Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

loppuu se tämäkin kiva kun joku älyää ottaa videokuvaa tästä ja laittaa nettiin:D

mulla on kyllä hyvä lauluääni:) tai tuntuu vain..:lol2:

vois painella nukkumaan.

illan suunnitelma:

juoda yksi olut ja mennä nukkumaan siinä 22.00 aikoihin.

Kuinkas kävikään :jahas:

9 olutta ja kello on kohta 3.00. ja meikämanne hereillä. just great :thumbs:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LbKrt-bs0m4&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LbKrt-bs0m4&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Tiedättekö muuten mihin kysymykseen ei voi saada kuin oikean vastauksen, vaikka toinen valehtelisikin?

Hep! Taas duunissa koko illan oon miettinyt että pitäisköhän sitä lähtee käveleen suhteesta. Mites muilla, onko yhtä hilpeää?!
Meinasin tulla marmattamaan tänne samasta aiheesta, olettaen että tarkoitat parisuhdetta. Tosin mulla ei oo niinkään kyseessä parisuhde, vaan useamman vuoden on-off-juttu, joka on viime aikoina mennyt aika vakavaksi.. Ja kuvioissa on myös toinen nainen, johon en tosin vielä oo koskenut, mutta joka on ilmaissut kiinnostuksensa. Myös varattu, totta kai.

(Tän viestin jälkeen en uskalla paljastaa henkilöllisyyttäni Pakkiksella, ainakaan ennen kuin tilanne on ohi)

(Tän viestin jälkeen en uskalla paljastaa henkilöllisyyttäni Pakkiksella, ainakaan ennen kuin tilanne on ohi)
Mäpäs tiedänkin kuka sä oot IRL. :evil: Mut älä ny hyvä mies ehdoin tahdoin tee asioista vaikeempia. :eek:

Kuulin huhuja että Napakymppi olisi tulossa takaisin?
Toivottavasti K. Salmelainen vetää. :dance: Hitto, ehkä maailman historian kauheimpia ohjelmia. :D

Back
Ylös Bottom