Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on seksisuhteen vastakohta, eli suhde jossa ei ole ollenkaan seksiä?
Itse sanoisin "seksitön suhde" tai "aseksuaalinen suhde" koska käsittääkseni platonisella suhteella tarkoitetaan suhdetta, jossa kummallakaan osapuolella ei ole edes kiinnostusta seksiin toisen osapuolen kanssa.Platoninen suhde.
...ja juokset kusella..
Tuli tuossa viikolla ostettua ylimääräinen monen sadan euron ostos ja huomasin juuri, että pankkitilillä on alle kymmenen euroa. Maanantaina voin hakea toiselta tililtä rahaa mutta, kun tahtoisi mennä kapakkaan tänään eli mikä avuksi? Minulla on Visa ja Master mutta en muista kummankaan tunnuslukua ja eikö ravintoloissa ole nykyään sellainen laite johon kortti työnnetään ja se vaatii tunnusluvun?
Lähikioskia ei jaksaisi ryöstää ja pikavipit tuntuvat vastenmielisiltä, eli onko muita vaihtoehtoja?
Anna persettä? :whip:
Joo, tosiaan tämä saattaa olla parempi ratkaisu kuin tuhkaluukun rämpyttäminen jonkun backstreet boyn toimesta rahaa vastaan.Mietin jo tuotakin ja hain jo vaseliinin kaapista mutta onneksi löytyi helpompi ratkaisu. Huomasin, että Nordean verkkopankissa pystyy siirtämään korteilta rahaa tilille.
Mietin jo tuotakin ja hain jo vaseliinin kaapista mutta onneksi löytyi helpompi ratkaisu. Huomasin, että Nordean verkkopankissa pystyy siirtämään korteilta rahaa tilille.

Onko virtsa painavampi kun vesi?
(Mieltiselin kun olin pöntöllä ja paskan tippuessa pönttön, nii roiskuu mun perseelle nestettä. Onko se vesi, virtsa tai kenties molemmat)
Olin varmaa tyhmin kysymys tähän mennessä :D
Virtsa lienee jonkin verran painavampaa kuin vesi, mutta sehän on siis pääosin vettä (tietysti sen eri aineiden pitoisuudetkin vaihtelevat, senhän huomaa jo väristä; toisinaan se on keltaisempaa ja toisinaan hyvinkin väritöntä, joskus sameampaa, joskus ei..). Virtsa tietysti sekoittuu pöntössä olevaan veteen hyvinkin äkkiä jo senkin vuoksi, että se tulee sinne vauhdilla ylhäältä päin. Eli eiköhän ne roiskeet ole sitä veden ja virtsan sekoitusta.;)
Juu, näin tuleekin tehtyä, käsittelin tuossa vastauksessani vain tuota ko. nesteen koostumusta:DNo siis pelimieshän, ja miksei nainenkin, ratkaisee tämän ongelman pistämällä sitä vessapaperia pönttöön vesirajan yläpuolelle ennen kuin toiminta alkaa ;).
Siis eihän se papru siinä vesirajan yläpuolella, ilmassa, leiju?
:lol2: Ei saata*a! Miten sä sen paperin sinne oikein laitat? Teet jonkun riippusiltatyylisen moninkertaisesti taitetun viritelmän? Montako metriä paperia sulla kuluu päivässä? Kyllä mulla on ihan riittänyt, että sitä paperia laittaa sinne veden pinnalle..:wtf:
Kyl mul ainaskin.
:lol2: Ei saata*a! Miten sä sen paperin sinne oikein laitat? Teet jonkun riippusiltatyylisen moninkertaisesti taitetun viritelmän? Montako metriä paperia sulla kuluu päivässä? Kyllä mulla on ihan riittänyt, että sitä paperia laittaa sinne veden pinnalle..
Oletko elänyt tynnyrissä viimeiset vuodet? :DMinulla on Visa ja Master mutta en muista kummankaan tunnuslukua ja eikö ravintoloissa ole nykyään sellainen laite johon kortti työnnetään ja se vaatii tunnusluvun?
No siis pelimieshän, ja miksei nainenkin, ratkaisee tämän ongelman pistämällä sitä vessapaperia pönttöön vesirajan yläpuolelle ennen kuin toiminta alkaa ;).