Iron Maiden World Tour 08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
-Mukana ollaan, mikäli muita kiinnostuneita-

Olen mukana.
Ongelma on vaan siinä, että suomesta käsin ei saa maksettua tuota rekisteröitymistä muuta kuin paypalin kautta , joka on taas melko hidas.
Paypalin kautta maksettaessa ei rekisteröityminen välttämättä ehdi 8.11 mennessä, jolloin siis ennakkomyynti alkaa :(

Olen mukana.
Ongelma on vaan siinä, että suomesta käsin ei saa maksettua tuota rekisteröitymistä muuta kuin paypalin kautta , joka on taas melko hidas.
Paypalin kautta maksettaessa ei rekisteröityminen välttämättä ehdi 8.11 mennessä, jolloin siis ennakkomyynti alkaa :(

Eikö edes IBANlla?

Taas alkaa kesän odotus ajoissa, vähän sama viime talvella (Metallica). :D
Toivottavasti tällä kertaa noi liput sais vähän pienemmällä hermojen menettämisellä.

Hyvin menee, nyt vasta Marraskuun alku ja jo Heinäkuu mielessä. :jahas: :dance:

Tiedän..... mulla on tylsä elämä, mutta vihaan talvea muutenkin.:)

No fear... of the dark?

Jos tää on se Somewhere Back in Time kiertue niin kasari kamaa tiedossa.
Mun mielestä alunperin piti olla "the Middle Years" eli Piece of Mind, Powerslave, Somewhere in Time ja Seventh son... levyt.

Tuskin ulottuu No Prayeriin ja Feariin asti.

Mun mielestä alunperin piti olla "the Middle Years" eli Piece of Mind, Powerslave, Somewhere in Time ja Seventh son... levyt.

Joo siis tosta mun aiemmin postaamasta tekstistä selviää että tulee somewhere in time ja powerslave teemalla, mutta mukana on myös hieman uudempia kuten Fear of the dark ja Number of the beast.

Se aiempi vanhojen biisien kiertuehan kulki The Early Days -teemalla, keikoilla vedettiin ainoastaan neljän ekan levyn biisejä. Tuolloin oli siis mukana jo Piece of Mind, jolta soittivat ainakin kolme biisiä. The Middle Yearsista en ole mitään kuullut, mutta Golden Yearsista oli kyllä juttua silloin aiemmin. Oli myöskin puhetta ensin neljä ekaa levyä, sitten Golden Yearsiin neljä seuraavaa. Silloin tuo No Prayerkin mahtuisi mukaan. Levyllä ei tosin mitään Goldenia ole, joten toivottavasti ei ole mukana.

Seventh Son of a Seventh Son
Somewhere In Time
Live After Death
Powerslave

Tuossa lienee levyt, eli tosiaan tuo Live After Death vahvasti mukana.

Joo siis tosta mun aiemmin postaamasta tekstistä selviää että tulee somewhere in time ja powerslave teemalla, mutta mukana on myös hieman uudempia kuten Fear of the dark ja Number of the beast.

En jaksa lukea, mutta joko teksti on paskaa, tai sinä tulkkaat sitä väärin, koska eihän nyt The Number of the Beast tuoreempaa tavaraa ole.

Edit: Jaa, siis sehän oli sama teksti, joka oli jo avauspostissa. Mistä nuo Fear of the Darkit ja Number of the Beastit siihen revit?

Olen mukana.

Just rekisteröidyin ja samantien tuli jäsenyys voimaan, eli ironmaiden.com etusivulla lukee:
Your account is fully active!

You will get pre-sale codes.

eli hyvin ehtii.
Mulla vaan kaksi lippua menee omaan käyttöön ja kaksi muuta luultavasti kavereille...
Ilmoittelen täällä, jos käy niin, että ne kaksi lippua jäisi ylimääräiseksi, joku saa sitten ostaa normaalihinnalla pois.

Varaan nuo kaks lippua heti pois jos ylimääräiseksi jää.

Ostetaan yhden kaverin kanssa molemmat se neljä lippua, mutta tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että kaikille lipuille on jo ottaja omasta kaveripiiristä, mutta huomenna selviää varmuudella.

Jos niitä yli jää niin ilmoittelen huomenna...

Ei kuitenkaan kannata tämän varaan laskea omaa konserttiin pääsyään ;)

edit:
www.ironmaiden.com sivulla pyörii muuten parhaillaan laskuri aiheella:
Time left to join the fanclub and be eligible for Scandinavia & Mexico pre-sale codes:
Tämän hetken lukema : 01 Days, 07 Hours, 39 Minutes

edit2:
mä tosiaan liityin vasta tänään ja just hetki sitten oli tullut koodi USA / Kanada ennakkomyyntiä varten.
Ne lähettävät ne koodit aina ennakkomyyntiä edeltävänä iltana, eli Suomen keikkaa varten pitäisi tulla huomenna...
Eli jos tuohon vielä haluaa liittyä niin aikaa on.

Tietääkö kukaan mikä olisi paras tapa saada liput?Puhelin lienee tuhoon tuomittu.Onnistuisikohan netin kautta vai onko netti tukossa maanantai-aamuna.Pitäisiköhän mennä jonottamaan johonkin pääkaupunkiseudun lippupalvelun eteen?Kenelläkään kokemusta tästä jonottamisesta.Olisikohan joku vähän syrjäisempi lipunmyyntipiste parempi.
Loppuunmyydään melko varmasti, veikkaan ettei kuitenkaan ihan Metallican tahtiin

Tuossa kun tarkemmin katselin keikkapäivämääriä niin hiipi mieleen muutamilta aiemmilta, suuremman luokan keikoilta tuttu skenaario.

Liput myydään maanantai aamuna loppuun ennätysajassa ja viimeistään maanantai iltana welldone ylpeänä ilmoittaa kuinka suuren kysynnän vuoksi Iron Maiden esiintyy myös lauantaina 19.7.

Palkkaisivat suoraan kahdelle päivälle ja ehkä jopa kahteen eri kaupunkiin.

Back
Ylös Bottom