikoilla tai pelleillä kännissä. Toisin sanoen tylsä ja rauhallinen.

Pyhäinpäivä... porukat raahamassa hautuumaille. Vitun kiva!! :curs:

e. on se niin vitun kiva ain katella kun iskä itkee mamman haudal.

Hiilarit! Ne tekee mulle samaa kuin normaali maito laktoosi-intolerantikolle. Voi perse!:curs: Tai paremminkin, voi pieru...:nolo:

Ja mä niin kovasti haluaisin syödä taateleita! Mutta en voi, nehän on pelkkää hiilaria:(

perkeleen pierutaatelit

Pyhäinpäivä... porukat raahamassa hautuumaille. Vitun kiva!! :curs:

e. on se niin vitun kiva ain katella kun iskä itkee mamman haudal.

Älä lähde.

Eilen sain kokea muutamaan otteeseen salikomediaa salilla.

Tein Smithissä vinopenkkiä kun aloin ihmettelemään karjumista seinän takaa ja kävin kurkistamassa niin kaverilla oli kovan luokan psyykkays rinnallevetoon käynnissä. Karjumiset mies toisti useaan kertaan niin että koko halli raikasi. Rinnallevedon epäonnistuttua epämääräinen karjuminen muuttui "V***u*- ja "Perkele"-huutoihin ja mies lähti ravaamaan salin toiseen päähän pelottava, tappava katse silmissään.

Toinen mainitsemisen arvoinen tapahtuma sattui pukuhuoneiden edessä olevalla käytävällä. Tuntematon kaveri tervehtii minua kun kävelen ohi ja samalla laskee farkkunsa nilkkoihin ja alkaa esittelemään komeita possukalsareitaan. Jatkoin matkaani pienen naurun purskahduksen saattelemana. Ei tainnu kaverilla hissi mennä ihan ylös asti.

Kolmannen kaverin liikkeet olivat vähintäänkin kyseenalaisia. Peck-Deckissä mies seisoi laitteen edessä ja otti ristikkäin kiinni laitteen kahvoista ja väänsi "auki" usean toiston verran. Tämän jälkeen mies meni laitteeseen, jossa normaalisti tehdään takareisiä maaten, mutta mies menee laitteeseen selälleen makaamaan ja alkaa tekemään jotain ranskalaista punnerrusta muistuttavaa liikettä jaloille tarkoitetuilla "kahvoilla".

Että tälläistä Töölön Kisahallissa.

Älä lähde.
"Onneks" tuli pää kipeeks nii ei oltu kauaa. Tosin taitaa nyt ottaa vähän helpommin ton, viimeks sil tuli tippa linssii eikä se oo kivaa. Oli muuten ihan kiva käyä kuuntelemassa tarinoita kivistä jotka vanhemmat tuns. Siel oli kolme vaarin veljeä ainaski(yks hullu, yks juoppo, vuosiin '68 ja '71 vissiin kuollu ja yks jäi kahen junan alle 1945) mamman ja vaarin vanhemmat sekä sen kesäl kuolleen rauhanturvaajan hauta. Jännii nimii oli siel kuten Eufemia, Eevastiina, Uljas jne. :) Hautuumail on yleensä kiva käyä, itel paljon kuvii digikameras Norjast, saa katella vuoslukui ja nimii.

Aika yleistä joidenkin treenajien kesken, että tehdään laitteissa ihan muita liikkeitä kuin mihin ne on tarkoitettu. Auttaa tuomaan enemmän tuntumaa aika pitkälti ja niissä on eri liikeratakin. Toimii joskus jos tietää mitä tekee ja mihin se liike ottaa. Itsekin olen nähny kun vanhemmat treenaajat esim, vetelevät rintalaitteilla selkäliikkeitä ja selkäliikkeillä ihan muista osista kiinni kuin "pitäisi". Toistaalta joskus ihmiset eivät vain sitten tiedä miten niitä käyttäisi, joten sitten muuten vaan tekee erikoisia juttuja eri laitteilla.

Kaikki vituttaa.

Mikään ei kiinnosta, ei siis mikään.

Vedänkö pipoon parit promillet?

Käy mielumin ostaa joku hyvä lehti, vaikka Fighter.

Tänään salilla oli samaan aikaan kuin minä sellainen ihan normaalin näköinen keski-ikäinen mies. Komediaksi asian muutti miekkosen valkoinen T-paita, joka oli lähes 2/3 osaa keltainen hiestä ja hän haisi todella pahalle vaikka ei kertaakaan tullut kolmea metriä minua lähemmäksi.
Pariin kertaan olen joutunut todistamaan kuinka sellainen vanhempi mahakas mies, jolla on pyyhe mutta joka tahtoo kuitenkin kuivata itsensä hiustenkuivaimella kuivattelee itseään. Minun mielestäni se ei ole mitenkään mieltä ylentävä näky, kun äijä hytkyy munasillaan siinä peilin edessä. Ainakaan tämän jälkeen en enää kuivaa hiuksiani samalla kuivaimella.

Tänään oli kyllä ihan mielenkiintoisia ihmisiä salilla. Ensinnäkin joku mongolialaisen näköinen heppu, toisena nuori kaveri, luultavasti ensimmäisiä kertoja salilla, joka venytteli ennen treeniään takareidet ja sormet, ei muuta. Sormet venyteltiin yksitellen tasapenkkiä vasten :wtf:. Kolmantena persoonana mummeli, joka tohtinut luopua untuvatakistaan... :D

Jumalauta ku pitäis maanantaiks sada semmonen äikä essee valmiiks ei vaa huvittais lukee yhtä romaania (en oo alottanu viel) joka on 300 sivua. Ja siitä vielä käsinkirjoitettu essee

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Tämmöistä Salikomediaa meillä.

:)

Jooh tuo oli tommone välikevennys, eipä oikeastaan omalla salilla mitään kummoista komediaa ole näkyillyt mutta kattellaan jos tässä joskus sitten.

No osa tosta videosta ei ollut oikeen komediaa mutta kun ton yhen voimanostajan housut repes nii.. :D

Tänään salilla oli samaan aikaan kuin minä sellainen ihan normaalin näköinen keski-ikäinen mies. Komediaksi asian muutti miekkosen valkoinen T-paita, joka oli lähes 2/3 osaa keltainen hiestä ja hän haisi todella pahalle vaikka ei kertaakaan tullut kolmea metriä minua lähemmäksi.
Ilman tuota keski-ikäistä olisin ollut varma siitä että olin minä.
Tämmöistä Salikomediaa meillä.
Ei tuo ollut yhtään hauska, vitutti vaan noiden reenarien puolesta.
No osa tosta videosta ei ollut oikeen komediaa mutta kun ton yhen voimanostajan housut repes nii.. :D
Been there, done that, two times.

Vituttaa kun piti mennä salille mut oli nii stanan kylmä ettei millää viittiny lähtee polkeen! ei se olis iso homma ollu ja siinä lämmin olis tullu mut jäin vaan möllöttään tv:tä ja nyt vituttaaaaa...

Back
Ylös Bottom