Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aleksi Laiho ja Roope Latvala:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gv4IUSH8EpY&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gv4IUSH8EpY&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Synttärit! :dance:
Onneks olkoon!

:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DMiBSt_ODN0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DMiBSt_ODN0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif

edit: Tillerintallerintaa, ei pitäis kännissä kirjotella nettiin..

edit edit: En mä oikeesti oo kännissä, oon vaan onnellinen.

edit edit edit: En mä oikeesti niiin onnellinen ole, oon vaan fiiliksissä päivän tapahtumista.

Tossahan se lukee mun avatarin alla jos vaan katsoo.
Kuten sanottu, ei pitäis sekopäisenä kirjoitella..

Kuinka moni aikoo jättää huomisen työpäivän väliin? Minä ainakin. Nyt jo on hyvä fiilis kun tietää ettei huomenna tarvitse herätä 5:30 :)

Ja onneks olkoon viel elastolle!

Hyvä homma että kiinnostavii naisii löytyy..;) itekki (taas) ihastunu yhtee aivan ihanaa tyttöö, tosin tästä on vähä paha tuntu ettei voi tulla mitään, vaikka tyttö onki kuin enkeli, ja mä pidän Just enkä melkein sen tyyppisistä naisihmisistä, mut vähä sellain tuntu et täl kertaa ei sille kolahda.

Kuinka moni aikoo jättää huomisen työpäivän väliin?

Mitä? Eikai ole joku pyhäpäivä? Onkohan mulla sitten luentoja?

Mitä vielä! Löylyä kiukaalle vaan!!:kippis1:

Itellä tulis 5 vuotta täyteen tammikuussa plikan kanssa. On aika kaksjakoiset fiivikset, sen suhteen että mitä tästä nyt tulee sitten jatkossa. Onneksi asioilla on tapana selvitä.
Niillä on tapana selvitä, totta.. En tiedä mistä sun tilanne kumpuaa, mutta fiivikset on varmasti rajut. Mulla on ainakin aika ristiriitaiset tuntemukset. Toisaalta on tosi ihastunut tunne, mutta sitten taas on myös huono omatunto siitä, että on niin ihastunut.. Onneks oon onnistunut pitään itseni vielä suht kurissa tän kolmannen pyörän suhteen.

Mitä? Eikai ole joku pyhäpäivä? Onkohan mulla sitten luentoja?
Ei oo pyhäpäivä, kunhan kysyin vaan.. On niian autuas tunne kun tietää että voi laiskotella huomenna koko päivän. Otan vähän omaa lomaa opiskeluista.

Samoin, vapaalla huomenna ;) jesh!

Jotenki outo fiilis, mä tiiän että ihastumiset ei sovi mulle, ja silti ei tarvita mitään muuta ku tutustua johku 150-170senttiä vartta omaavaan 50-80kiloa painavaan vaaleahiuksiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan niin heti oon myyty.
oikeesti sais olla jotaa ihastumis-stopparilääkkeitä, ni menisin kinuamaan reseptiä justiisa siihi, heti, päivystyksestä.

Jotenki outo fiilis, mä tiiän että ihastumiset ei sovi mulle, ja silti ei tarvita mitään muuta ku tutustua johku 150-170senttiä vartta omaavaan 50-80kiloa painavaan vaaleahiuksiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan niin heti oon myyty.
Sullahan on tarkat kriteerit :D

Ihastuminen on aika jännä tunne, siitä on pitkä aika kun on viimeks kipristellyt näin vatsanpohjassa.. Sit kun siihen viel liittyy tietyt esteet ja se että tietää ettei homma voi toimia niin soppa on aikalailla lämpimänä.

Ei oo pyhäpäivä, kunhan kysyin vaan.. On niian autuas tunne kun tietää että voi laiskotella huomenna koko päivän. Otan vähän omaa lomaa opiskeluista.

Ahaa. Mä jo ajattelin että olen taas missannut jotain. Enpä olisi kyllä Pyhäinpäivääkään muistanut ellei olisi kaveri siinä sivussa siitä maininnut.

