Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

mihin olet matkustamassa MHK? joissakin maissa viisumissa ei ole edes kuvaa, jos muistan oikein.)
onko uusi työsuhdeauto:
a)auto joka on täysin uusi.
b)käyttäjälleen uusi työsuhdeauto (vanhan tilalle)
Jenkkiviisumiin pitää olla 5x5cm kuva, ei saa hymyillä, ei rillejä!
tätä ajoin takaa. turha väitellä mistään jos siitä on monta tapaa jolla sen voi tulkita.
Kun ottaa digikameralla kuvia ja poistaa ne, niin onko mahdollista saada ne vielä takaisin? Esim. jääkö ne muistikortille vielä tms?
riippuu onko kortille kirjoiteltu päälle jotain. jos ei niin pitäis saada takaisin.
Niin mä arvelinki... Mun ja muijan lomakuvat tullu julki sen porukoille, vaikka kuvat oli poistettu. :dance:
Niin mä arvelinki... Mun ja muijan lomakuvat tullu julki sen porukoille, vaikka kuvat oli poistettu. :dance:
Vaivauduitko sä lukemaan mun vastausta loppuun? Ko. ketjussa ei ole montaa tapaa jolla sen voi tulkita kun otsikko kertoo että haetaan uutta eli ei-käytettyä autoa. Mitä jos vaikka myöntäisit ollees väärässä ja antaisit olla?
asian annan kyllä olla mutta en myönnä olleeni väärässä.Mitähän kuvia siellä mahtoi olla... heh heh.
Minkä takia samassa (Forecan) sääkartassa nollaa astetta ilmaistaan sekä miinus että plusmerkillä? Itä-Suomessa näyttääpi olevan -0 astetta ja Länsi-Suomessa +0 astetta. Minkä takia siinä ylipäätään on merkki edessä? Ei kai ne murto-osien tarkkuudella ilmoita... Eli että +0 olisi lämpimämpi kuin -0?
onko uusi työsuhdeauto:
a)auto joka on täysin uusi.
b)käyttäjälleen uusi työsuhdeauto (vanhan tilalle)
Tuli tästä äkkiä semmonen mieleen, että jos ennustetaan lämpötilaksi vähintään tuo 0 astetta, se ilmoitetaan +0(eli voi olla asteen pari enemmänkin). Jos taas ennustetaan lämpötilaksi enintään tuo 0 astetta(eli voi olla vaikka -1 tai -2 todellisuudessa), se ilmoitetaan -0.Minkä takia samassa (Forecan) sääkartassa nollaa astetta ilmaistaan sekä miinus että plusmerkillä? Itä-Suomessa näyttääpi olevan -0 astetta ja Länsi-Suomessa +0 astetta. Minkä takia siinä ylipäätään on merkki edessä? Ei kai ne murto-osien tarkkuudella ilmoita... Eli että +0 olisi lämpimämpi kuin -0?
asian annan kyllä olla mutta en myönnä olleeni väärässä.
tämä juttu on nyt kuitenkin jo :wanha: joten antaa olla.
ja kyllä, sano minua kusipääksi.