Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt VITUTTAA ja ankarasti monella mun kavrilla on jo muijat mulla ei vielkään :murh:
KAUANKO täs vielä joutuu odottaa :tympistynyt:

oon varmaan nyt säälittäväkin ku tänne näitä aatoksia laitan.

tullu täs todettua taas että niistä muijista ei oo muutaku haittaa... :)

se muija löytyy sillon ku sitä vähiten odotat nimim. kokemusta on ;)

Nyt VITUTTAA ja ankarasti monella mun kavrilla on jo muijat mulla ei vielkään :murh:
KAUANKO täs vielä joutuu odottaa :tympistynyt:
oon varmaan nyt säälittäväkin ku tänne näitä aatoksia laitan.

Mihin sulla on kiire? Sä oot vasta 15 kuitenkin. Ei kaikki aloita seurustelua heti kun karvat on kasvanut. Ja eiköhän kaikilla tuossa iässä ole enemmän tai vähemmän stressiä tytöistä, mutta sulla on kuule vuosia aikaa saalistaa niitä tyttöjä. :)

Hei jätkä, älä stressaa. Mulla oli eka likkakaveri kun olin 20+.

Kyl niitä naisia voi muutenkin olla, ei seukkaa tossa iässä tarvi.

tuon ikäsenä se tyttöystävä on sen takia että saa sanoa:

mulla se on tyttöystävä. eli melkeinpä brassailua.

mutta kuitenkin, "pillu on pilalla kun karva alkaa kasvaa":D

eli parempi aikaisin kuin ei milloinkaan.

Mitä nyt 15v tuon ikäinsenä stressaa jostain tuollaisesta?Mä tressasin tuossa iässä enemmän tai ainoastaan jostain pelin vaikeasta tasosta.Itseäni rupesi tytöt vasta kiinostaa joskus 20v

E2: niin ja jos nyt varmuuden vuoksi otan uuden seinienpesukierroksen, olisiko vimi huono idea seinille? Ihmeen hyvin se kyllä nytkin puhdistui. Luojan kiitos.
Sellaiset valkoiset sienet on törkeen hyviä. Puhdistaa ilman mitään aineita, ne ikään kuin "kumittaa" sen lian ja se tarttuu siihen sieneen. Viledan Miracleanit on parhaita, 4 kpl pakkauksessa (normikaupassa noi onkin varmaan ainoita mitä on).

HEM-MET-TI.

Ajattelin tekeväni espressot ja lähteväni salille. No espressokannu hellalle ja hella täysille. Jonkun ajan päästä havahduin kammottavaan ääneen ja näin keittiöstä sinkoutuvan ruskean pilven. Keittiö värjäytyä kokonaan tummanruskeaksi!! Jostain syystä espresso ei päässyt kannussa normaalisti etenemään ja paine sitten purkautui koko helvetin keittiöön ja vähän olohuoneeseenkin. Valkoiset seinät, katto, lattia, matto, kaapit, jnejnejne KAIKKI RUSKEATA purumönjää. Voi helvetti mikä siivoaminen.
En jaksanut siivota kuin kaikki pinnat, johon meni kyllä ihan liian kauan aikaa... huomenna voi sitten skrubata kaikki viherkasvit takaisin ruskeasta omalle värilleen, kahvinkeittimet, blenderit... ÄÄH!! Enkä mä saa tuota hellauunisysteemiä irti seinästä että saisi sen moskan sieltä takaa otettua. Tulipa irrotettua liesituuletinkin.

Se hyöty tosta oli että tiedän ettei kannatakaan mennä salille niin pian verenluovutuksen jälkeen, kylläpä huippaa ja hikoiluttaa kun tuli raivolla hinkattua kaikki pinnat. Vittu, ei edes tee mieli kahvia nyt.

Aijoo millä saa valkoisesta matosta kahvitahran pois? Yksi kohta muuttui kyllä ruskeasta mustaksi kun siihen sössin jotain vimiä ja fairya.

E: haluaako joku espressokeittimen
E2: niin ja jos nyt varmuuden vuoksi otan uuden seinienpesukierroksen, olisiko vimi huono idea seinille? Ihmeen hyvin se kyllä nytkin puhdistui. Luojan kiitos.
Jätä se ylipaineventtiili vapaaksi seuraavalla kerralla. Eli ei laita liikaa vettä sinne kannuun vaan sen verran ettei se venttiili peity.
Myös kannattaa harkita sitä että pitääkös sitä levyä ihan täböllä hehkuttaa.
Pressopannu ois ehkä turvallisempi mutta se onkin lasia.

Sellaiset valkoiset sienet on törkeen hyviä. Puhdistaa ilman mitään aineita, ne ikään kuin "kumittaa" sen lian ja se tarttuu siihen sieneen. Viledan Miracleanit on parhaita, 4 kpl pakkauksessa (normikaupassa noi onkin varmaan ainoita mitä on).

Nää muuten ON hyviä!! Kampaaja joskus suositteli, ja sain eräästä kahvilasta yhden valkopötkylän kokeiltavaksi. Pyyhin sillä yleensä ruokapöytää ja kahvirinkuloita työpöydältä :D Kiva tietää että niitä saa kaupoistakin!! Pakko-ostos!

Jätä se ylipaineventtiili vapaaksi seuraavalla kerralla. Eli ei laita liikaa vettä sinne kannuun vaan sen verran ettei se venttiili peity.
Myös kannattaa harkita sitä että pitääkös sitä levyä ihan täböllä hehkuttaa.
Pressopannu ois ehkä turvallisempi mutta se onkin lasia.

Jaa, siitäkö tuo kunnon räjähdys johtui. Siinä on se viiva, jonka yli ei saa vettä laittaa. Jos sen viivan yläpuolelle asti tuli eilen laitettua vettä, niin ei se ollut kuin millin verran... tarkkaa puuhaa.
Mutta ihan hyvä, ehkä en luovuta tuon kanssa, tuo on ollut todella esimerkillinen ja totteleva ja siisti laite!
Ensi kerralla vähemmän vettä, hella ei sitten täbölle, ja kyllä taidan laittaa jonkun ison kuvun hellan päälle turvaksi. Se kyllä saattaa sulaa... no, seuraavaa keittiökatastrofia odotellessa.

Pomo kävi äsken sanomassa että olisi mentävä ensi yöksi töihin tekemään 11h vuoro. No eihän siinä mitään mutta kun olen jo aamu 8 saakka ollut töissä ja pääsen siinä 17.00 aikoihin pois. 21.30 pitäs aloittaa yövuoro, nyt vähän kyrsii.

Kaveri jonka olin aikasemmin rekrynnyt samaan työpaikkaan sai nyt esimiesaseman johon olin itsekin hakenut ja on nyt minun esimies. Kiitos moro.

Kaveri jonka olin aikasemmin rekrynnyt samaan työpaikkaan sai nyt esimiesaseman johon olin itsekin hakenut ja on nyt minun esimies. Kiitos moro.
Hae HR-hommiin ensi kerralla. Sinulla on selkeästi pelottavan hyvä kyky havaita lahjakkuudet.

Insinöörinä olen vääntämässä markkinointiesitettä. Eihän tästä tule vittujakaan. :D

Oon saanut tarpeekseni siitä, että MUN pitää jatkuvasti miettiä sanomisiani ja asetella sanani varovaisesti, kun taas toiset eivät katso edes sitäkään.

EDIT- ja sitten, kun vahingossa haksahtaa, niin ollaan heti niin tuohtuneina oikomassa, että "ei noin voi sanoa.."

Back
Ylös Bottom