Ja siitä mun pitikin vähän avautua:

kiltit Joensuun bodarit ja wannabepotarit. Olin tosi hyvilläni kun olitte ostaneet KAIKKI Ehramit Noljakasta loppuun. Oli hirmu kivaa syödä paskanmakuista Ingmanin rahkaa -joka oli kalliimpaakin. Mutta ei se mitään, onneksi olitte jättäneet Ingmanin raejuustoa läheiseen S-Marketiin ja seitiä Prismaan. Pusuja teille :haart:

Niillä on tapana selvitä, totta.. En tiedä mistä sun tilanne kumpuaa, mutta fiivikset on varmasti rajut. Mulla on ainakin aika ristiriitaiset tuntemukset. Toisaalta on tosi ihastunut tunne, mutta sitten taas on myös huono omatunto siitä, että on niin ihastunut.. Onneks oon onnistunut pitään itseni vielä suht kurissa tän kolmannen pyörän suhteen.

Vähän samanlaista liikkeellä tässä suunnassa... ois yks tyttö........... vittu perkele.. Lopetin tänään kahvin juonnin ja päähän sattuu ihan vitusti, luulisin että se johtuu siitä, aivotoiminta ei tällaista särkyä aiheuta, vaikka ei mulla semmoista olekaan..:david:

Sullahan on tarkat kriteerit :D

Ihastuminen on aika jännä tunne,

Tiietään, mulla on varmaa tän pallonpuoliskon erikoisin naismaku, tai ainakin kaikki irl-kaverit on sitä mieltä.

JA todentotta, ihastuminen nyt on varmaa paras tunne ikinä.

kiltit Joensuun bodarit ja wannabepotarit. Olin tosi hyvilläni kun olitte ostaneet KAIKKI Ehramit Noljakasta loppuun. Oli hirmu kivaa syödä paskanmakuista Ingmanin rahkaa -joka oli kalliimpaakin.
Katkeraa tilitystä.. Jos asuisin Joensuussa, kuuluisin varmaan tuohon ryhmään Joensuun wannabepotarit.
Mutta ei se mitään, onneksi olitte jättäneet Ingmanin raejuustoa läheiseen S-Marketiin ja seitiä Prismaan. Pusuja teille :haart:
Ihanan positiivinen asenne :thumbs:

Tiietään, mulla on varmaa tän pallonpuoliskon erikoisin naismaku, tai ainakin kaikki irl-kaverit on sitä mieltä.

JA todentotta, ihastuminen nyt on varmaa paras tunne ikinä.
Se on hyvä, että makuja on erilaisia.. Ihastuminen on huumaavampaa kuin muistinkaan. Sitä tuntee itsensä teinipojaksi jälleen (vaikka eihän niistä teinivuosista nyt niiin pitkää aikaa ole).

Vähän samanlaista liikkeellä tässä suunnassa... ois yks tyttö........... vittu perkele.. Lopetin tänään kahvin juonnin ja päähän sattuu ihan vitusti, luulisin että se johtuu siitä, aivotoiminta ei tällaista särkyä aiheuta, vaikka ei mulla semmoista olekaan..:david:
Otan osaa.. Tuo onkin pulma siitä visaisemmasta päästä. Aivotoiminnan puute ja päänsärky siis. Naisethan on se kaikista vaikein ongelma, johon ei taida ratkaisua löytyä.

oikeesti sais olla jotaa ihastumis-stopparilääkkeitä, ni menisin kinuamaan reseptiä justiisa siihi, heti, päivystyksestä.

Sun pitää nuori mies harrastaa sitä masturbointia vähän enemmän ;)

Ja sivuhuomautuksena, ei aivotoiminta muutenkaan aiheuta mun tietääkseni särkyä, kuulemma aivoissa ei oo tuntohermoja laisinkaan.

Mitens se tähä asiaa vaikuttaa?;)

Back
Ylös Bottom